Gå til innhold

Seriøs klarsynt/synsk??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale bien seriøse ? Er Intr i å vite hva fremtiden bringer!

Anonymkode: 694c1...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Se fremover, tenk litt nytt. Si ja til invitasjoner og sosiale sammenkomster fremover. Ser flere gledesfylte happeningen,også type vennetur som gir en ny start. Sensommeren og høsten vil bli den lykkeligste på lenge!   Glede og harmoni er stikkordene for deg fremover! Tillat deg selv å nyte de gode tingene! :)

Anonymkode: 1c2a6...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte ei som het Astarah på Krystallkulen. Man kan mene hva man vil om den slags, jeg følte meg selv dum da jeg gjorde det, men djizez, hun var dyktig. Det hun sa skjedde, hun traff på detaljer og tidspunkt. 

Anonymkode: 58aa0...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ringte ei som het Astarah på Krystallkulen. Man kan mene hva man vil om den slags, jeg følte meg selv dum da jeg gjorde det, men djizez, hun var dyktig. Det hun sa skjedde, hun traff på detaljer og tidspunkt. 

Anonymkode: 58aa0...98f

Selvpromotering? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎13‎.‎07‎.‎2016 at 15.27, *Micki* skrev:

Selvpromotering? :fnise:

He he nei, bare tok anonym fordi jeg er flau over at jeg benyttet en slik tjeneste. Hadde et problem den tida som jeg gjerne ville ha svar på, og ringte et par andre som ikke traff i det hele tatt. Henne kunne jeg tenke meg å ringe igjen, men da må jeg lure på noe først da...akkurat nå gjør jeg ikke det.

Anonymkode: 58aa0...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

He he nei, bare tok anonym fordi jeg er flau over at jeg benyttet en slik tjeneste. Hadde et problem den tida som jeg gjerne ville ha svar på, og ringte et par andre som ikke traff i det hele tatt. Henne kunne jeg tenke meg å ringe igjen, men da må jeg lure på noe først da...akkurat nå gjør jeg ikke det.

Anonymkode: 58aa0...98f

Så du ringte rundt og brukte masse penger på å la folk gjette, helt til du traff på noen som gjettet riktig?

God jul

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Så du ringte rundt og brukte masse penger på å la folk gjette, helt til du traff på noen som gjettet riktig?

God jul

Ja, var på en måte det jeg gjorde. Når man er i en litt fortvilet situasjon kan man få seg til desperate handlinger, som man ellers ville sett på som ganske tullete. Ringte heldigvis ikke mange, men de vet å ta seg betalt de folka. Men TS spurte nå, og det er henne jeg vil anbefale.

Anonymkode: 58aa0...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...