Gå til innhold

Finnes det jobber som kan gjøres i isolasjon?


Kari Nordmand

Anbefalte innlegg

Hei kjære forumbrukere. Jeg har et spørsmål jeg håper dere kan svare meg på :)

Jeg ønsker å bytte jobb, da jeg opplever at jeg ikke klarer å jobbe optimalt når jeg har mange kunder og kollegaer rundt meg. Jeg blir lett distrahert og sliter med å konsentrere meg, samt at jeg blir stresset av uforutsigbarheten av kunder og stadig skiftende arbeidsoppgaver jeg ikke får fullført. I tillegg sliter jeg med sosialangst. Mitt spørsmål til dere blir som følger: Finnes det jobber hvor man kan jobbe helt alene uten kunder/pasienter/brukere og kollegaer? M.a.o. en jobb som kan gjøres i isolasjon.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korrekturlesing?

Anonymkode: 0eae4...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe som oversetter av bøker/ annet?

Anonymkode: 0eae4...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kari Nordmand skrev:

Hei kjære forumbrukere. Jeg har et spørsmål jeg håper dere kan svare meg på :)

Jeg ønsker å bytte jobb, da jeg opplever at jeg ikke klarer å jobbe optimalt når jeg har mange kunder og kollegaer rundt meg. Jeg blir lett distrahert og sliter med å konsentrere meg, samt at jeg blir stresset av uforutsigbarheten av kunder og stadig skiftende arbeidsoppgaver jeg ikke får fullført. I tillegg sliter jeg med sosialangst. Mitt spørsmål til dere blir som følger: Finnes det jobber hvor man kan jobbe helt alene uten kunder/pasienter/brukere og kollegaer? M.a.o. en jobb som kan gjøres i isolasjon.

På forhånd takk for svar.

Hvilke arbeidsoppgaver ønsker du å jobbe med?

Anonymkode: 0eae4...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*