Gå til innhold

Steve Cooks prøverdagbok


Steve_Cook

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg og samboeren min har forsøkt å få barn i over ett år nå. Vi har dessverre ikke fått det til, men heldigvis viser tester at alt er som det skal. Jeg fant ut at neste steg er å lage en dagbok her på KG, så hyggelig hvis dere vil følge meg, og om dere har noen råd underveis.

Hilsen Steve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viser denne testen eggløsning? Vi er litt usikre på om strekene er like.

IMAG0618.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsatsen burde i hvert fall være upåklagelig. Med Steve Cook må motparten alltid regne med å bli tatt hardt bakfra gjennom to hele omganger.

Endret av Klossmajor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer denne prøveperioden seg over. Kanskje et dumt spørsmål, men jeg lurer på hvor mange runder med sengekos som er vanlig i løpet av dagen under EL? Greit at jeg er Steve Cook, men vi har holdt oss til morgen og kveld. Er det for lite? Jeg har vært lite hjemme, og i tillegg har vi fått besøk fra en i hennes familie, så det har ikke akkurat vært gjennomførbart med noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Vel, den innsatsen er upåklagelig, det er helt sikkert ikke for lite! Faktisk kan det tenkes å være litt mye. Med så mye sengekos, blir det lite som kommer hver gang, og det kan til og med bli for lite igjen når det virkelig teller. Svømmerne lever der inne ei stund, så med én gang om dagen rundt EL, er dere garantert å treffe på. Det er en del som anbefaler annenhver også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjott
Den 5.7.2016 at 10.07, Steve_Cook skrev:

Da nærmer denne prøveperioden seg over. Kanskje et dumt spørsmål, men jeg lurer på hvor mange runder med sengekos som er vanlig i løpet av dagen under EL? Greit at jeg er Steve Cook, men vi har holdt oss til morgen og kveld. Er det for lite? Jeg har vært lite hjemme, og i tillegg har vi fått besøk fra en i hennes familie, så det har ikke akkurat vært gjennomførbart med noe mer.

Steve Cook.....har vi drukket chilidrink?(eller: du da).

Det er sannsynligvis for mye i prøvesammenheng med to ganger. Anbefales annenhver dag maks(men ikke særlig sjeldnere heller)fordi svømmerne blir dårligere av å ha seg oftere. Asså, dere må jo bare ha mye sex- men du kan ikke ha det festlig med avslutning mer enn annenhver dag. 

Vi prøvde i 9 mnd(og tusen år med hopp av i svingen), og på slutten ble jeg ganske streng på "annenhver dag og alt etter oppskrift". Den ene gangen jeg ble gravid hadde vi sex tilfeldig på nøyaktig klokkeslettet som kalkulatoren viste at sjansen var aller høyest, usikker på om det var tilfeldig 😛

Vi skal sannsynligvis prøve igjen til høsten, og da kjører jeg fullt regime med slimløsende hostesaft og gud fader vetikke hva. Og ELtesting, sist bare brukte jeg kalkulator og satset på at det stemte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 7/5/2016 at 10.34, Illy skrev:

Heihei :) Vel, den innsatsen er upåklagelig, det er helt sikkert ikke for lite! Faktisk kan det tenkes å være litt mye. Med så mye sengekos, blir det lite som kommer hver gang, og det kan til og med bli for lite igjen når det virkelig teller. Svømmerne lever der inne ei stund, så med én gang om dagen rundt EL, er dere garantert å treffe på. Det er en del som anbefaler annenhver også. 

 

14 minutter siden, Fjott skrev:

Steve Cook.....har vi drukket chilidrink?(eller: du da).

Det er sannsynligvis for mye i prøvesammenheng med to ganger. Anbefales annenhver dag maks(men ikke særlig sjeldnere heller)fordi svømmerne blir dårligere av å ha seg oftere. Asså, dere må jo bare ha mye sex- men du kan ikke ha det festlig med avslutning mer enn annenhver dag. 

Vi prøvde i 9 mnd(og tusen år med hopp av i svingen), og på slutten ble jeg ganske streng på "annenhver dag og alt etter oppskrift". Den ene gangen jeg ble gravid hadde vi sex tilfeldig på nøyaktig klokkeslettet som kalkulatoren viste at sjansen var aller høyest, usikker på om det var tilfeldig 😛

Vi skal sannsynligvis prøve igjen til høsten, og da kjører jeg fullt regime med slimløsende hostesaft og gud fader vetikke hva. Og ELtesting, sist bare brukte jeg kalkulator og satset på at det stemte. 

Takk for svar, begge to. Hyggelig med litt aktivitet her!

 

Da har jeg merka meg at dere begge sier at innsatsen har vært for høy. Kan dere gi enn sånn ca oversikt over bra timing, gitt at syklusen er regelmessig? Blir ikke annenhver dag litt vel sjeldent? Føler det blir litt one shot, som i the deerhunter. Si at testen viser som på bildet over. Er det da riktig dag?

Hvor lenge bør mannen lade kanonen i forkant av d-dagen? 

Og ja, @Fjott, vi har så absolutt drukket chilidrink og diskutert abcd-teorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjott

Jeg mener relativt bestemt at de som ikke megaenkelt får bolle laga bør følge råd om annenhver pga kvalitet. Dette er mer vitenskapelig begrunnet på diverse Googletreff :P

Mannen kan ta vitaminer for å øke kvaliteten og dama kan teste ting som slimløsende hostesaft dagene rundt EL om eggløsningsslimet er tykt(greiene dine svømmer dårligere i tjukke forhold)- men akkurat det er mer for "kjerringråd" å regne. Noen driver og med bidronninggele og babyklister(?- aner ikke hva det er......). 

Mitt kjerringråd er å kjøre fullt show med solvipect og sex etter en dags sølibat NØYAKTIG på klokkeslettet hun er mest fertil 😛 Bare sånn for å se om alternative vibber hjelper lissom. 

Har dere forøvrig flytta fra byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fjott skrev:

Glemte å si at det svømmes bedre om dama får orgasme :nigo:

Må jeg plutselig drive og stresse med det òg nå? Shiiiiiet. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjott
1 minutt siden, Steve_Cook skrev:

Må jeg plutselig drive og stresse med det òg nå? Shiiiiiet. 

 

 

Jepp. Hjelpemidler er tillatt, men du må nesten være innom der :hjerte:

 

Endret av Fjott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen ess i ermet, så det skal nok ordne seg. Er det etter mannens det er snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steve Cook! :hoho:

Her følger jeg med! :popcorn:

Har ingen tips, men har hørt orgasme før ladningen blir servert visst er anbefalt, ja :P

Eggløsningstesten på bildet er dessverre ikke positiv, men det er nok rundt hjørnet :jepp:

Edit: Testen var fra 2. juli, ja... Nevermind! :P 

Endret av Leopanter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjott
3 minutter siden, Steve_Cook skrev:

Har noen ess i ermet, så det skal nok ordne seg. Er det etter mannens det er snakk om?

Gjerne rett før, faktisk. Det er noe med sammentrekninger i the vagina. 

Eller rett etterpå. Poenget er at dine greier skal manøvreres oppover. 

Men tvingende nødvendig er det neppe, asså. Men ikke fortell det til henne, for da jinxer du hele greia for hennes del :ler:

ELtester kan jeg ikke en dritt om enda, så det får jeg lære av alle dere ringrever på testing. 

 

Endret av Fjott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fjott skrev:

Gjerne rett før, faktisk. Det er noe med sammentrekninger i the vagina. 

Eller rett etterpå. Poenget er at dine greier skal manøvreres oppover. 

Men tvingende nødvendig er det neppe, asså. Men ikke fortell det til henne, for da jinxer du hele greia for hennes del :ler:

ELtester kan jeg ikke en dritt om enda, så det får jeg lære av alle dere ringrever på testing. 

 

+ gunstig slim! :opplyser:

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hostesaft? Wtf?

 

 

Og...er pergotime "bra"? Noe spesielt vi må være obs på. Har brukt en kur allerede, uten hell obviously.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Leopanter skrev:

Steve Cook! :hoho:

i Bournemouth stiller man med en Steve Cook hver lørdag klar for å ta alle som prøver seg hardt bakfra.

SteveCookBeard.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...