Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5341 Del Skrevet 20. februar 2017 33 minutter siden, MissMas skrev: Oi.. dukket plutselig opp en Scarmory på skjermen! Pineco fikk jeg i 10 km-egg Den fuglen hadde jeg i sighthings på turen i går, men vet ikke hvor i skauen den var, Pineco fanget jeg akurat her hjemme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5342 Del Skrevet 20. februar 2017 7 minutter siden, appelsinjuice skrev: Fikk evolva den lille svinekula (Swinob eller hva den nå heter) til en stor rar blanding mellom en bøffel og en mammut nå (Pilo-et-eller-annet ? piloswine ?) Begge de to der har jeg og datter funnet wild, føler at det er mange av de vi kan evolve til som finnes wild i forhold til gen1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5343 Del Skrevet 20. februar 2017 Nå er det snart ut på tur i heia, får knekke et par egg da, håper på noe bra, datter var rimelig fobannet over å få Nidoran og Rhyhorn tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 20. februar 2017 #5344 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg gikk nettopp i level, men fikk ingenting. Tidligere har jeg alltid fått pokeballs, inkubator og andre ting. Får man ikke det lenger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 20. februar 2017 #5345 Del Skrevet 20. februar 2017 30 minutter siden, Invicta skrev: Jeg gikk nettopp i level, men fikk ingenting. Tidligere har jeg alltid fått pokeballs, inkubator og andre ting. Får man ikke det lenger? Hvilken level ble du? Fant en oversikt over hva man skal få på ulike level, skal prøve å linke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 20. februar 2017 #5346 Del Skrevet 20. februar 2017 Pokémon Go: Level rewards list, level up items and max level cap in full • Eurogamer.nethttp://www.eurogamer.net/articles/2016-08-22-pokemon-go-level-rewards-list-level-up-items-max-level 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 20. februar 2017 #5347 Del Skrevet 20. februar 2017 Klekket 4 egg på vei hjem i dag. Babyene hadde jeg ikke fra før, og doduo ga endelig nok candy til dodrio 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 20. februar 2017 #5348 Del Skrevet 20. februar 2017 21 minutter siden, charactouy skrev: Pokémon Go: Level rewards list, level up items and max level cap in full • Eurogamer.nethttp://www.eurogamer.net/articles/2016-08-22-pokemon-go-level-rewards-list-level-up-items-max-level Ja, så den, men takk. Ble level 27, men fikk ikke noe som helst Æsj. Noen andre som har opplevd noe tilsvarende, fått retta opp i det på et eller annet vis? Niantic er ikke akkurat lette å komme i kontakt med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 20. februar 2017 #5349 Del Skrevet 20. februar 2017 Så kjipt... Håper det er en bug eller noe som retter seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. februar 2017 #5350 Del Skrevet 20. februar 2017 Fant en Dunsparce for litt siden, samt en Piloswine (eller hva den nå heter) in the wild i sta, ellers intet nytt under solen. Har sett kanskje 5 forskjellige skygger av Pokemon jeg ikke har på nearby, men kunne ikke akkurat løpe ut og finne de siden jeg var på jobb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5351 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) 2 timer siden, Invicta skrev: Jeg gikk nettopp i level, men fikk ingenting. Tidligere har jeg alltid fått pokeballs, inkubator og andre ting. Får man ikke det lenger? Har du sjekket journalen? Det dukker kanskje ikke opp i journalen, lenge siden jeg har levlet, husker ikke lengre... Endret 20. februar 2017 av Taperen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5352 Del Skrevet 20. februar 2017 20 minutter siden, Taperen skrev: Har du sjekket journalen? Det dukker kanskje ikke opp i journalen, lenge siden jeg har levlet, husker ikke lengre... Godt forslag. Skjer jo stadig vekk at jeg snurrer stops uten at jeg får noe, får error når jeg prøver igjen, mens journalen lister opp hva jeg faktisk fikk, så sikkert bare en glitch. Anonymkode: 76f3f...12a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5353 Del Skrevet 20. februar 2017 På turen i heia klekket jeg følgende, 10 km = Dratini. 2 km= Pichu. 5 km= Stantler, som jeg ikke hadde i fra før 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 20. februar 2017 #5354 Del Skrevet 20. februar 2017 Fikk en Dragon Scale på pokestop i dag 😁 Gøy! Var et helt tilfeldig stopp jeg når fra jobb, hadde snurret den mange ganger før denne dingsen plutselig dukket opp! Så er visst helt tilfeldig når de kommer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5355 Del Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, boblevann skrev: Fikk en Dragon Scale på pokestop i dag 😁 Gøy! Var et helt tilfeldig stopp jeg når fra jobb, hadde snurret den mange ganger før denne dingsen plutselig dukket opp! Så er visst helt tilfeldig når de kommer. Heldig du her har jeg snurret hundrevis uten å få noenting, mens dattera mi har klart å få to up grade, noen som har gullhår i .... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 20. februar 2017 #5356 Del Skrevet 20. februar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Har du sjekket journalen? Det dukker kanskje ikke opp i journalen, lenge siden jeg har levlet, husker ikke lengre... Det står dessverre ingenting i journalen om at jeg verken har gått opp i level eller at jeg fikk noe i den forbindelse. De eneste tingene jeg har fått i dag, har jeg fått på pokestops. 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt forslag. Skjer jo stadig vekk at jeg snurrer stops uten at jeg får noe, får error når jeg prøver igjen, mens journalen lister opp hva jeg faktisk fikk, så sikkert bare en glitch. Anonymkode: 76f3f...12a Hvis jeg hadde fått noe, hadde jeg sett det. Det var lite i bagen, for å si det sånn. To pokeballs, en inkubator. Jeg så jo på den lista hva det var meningen at jeg skulle fått, og det har jeg ikke. Kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. februar 2017 #5357 Del Skrevet 20. februar 2017 Nå virker det som om jeg stort sett har fanget de Pokemonene denne byen har å by på. 34stk fra gen 2. Har ikke vært veldig aktiv må jeg innrømme, men har vært en runde på de vanlige plassene stort sett hver dag og det dukker ikke ofte opp noen nye. Skal snart på to turer til større byer og da har jeg noe å drive på med der også Jeg skulle fremdeles fryktelig gjerne fått Lapras og Onyx jeg da. De savner jeg lissom skikkelig 😂 Noen som vet hvordan miljø de bruker å dukke opp i? Ellers mangler jeg Charizard men har snart nok candy til å evolve. Jeg mangler også Diglett, Digtrio, Alakazam, Machamp, Golem, Dodrio, Muk, Wezing, Omastar, Artinuco, Zapdos og Moltres iallefall pluss de regionale fra gen 1 så håper å få tak i de også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. februar 2017 #5358 Del Skrevet 20. februar 2017 Hva er disse ekstra tingene man trenger for evolving nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. februar 2017 #5359 Del Skrevet 20. februar 2017 34 minutter siden, Silfen skrev: Hva er disse ekstra tingene man trenger for evolving nå? Lurer jeg og på. Og kommer de i pokestops? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. februar 2017 #5360 Del Skrevet 20. februar 2017 De kommer i pokestops ja, men ikke ofte. Jeg har fått en på en uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå