Gå til innhold

Ny og god pinsett - hvor?


ringblomst

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg virkelig en ny pinsett til øyebryn-nappingen, men hvor finner jeg god en?

Har en haug med H&M-pinsetter som jeg synes er ok i 1 måned toppen, men selveste god-pinsetten har jeg mistet :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cubus har byttet ut de gamle dårlige med noen nye som jeg synes er kjempegode.

Oi! Finnes det virkelig noen som mener det? Jeg synes de gamle var mye, mye bedre jeg... :ler:

The Body Shop har også gode pinsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste pinsetten jeg har vært fornøyd med, er en av merket Vitry, kjøpt på parfymeri!

Har hatt den i tre år nå, og den er fortsatt akkurat likegod som da jeg kjøpte den!

Tror i grunn det har livstidsgaranti! :)

Koster cirka 150, men er definitivt verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste pinsetten jeg har vært fornøyd med, er en av merket Vitry, kjøpt på parfymeri!

Har hatt den i tre år nå, og den er fortsatt akkurat likegod som da jeg kjøpte den!

Tror i grunn det har livstidsgaranti! :)

Koster cirka 150, men er definitivt verdt det.

Denne er helt forferdelig dårlig! Både jeg og mamma har den og begge ble utrolig skuffa. Min ble fullstendig ubrukelig etter kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er helt forferdelig dårlig! Både jeg og mamma har den og begge ble utrolig skuffa. Min ble fullstendig ubrukelig etter kort tid.

Enig - den var elendig. Nå har jeg mistet den og kjøpte en ny på apoteket. 35 kroner og den er kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg kjøpt Depend pinsett på Vita, så får vi se om den funker - dyr var den i hvert fall ikke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...lurer på om min er fra depend?

Den kosta rundt 80-90 kr når jeg kjøpte den fra Vita for noen år siden. Også er den i stål, skrå og veldig skarp.

God er den i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne er helt forferdelig dårlig! Både jeg og mamma har den og begge ble utrolig skuffa. Min ble fullstendig ubrukelig etter kort tid.

Pinsetter som man har kjøpt på parfymeri har jeg hørt man kan få kvesset på parfymeriet. (Og det er en av grunnene til livstidsgarantien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...