Gå til innhold

Steve Cooks prøverdagbok


Steve_Cook

Anbefalte innlegg

1 time siden, Klossmajor skrev:

i Bournemouth stiller man med en Steve Cook hver lørdag klar for å ta alle som prøver seg hardt bakfra.

SteveCookBeard.jpg

Vi skjønte deg første gangen. FYI har jeg hatt nicket lenge før Bournemouth rykka opp.

Endret av Steve_Cook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjott
9 timer siden, Steve_Cook skrev:

Men hostesaft? Wtf?

 

 

Og...er pergotime "bra"? Noe spesielt vi må være obs på. Har brukt en kur allerede, uten hell obviously.

Ikke kødd med hostesaft om dere er på Pergokjøret. 

Det kan gjøre ELslim tynnere om problemet er tykt slim 😛 Slimløsende hostesaft lissom. 

Pergotime kan jeg faktisk ikke bruke pga lavt stoffskifte, men jeg har hørt det øker risikoen for flerlinger. Høhø. Så er fyr med TRILLINGvogn på Olaf Ryes her forleden. Det ække det at en ikke vil ha kids, men tre på ei gang virka helt sjukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hostesaft gir effekt på alt slim i kroppen? Hvorfor smaker det lakris, da? :P 

Neste EL-periode er vi på besøk hos foreldrene hennes. Da sover vi på pikerommet vegg i vegg med foreldrene. Ikke ideellt med tanke på de orgasmene, akkurat. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjott
8 timer siden, Steve_Cook skrev:

Så hostesaft gir effekt på alt slim i kroppen? Hvorfor smaker det lakris, da? :P 

Neste EL-periode er vi på besøk hos foreldrene hennes. Da sover vi på pikerommet vegg i vegg med foreldrene. Ikke ideellt med tanke på de orgasmene, akkurat. 

 

:ler:

Stakkars dere. Men det er mulig kjedelig sex er trikset. Jeg stemmer for å prøve det mest kjedelige alternativet dere kommer på med minst mulig nærkontakt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. juli 2016 at 0.00, Steve_Cook skrev:

Vi skjønte deg første gangen. FYI har jeg hatt nicket lenge før Bournemouth rykka opp.

Ville bare forsikre meg om at alle fikk det med seg. En god ting kan ikke sies for ofte, er det dem som sier. Men...ja....jeg tror jeg skal klare å forhindre meg selv fra å gjenta det igjen.

Endret av Klossmajor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjott

Bruker dere forresten sånn Clearblue fertilitetsmonitor?

Jeg hadde liksom tenkt på det sånn ekstremt generelt, men den er jo så DYR og mulig det er like greit å bare teste med sånne vanlige ELpinnegreier? (eneste er at jeg skjønner jo ikke når de r positive eller ikke fra å se på googlebilder :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Fjott vi har brukt det et par ganger, men den var såpass dyr at vi bestemte oss for å prøve de billige fra nettet. De er litt vanskelige å tyde, så jeg håper jeg kan få hjelp til det her.

 

 

Ellers kommer nok mensen i morra. Hun sier at hun føler det på kroppen. Kjedelig :( Har lovt henne å lage sushi og ta et glass hvitvin med henne som trøst. Andre tips til ting jeg/hun/vi kan gjøre for å gjøre det litt mindre frustrerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjott
6 timer siden, Steve_Cook skrev:

@Fjott vi har brukt det et par ganger, men den var såpass dyr at vi bestemte oss for å prøve de billige fra nettet. De er litt vanskelige å tyde, så jeg håper jeg kan få hjelp til det her.

 

 

Ellers kommer nok mensen i morra. Hun sier at hun føler det på kroppen. Kjedelig :( Har lovt henne å lage sushi og ta et glass hvitvin med henne som trøst. Andre tips til ting jeg/hun/vi kan gjøre for å gjøre det litt mindre frustrerende?

Tja, jeg vet ikke helt om det er så mye å gjøre i prøvetiden sånn egentlig.

Jeg vet ikke helt jeg, jeg skjønner veldig godt at dette åpenbart er tyngre for dere nå enn det er for de som kun er noen få PP`er på vei. Det er som det er, liksom inntil noe endrer seg.

Men de jeg kjenner som har prøvd en stund(altså 1 år pluss)har vel begynt etterhvert å legge inn litt hyggelige ting å glede seg til siden jo babyprøvinga har blitt mer bekymringer enn glede - type en hyggelig (og lengre) reise(noen har gifta seg, no pressure :P ) tja.....ting en kan planlegge sammen som er gøy. 

Jeg har samme syklus som dama di :P 

Æh, jeg gleder meg ca ingenting til å starte prøving ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mens, men graviditetstesten var negativ. Den viser riktig resultat nå, iant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjott
Den 19.7.2016 at 10.36, Steve_Cook skrev:

Fortsatt ingen mens, men graviditetstesten var negativ. Den viser riktig resultat nå, iant?

Høyst sannsynligvis viser den riktig - men det hender at hcg ikke vises før etter en stund.

Jeg har hørt at de dyrere fra Clearblue med sånn vindu med ukesindikator kan være mer følsomme(var ikke det på meg, jeg fikk positiv når den først var det også på billig - men en kan teste tidligere med de dyre) - så om det går noen dager uten at tanta dukker opp kan en jo fleske til med en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg ny PP. Hvordan forholder man seg til utsatt mens? Kanskje dumt spørsmål, men EL utsettes da, eller? Blir nok uansett viktig å teste. Anyway: Kan dere forklare det here hostesaft-opplegget? Må dama drikke hostesafta, eller kan hu ta det i pilleform? Det blir ikke pergotime denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjott
Sitat

Det ligger fast det med at det går ca 14 dager fra eggløsning til menstruasjon, også ved sjeldne eggløsninger.

Ifølge ei gynekologdame. Asså varierende EL.

Hostesafta drikker man i perioden før ventet EL, ikke etter. Tabletter finnes vel kun i den som går på tørrhoste(noskapin), og den som kanskje kan hjelpe for å tynne ut ELslim er slimløsende(altså solvipect og den andre). 

Jeg skjønner ikke dette her helt selv, for jeg har to apper som viser to forskjellige forventet ELperioder :roll: Og jeg har faktisk ikke tid lengre til å ha meg annenhver dag :sprettoy: 

Bruker den Ovia appen og noe som heter "my calendar", en skikkelig fjortismensenapp med en katt på(hvorfor katt? er det for pussy liksom?). Null sammenheng på tidspunkter lissom.

 

 

Endret av Fjott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er en el-test er den nok ikke helt positiv, siden teststreken er litt svakere enn kontrollstreken, men den blir nok positiv rimelig snart, vil jeg tro :jepp:  Om den ikke har vært positiv allerede, da.

Jeg ville uansett lagt inn noen aksjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Testa i ett-tida i dag. Da var den ca lik som i går kveld. Testa  også tidligere i går, og da var den lysere. Testa nå, og da var den også litt lysere. 

 

 

La inn aksjer i går da! Heldigvis :)

Takk for svar @Leopanter

 

20160731_195953.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
12 timer siden, kaffemor skrev:

Åååh Steve! Hvordan går det med dere? Fant denne nå jeg. 

Kaffemor <3

Gratulerer med baby. Vet ikke om jeg har sagt det. Er ikke aktiv på sosiale medier lenger.

 

Det går i grunn ganske dårlig...Ingen hell. Vi klarte det i november, men det ble spontanabort etter en måned, bare en uke etter at testen viste positivt. Så det har vært tungt. Det positive er selvsagt at vi vet at det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk <3 

Ååh så leit å høre. Det er tøft å miste. Men som du sier, da vet man jo at det går i hvertfall.. Det er overraskende tøft dette prøvekjøret altså! Spesielt når det tar lengre tid enn man hadde tenkt vil jeg tro :klem: Krysser fingrene for at det klaffer snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...