Gå til innhold

Matchet med en "bekjent" på tinder - trenger hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen dager siden matchet jeg med en "bekjent" på tinder.. Vi har vært i det samme bryllupet og har noen felles venner, men jeg kjenner han ikke. Kan tenke meg å bli bedre kjent med han så jeg tok kontakt.. Prøvde å gjøre det litt humoristisk og sa at vi kanskje hadde vært i samme bryllup.. Fikk svar tidlig i dag, det eneste han skrev tilbake var at "det kan nok stemme. Haha!" Jeg sjekket for ca en time siden.. Hvordan i all verden skal jeg innlede en samtale? Han stilte jo ingen spørsmål...

 

 

Anonymkode: 8ffe1...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har sveipet alle damene til høyre og bryr seg egentlig ikke om hvem det er og hvordan de ser ut. 

Anonymkode: a2190...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også gått på samme universitet, men jeg vet ikke hva han studerte..

Anonymkode: 8ffe1...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er helt ubrukelige når det kommer til sjekking. Du vet altså ikke hvordan man innleder eller fører en samtale? Du har jo allerede nevnt bryllupet, som du kan bruke "forankring" videre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør om han vil pule. Hvis han ikke reagerer da, har du ikke sjans. 

Anonymkode: af412...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, darth Vader skrev:

Damer er helt ubrukelige når det kommer til sjekking. Du vet altså ikke hvordan man innleder eller fører en samtale? Du har jo allerede nevnt bryllupet, som du kan bruke "forankring" videre. 

Ikke enkelt når mannen gir et sånt svar. Det gir inntrykk av ingen interesse, selv om jeg vet det ikke automatisk er noen sammenheng. Etter hvor mange sånne svar bør vi kvinner ta et hint på at han ikke er interessert? 😊

Jeg har en samtale på gang med en sånn en. TROR han er sjenert, og derav svarene.

Anonymkode: 938ed...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han vil at du skal vise interesse først. Kanskje han har opplevd, som mange andre menn, at kvinner på Tinder "bare vil være venner" eller "installerte det for moro skyld, haha".

Anonymkode: 22b3c...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enkelt når mannen gir et sånt svar. Det gir inntrykk av ingen interesse, selv om jeg vet det ikke automatisk er noen sammenheng. Etter hvor mange sånne svar bør vi kvinner ta et hint på at han ikke er interessert? 😊

Jeg har en samtale på gang med en sånn en. TROR han er sjenert, og derav svarene.

Anonymkode: 938ed...34a

Ikke nok med at kvinner er ubrukelige på å sjekke, dere er også helt skrullete i måten dere tolker alt på. Det er umulig å vite hva denne fyren mente med meldingen. At du tenker "det gir inntrykk av ingen interesse" er kun et utslag av din egen usikkerhet, som kvinner flest lider av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er et dårlig svar. Det koster jo litt å sende den første meldingen, så da vil man jo helst ha et eller annet tegn i retur, og noe som egentlig bare tilsvarer "ja" på et slikt spørsmål er ikke verdt så mye. For min del tror jeg det ville vært litt 50/50 om jeg gadd å gå videre med en ny melding når responsen er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarte i det minste. Så han er vel avventende for å finne ut om du er interessert. Er du det, så fortsetter du samtalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, darth Vader skrev:

Ikke nok med at kvinner er ubrukelige på å sjekke, dere er også helt skrullete i måten dere tolker alt på. Det er umulig å vite hva denne fyren mente med meldingen. At du tenker "det gir inntrykk av ingen interesse" er kun et utslag av din egen usikkerhet, som kvinner flest lider av. 

Fint hvis du kan svare på spørsmålet mitt også😊 Ang min usikkerhet tar du feil. Jeg er temmelig rusten på sjekking, og sliter med å finne balansen. Jeg er ikke redd for å ta initiativ, men vil helst ikke være hun slitsomme som burde tatt hintet for mange setninger/dager siden😎 (fordi vi henger på de samme plassene)

Anonymkode: 938ed...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å svare:

Jeg mener på at jeg har sett deg på xx universitet også? Kan dette stemme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint hvis du kan svare på spørsmålet mitt også😊 Ang min usikkerhet tar du feil. Jeg er temmelig rusten på sjekking, og sliter med å finne balansen. Jeg er ikke redd for å ta initiativ, men vil helst ikke være hun slitsomme som burde tatt hintet for mange setninger/dager siden😎 (fordi vi henger på de samme plassene)

Anonymkode: 938ed...34a

Spør han hvem han kjente i bryllupet. For eksempel "Venn av brudegommen? Du fulgte kanskje han på hans siste ferd. ;) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...