Gå til innhold

Studier med støtte. Noen som har vært med på det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne på et studiested som tilbyr dette,og lurer på om noen har vært med på det og kan fortelle litt om hvordan det var? :)

Anonymkode: e614b...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skal skrive litt mer? Helt umulig å skjønne hva du mener ut fra en veldig ufullstendig setning.

Anonymkode: 824a2...e3e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal skrive litt mer? Helt umulig å skjønne hva du mener ut fra en veldig ufullstendig setning.

Anonymkode: 824a2...e3e

Nei,det er ikke umulig å skjønne hvis man har vært med på dette programmet. Det tilbys ikke alle steder,men jeg skal begynne et sted der det tilbys.

Du kan jo lese mer om det her: Studier med støtte

Anonymkode: e614b...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes for et barnehageopplegg. Hvordan skal disse klare seg i arbeidslivet etterpå?

Anonymkode: a4ff6...e35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes for et barnehageopplegg. Hvordan skal disse klare seg i arbeidslivet etterpå?

Anonymkode: a4ff6...e35

Er det mulig å svare på det jeg spør om? Hvis du ikke har vært med på dette programmet så trenger du faktisk ikke å svare.

Anonymkode: e614b...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes for et barnehageopplegg. Hvordan skal disse klare seg i arbeidslivet etterpå?

Anonymkode: a4ff6...e35

Jeg tenker at tilbudet er egentlig veldig bra, noen trenger muligens bare litt ekstra hjelp til å komme i gang. Man modnes jo også en del på tre år, og mange fungerer sikkert selvstendig etterpå. Men jeg er også bittelitt enig med deg, hvordan skal det gå med de av dem som ikke blir selvstendige etter graden er fullført i arbeidslivet... 

Anonymkode: 9ce34...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å svare på det jeg spør om? Hvis du ikke har vært med på dette programmet så trenger du faktisk ikke å svare.

Anonymkode: e614b...5fa

Hva om du svarer på det du har blitt spurt om selv, hmh? Om du ikke kommer med skikkelig informasjon rundt saken så er det vanskelig å komme med gode svar, og få gidder å sette av 20 - 30 min på å lese seg opp på hva dette handler om kontra at du bare skriver det på noen få linjer.
Om du ville ha hjelp kunne du oppført deg litt mer ydmykt og ikke som en bortskjemt unge.

Anonymkode: 91667...89b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du svarer på det du har blitt spurt om selv, hmh? Om du ikke kommer med skikkelig informasjon rundt saken så er det vanskelig å komme med gode svar, og få gidder å sette av 20 - 30 min på å lese seg opp på hva dette handler om kontra at du bare skriver det på noen få linjer.
Om du ville ha hjelp kunne du oppført deg litt mer ydmykt og ikke som en bortskjemt unge.

Anonymkode: 91667...89b

Jeg spør om noen har vært med på dette programmet og om de kunne fortelle hvordan det var?

Hvor mye mer informasjon trenger man egentlig? Om man har vært med på dette så vet man jo hva det handler om.

Trenger du virkelig 20-30 minutt for å lese det som står i linken?

Kan ikke se at jeg har oppført meg som en bortskjemt unge eller noe. Jeg spurte om noe og da regner jeg med at de som har kunnskap og har vært med på dette svarer. Synes heller dere andre som svarer kunne ha spurt hva det var om dere lurte sånn på det. Jeg blir jo ikke akkurat så vennlig innstilt når jeg får frekke svar til et helt nøytralt innlegg.

Skjønner ikke hvordan dere som ikke vet hva det er og ikke har vært med på det skal hjelpe meg med det jeg lurer på.

 

Anonymkode: e614b...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært med på det, men kjenner noen som har det. De har vært veldig fornøyd. Fått mye hjelp til å organisere studiehverdagen, lese til eksamen, en person å snakke med osv. Hvis du er usikker på om du skal takke ja til det eller ikke, så tenker jeg at det er jo ikke skadelig å prøve :)

 

jeg syns også det er unødvendig av folk her inne å ikke svare på spørsmålet som blir stolt. Vet du ikke hva SMS er, så kan du jo uansett ikke svare på spørsmålet, så jeg skjønner ikke at folk gidder. Ta diskusjonen om hva det er og om det hjelper eller ikke en annen plass.

Anonymkode: 38c5c...a08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært med på det, men kjenner noen som har det. De har vært veldig fornøyd. Fått mye hjelp til å organisere studiehverdagen, lese til eksamen, en person å snakke med osv. Hvis du er usikker på om du skal takke ja til det eller ikke, så tenker jeg at det er jo ikke skadelig å prøve :)

 

jeg syns også det er unødvendig av folk her inne å ikke svare på spørsmålet som blir stolt. Vet du ikke hva SMS er, så kan du jo uansett ikke svare på spørsmålet, så jeg skjønner ikke at folk gidder. Ta diskusjonen om hva det er og om det hjelper eller ikke en annen plass.

Anonymkode: 38c5c...a08

Takk for svar :)

Ja,jeg tenker at jeg ønsker å prøve,og det virker jo som et veldig bra opplegg.

Jeg synes det er veldig rart at folk reagerte så voldsomt og så kan de ikke svare på det jeg lurer på,men allikevel skal de ha mer informasjon. Jaja,jeg håper jeg får flere svar fra andre som har kjennskap til det eller har vært med på det :)

Anonymkode: e614b...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på det og er langt fra fornøyd. Jeg tror det avhenger av hvilken person du får som kontaktperson, for min fulgte dårlig opp og kom med lite råd. Du må gå i behandling utenom for å få tilbudet, ellers får du ikke plass. De driver kun med tilrettelegging, ikke behandling. På papiret virket dette som et kjempefint tilbud, men jeg ble veldig, veldig skuffet. 

Anonymkode: 7af1c...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært med på det og er langt fra fornøyd. Jeg tror det avhenger av hvilken person du får som kontaktperson, for min fulgte dårlig opp og kom med lite råd. Du må gå i behandling utenom for å få tilbudet, ellers får du ikke plass. De driver kun med tilrettelegging, ikke behandling. På papiret virket dette som et kjempefint tilbud, men jeg ble veldig, veldig skuffet. 

Anonymkode: 7af1c...caa

Uff,så dumt da. Håper jeg får en person som er litt bedre da, men kjipt at du ikke fikk en person som fulgte deg opp nok.

Anonymkode: e614b...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal skrive litt mer? Helt umulig å skjønne hva du mener ut fra en veldig ufullstendig setning.

Anonymkode: 824a2...e3e

?? Setningene er fullstendige.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du svarer på det du har blitt spurt om selv, hmh? Om du ikke kommer med skikkelig informasjon rundt saken så er det vanskelig å komme med gode svar, og få gidder å sette av 20 - 30 min på å lese seg opp på hva dette handler om kontra at du bare skriver det på noen få linjer.
Om du ville ha hjelp kunne du oppført deg litt mer ydmykt og ikke som en bortskjemt unge.

Anonymkode: 91667...89b

Dersom du må lese om det, så er ikke du den TS spør. Det er du som er det mest grinete barnet her

Anonymkode: dea01...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...