Mynona Skrevet 23. juli 2016 #421 Del Skrevet 23. juli 2016 56 minutter siden, Ixnay skrev: Din side har laget en god intro: http://www.dinside.no/937001/pok-mon-go-for-nybegynnere Du må bare prøve deg frem, noen er vanskeligere å treffe enn andre og hopper unna. Jeg holder litt lenger på ballen, og prøver å skru den hvis jeg har en som er litt vanskelig å ta. Virker som det hjelper, men mulig det er tilfeldig også Haha, sliter litt med sjargongen jeg og, men det kommer seg etterhvert som man spiller, det vanskeligste er å skjønne hva man bør bruke i kamp, siden det tydeligvis er mer effektivt å bruke noen pokemons mot visse typer enn andre. En ting som jeg har lest mye etter at jeg begynte å spille, er at man bør vente med å evolve pokemons til etter level 10, da begynner man å få pokemonene med en del høyere cp. Da blir den evolverte også sterkere. Hvis ikke ender man opp med evolverte pokemons som har lavere cp enn når man fanger den grunnleggende figuren (om dette ga mening) Det stemmer, for min pidgeot, er svarekere enn min sterkeste pidgey Sparer så jeg kan evolve en ny. Totalt kan de bli like sterke, men da må det brukes mye candy og stardust på power up i stedet. - Jeg var ute og gikk en tur i går. Her jeg bor er det lite Pokemon, selv om jeg bare her 1km til nærmeste pokestop.Brukte derfor incense og det funket. Jeg har brukt det en gang tidligere, og da merket jeg ikke noen spesiell forskjell. Fikk ikke fanget noen spesielle, men jeg har snart nok evee-er til å evolve den. Skal prøve meg på trikset med å skifte navn før jeg gjør det. Kom meg opp på level 12 da Hva er greia med karpen forresten? Ser jo helt ubrukelig ut, og krever 400 candies for å evolve Jaja, godt det ikke er langt fra vann her jeg bor, kanskje det er mulig å få til. I dag måtte jeg også sjekke ut Pokemon på Netflix, bare for å finne ut hva dette er. Jeg hadde helt klart vært hektet hadde jeg vært et par år yngre når det gikk - søt serie Nå har jeg veldig lyst på Pikachu da! Fikk Mewt i går, den onde katten. Har dere lagt merke til at hvis dere trykker på pokemonene i Pokedexen så får dere en forklaring til hva slags pokemon det er. Oj, ble langt dette Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. juli 2016 #422 Del Skrevet 23. juli 2016 Det var en Hypno på soverommet mitt i natt! Den hadde rød ring, og det stod bare ??? på CP, så jeg antok at den var nokså sterk. 30 pokeballer senere, og jeg ble eier av en Hypno med nesten 700 i CP. :D 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 23. juli 2016 #423 Del Skrevet 23. juli 2016 Grrrrr... Gikk en kort morgentur, og jeg fant en Cloyster på veien, men da jeg trykka på den, så.forsvant den og alt annet man kan trykke på forsvant og. Restarta spillet og da var den bortr Og nå som jeg har klekka en Electabuzz fra et egg, så får jeg plutselig opp at det er en Electabuzz i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 23. juli 2016 #424 Del Skrevet 23. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å bruk det som grunn til at du ikke forstår. Inkubering er nytt for oss alle. Anonymkode: 6b3f2...aec Hvordan skal jeg kunne vite at inkubering er nytt for alle når jeg aldri har vært borti pokemon før ? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 23. juli 2016 #425 Del Skrevet 23. juli 2016 Ble mobbet i går. Gikk glipp av en very rare, pga jeg måtte hjelpe tantebarna mine. Snufs. Til gjengjeld dukket det opp en special i hagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. juli 2016 #426 Del Skrevet 23. juli 2016 35 minutter siden, appelsinjuice skrev: Hvordan skal jeg kunne vite at inkubering er nytt for alle når jeg aldri har vært borti pokemon før ? Jeg vet heller ingenting, jeg var for gammel for Pokémon da det kom så jeg starter også på scratch. Dessuten så tror jeg at gameplay i Pokémon Go er veldig annerledes fra det meste som har vært før, så vi starter på nytt alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 23. juli 2016 #427 Del Skrevet 23. juli 2016 30 minutter siden, Zzyzx skrev: Jeg vet heller ingenting, jeg var for gammel for Pokémon da det kom så jeg starter også på scratch. Dessuten så tror jeg at gameplay i Pokémon Go er veldig annerledes fra det meste som har vært før, så vi starter på nytt alle sammen. Ah. Virker som om de fleste vet navnene på pokemonsene og hvem som er best til hva og alt det der Det eneste jeg vet om pokemon fra før er at Pikachu er derifra (og at han er gul. Men det er vel det ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #428 Del Skrevet 23. juli 2016 1 time siden, Fluffe skrev: Ble mobbet i går. Gikk glipp av en very rare, pga jeg måtte hjelpe tantebarna mine. Snufs. Til gjengjeld dukket det opp en special i hagen min. Er det norsk eller engelsk som er morsmålet ditt? Anonymkode: 231a8...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 23. juli 2016 #429 Del Skrevet 23. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er det norsk eller engelsk som er morsmålet ditt? Anonymkode: 231a8...9eb Totalt irrelevant. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. juli 2016 #430 Del Skrevet 23. juli 2016 8 timer siden, CoolSistah skrev: En ting jeg ikke skjønner bare; incense, følger det spilleren, eller må man tilbake der man evt la den igjen? Og kan jeg legge ut en sånn og fange flere pokemon mens jeg sitter stille, eller bør jeg gå for å få best effekt? Uansett- takk for dytten jeg trengte til å begynne å spille🤗 Incense følger deg - du får en rosa "sky" rundt deg, og de pokemonene er det bare du som ser De dukker opp både når du går og når du sitter i ro, men det skal visstnok komme fler når du går, men det har ikke skjedd meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #431 Del Skrevet 23. juli 2016 3 timer siden, Ixnay skrev: I dag måtte jeg også sjekke ut Pokemon på Netflix, bare for å finne ut hva dette er. Jeg hadde helt klart vært hektet hadde jeg vært et par år yngre når det gikk - søt serie Nå har jeg veldig lyst på Pikachu da! Fikk Mewt i går, den onde katten Jeg har Pikachu Fått to faktisk! 1 minutt siden, Titania skrev: Incense følger deg - du får en rosa "sky" rundt deg, og de pokemonene er det bare du som ser De dukker opp både når du går og når du sitter i ro, men det skal visstnok komme fler når du går, men det har ikke skjedd meg enda Med incence på (på landet) fikk vi nye ca hver 300 meter! Gikk vi litt greit tempo var det altså annenhvert minutt. Setter jeg på incence hjemme får jeg kanskje bare 3-4 iløpet av den halvtimen, men i bevegels får jeg ihvertfall femten. Sett på incense og lucky egg så levler man kjappere Anonymkode: ee5b6...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. juli 2016 #432 Del Skrevet 23. juli 2016 Kan det dukke opp flere pokestops etterhvert? Hvordan bestemmes det hvor det skal være pokestop? Ja, jeg er gammel og sær, og nekter å bruke penger på mobilspill! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. juli 2016 #433 Del Skrevet 23. juli 2016 Jeg har blitt totalt hekta! Er på level 9 nå har problemer med beina så er ikke så lett å gå mye rundt (2 km er mer en nok) men jeg har ei venninne som jeg får sitte på med når hun er ute å kjører her så får fanget litt uansett 😋 Leste noe om at man bør vente med å bruke pokecandy og stardust til man har kommet langt opp i level, gjør dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. juli 2016 #434 Del Skrevet 23. juli 2016 7 minutter siden, Edie skrev: Kan det dukke opp flere pokestops etterhvert? Hvordan bestemmes det hvor det skal være pokestop? Ja, jeg er gammel og sær, og nekter å bruke penger på mobilspill! Pokestops er vel igrunnen portalene fra Ingress. Normalt sett så kan man sende inn en forespørsel om å få lagt til en ny portal/pokestop, men det er visst ikke mulig for øyeblikket. Tipper de har nok å gjøre så de kutter ut alt som ikke er helt essensielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #435 Del Skrevet 23. juli 2016 9 timer siden, CoolSistah skrev: Oooh så gøy jeg har hatt det idag, mye takket være denne tråden som gir inntrykk av at man ikke kan være for gammel for pokemon (selv om man ikke var med på første runde. Jeg var for "gammel" når jeg var 12, men ikke nå som 28-åring)😂 Har gått og syklet 1.5 mil og avansert til level 8 fra 2😊 Fått en klem og havnet i mange kleine/morsomme situasjoner. En ting jeg ikke skjønner bare; incense, følger det spilleren, eller må man tilbake der man evt la den igjen? Og kan jeg legge ut en sånn og fange flere pokemon mens jeg sitter stille, eller bør jeg gå for å få best effekt? Uansett- takk for dytten jeg trengte til å begynne å spille🤗 Når du bruker incense bør du gå, da kommer det nye pokemons per 200m. Sitter du stille kommer det en ny hvert femte minutt Anonymkode: d41f8...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #436 Del Skrevet 23. juli 2016 4 timer siden, Zzyzx skrev: Det var en Hypno på soverommet mitt i natt! Den hadde rød ring, og det stod bare ??? på CP, så jeg antok at den var nokså sterk. 30 pokeballer senere, og jeg ble eier av en Hypno med nesten 700 i CP. :D Wow! Hvilken level er du på? Anonymkode: d41f8...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. juli 2016 #437 Del Skrevet 23. juli 2016 2 timer siden, appelsinjuice skrev: Ah. Virker som om de fleste vet navnene på pokemonsene og hvem som er best til hva og alt det der Det eneste jeg vet om pokemon fra før er at Pikachu er derifra (og at han er gul. Men det er vel det ) Samme her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #438 Del Skrevet 23. juli 2016 Anonymkode: 0759e...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 23. juli 2016 #439 Del Skrevet 23. juli 2016 1 time siden, HappyWaffle skrev: Jeg har blitt totalt hekta! Er på level 9 nå har problemer med beina så er ikke så lett å gå mye rundt (2 km er mer en nok) men jeg har ei venninne som jeg får sitte på med når hun er ute å kjører her så får fanget litt uansett 😋 Leste noe om at man bør vente med å bruke pokecandy og stardust til man har kommet langt opp i level, gjør dere det? Har sett flere som sier det samme, så jeg har ventet med å evolve. Er på level 8 nå. Det blir litt pokemon-jakt i bil med oss også, det er laaangt til nærmeste pokestop her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 23. juli 2016 #440 Del Skrevet 23. juli 2016 11 minutter siden, Kaida skrev: Har sett flere som sier det samme, så jeg har ventet med å evolve. Er på level 8 nå. Det blir litt pokemon-jakt i bil med oss også, det er laaangt til nærmeste pokestop her jeg bor. Jeg bor 200 meter unna et pokestop, og går jeg 100 meter til så har jeg et til så e ganske heldig der men for å få noe annet en ratata og de fuglene så må jeg bevege meg over større områder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå