Gå til innhold

Halvt hull i CVen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ringevikar. Satser på å få fast stilling som blir utlyst i høst. Men hvis ikke så skal jeg søke andre 100% jobber. Det jeg lurer på er om det å være ringevikar gir et halvt hull i CVen? 

Grunnen til at jeg tok den selvom det ikke var 100% var fordi det virket GØY, utfordrende og spennende! Noe det og fremdeles er. Jeg har fått jobbe mellom 3-6 ganger hver uke fra november. Kan jeg si det så direkte på et eventuelt jobbintervju at jeg gikk fra 100% (tele salg) til å være ringevikar? Tele salg var ikke noe for meg og det skjønner heldigvis mange arbeidsgivere. 

Anonymkode: 70f40...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er ringevikar? Ringevikar for hva?

Anonymkode: ed5f5...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Kan du ikke bare skrive deltidsstilling på cven? Det er lov å pynte litt på sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ringevikar? Ringevikar for hva?

Anonymkode: ed5f5...3d4

Dersom noen er syke så ringer de meg. Tillkallingsvikar er et annet ord. 

 

7 minutter siden, Faerunpedia skrev:

Kan du ikke bare skrive deltidsstilling på cven? Det er lov å pynte litt på sannheten.

Jo, de får ikke sjekket det uansett kanskje :P 

Anonymkode: 70f40...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan vel sjekke det? Du kan jo absolutt bli bedt om referanser. På min CV har jeg ikke bare listet opp arbeidsplasser men også skrevet kort om hva jeg har gjort der. Hvis du skal det samme kan du jo skrive 3-6 dager i uken evt hvor mange prosent du har jobbet i gjennomsnitt for å vise at du ikke blir ringt en gang hver 6. Uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...