Gå til innhold

Viggo Kristiansen uskyldig dømt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bettys
Hank Amarillo skrev (3 minutter siden):

Ok, VK sto og så på, Han kan jo ikke ha vært i bua selvfølgelig. for han husker jo ikke nødvendigvis hvilken sykkel han brukte på en 10-minutters  svipp-tur i nærområdet..

De finnes vel et par mellomting mellom å se på og fullbyrdet voldtekt med utløsning 

Endret av Bettys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bettys skrev (1 minutt siden):

Er det den profilen der gjerningsmannen er en velutdannet familiefar i 30-årene? Ja, det var jo jackpot.

Det er noe annet en spor på åsted lik kuttflate drapsmetode  osv ,, du ser det?  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (3 minutter siden):

Mulig det. Men jeg tenker at mangelen på blod på snittflatene lar seg mer logisk forklare av at to kniver ble brukt enn at JHA skulle være så forutseende å tenke på det kvelden før. 

Hvorfor?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (3 minutter siden):

De finnes vel et par mellomting mellom å se på og fullbyrdet voldtekt med utløsning 

Han spilte tetris på gameboyen sin feks?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
Hank Amarillo skrev (Akkurat nå):

Hvorfor?

Hvorfor skulle han kutte greinene dagen før? Annet enn at det gir en lettvint forklaring på manglende blod på snittflatene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bettys
Hank Amarillo skrev (1 minutt siden):

Han spilte tetris på gameboyen sin feks?

Hvis du mener det kvalifiserer som mellomting mellom å se på voldtekt og å delta selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle han kutte greinene dagen før? Annet enn at det gir en lettvint forklaring på manglende blod på snittflatene. 

For å spare tid. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (7 minutter siden):

Tenker du det er rett å  dømme noen for mord, fordi de ikke husker konkret hva de gjorde en dag?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
Lana01 skrev (Akkurat nå):

Tenker du det er rett å  dømme noen for mord, fordi de ikke husker konkret hva de gjorde en dag?

Nei selvsagt ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (4 minutter siden):

Er det virkelig et mysterium hvorfor noen skulle gjøre det??

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
Lana01 skrev (3 minutter siden):

For å spare tid. 

Så da trengte ikke VK særlig med tid mellom SMS’ene hvis alt var klargjort på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys

Er det virkelig et mysterium hvorfor noen skulle gjøre det??

Nei, men det høres usannsynlig ut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det høres usannsynlig ut:

Igjen: hvorfor?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvsagt ikke. 

Det er jo det det koker ned til . Du er jo enig om at JHA  lyver. Manglende  DNA. VK  har mobilbeviset. Det er ingen ting som knytter han til åstedet bortsett fra JHA  sin forklaring, i spedd litt magefølelse for enkelte 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bettys said:

Så da trengte ikke VK særlig med tid mellom SMS’ene hvis alt var klargjort på forhånd..

Bortsett fra at VK ikke var observert i Baneheia dagen før. Men han spilte fotball. Mens JHA ble observert av flere i Baneheia.

Er din teori at VK hadde sendt ut JHA med instruksjoner om å finne en plass og kappe greiner? Hvorfor sa ikke JHA det?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bettys
Lana01 skrev (Akkurat nå):

Det er jo det det koker ned til . Du er jo enig om at JHA  lyver. Manglende  DNA. VK  har mobilbeviset. Det er ingen ting som knytter han til åstedet bortsett fra JHA  sin forklaring, i spedd litt magefølelse for enkelte 

Jeg sier ikke at han burde ha blitt dømt eller ikke burde ha fått gjenopptatt saken sin. Jeg sier jeg tror han mest sannsynlig er skyldig. Du har gjerne gjort deg opp en formening om de dømte i Orderud saken er skyldige eller ikke? På samme måte har jeg en formening om Baneheia saken. Og jeg har null tilknytning til Kristiansand. Faktisk er rapporten fra gjenopptakelseskommisjonen det første jeg kan huske å ha lest om Baneheiasaken. Jeg hadde ingen forhold til saken før det. Jeg så dokumentaren om Birgitte Tengs og forventet å bli overbevist om justismord på samme måte før jeg leste Baneheia rapporten. Men den overbeviste meg bare i motsatt retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
ops2 skrev (Akkurat nå):

Bortsett fra at VK ikke var observert i Baneheia dagen før. Men han spilte fotball. Mens JHA ble observert av flere i Baneheia.

Er din teori at VK hadde sendt ut JHA med instruksjoner om å finne en plass og kappe greiner? Hvorfor sa ikke JHA det?

Jeg tviler på at VK spilte fotball hele kvelden. Om han var i Baneheia kvelden før har jeg ikke gjort meg opp en formening om. Jeg tror uansett ikke åstedet var klargjort på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (10 minutter siden):

Så om VK gjorde det i lag så planla og forberedte de for å spare tid, om JHA gjorde det alene blir det bare ulogisk....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys

Så om VK gjorde det i lag så planla og forberedte de for å spare tid, om JHA gjorde det alene blir det bare ulogisk....

Det var en spøk. Jeg tror ikke det ble klargjort på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...