Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, applestories skrev:

Du høres ut som meg, og jeg har dessverre ikke andre råd til oss enn å høre på det de andre her allerede har sagt :)

Men det spørs jo litt hvor du bor - jeg bodde tidligere i by og bør nå på bygda - det var ikke lettere å møte noen i byen, men å møte noen på nett, og senere i det virkelige liv ble jo enklere. Det finnes jo nettsider for folk som bare ønsker sex.

Jeg er i samme båt som deg, tenk om vi alle hadde visst om hverandre, det hadde jo løst alle problemene våre :laugh:

Jeg bor i Aust Agder.

Ja, det hadde jo virkelig løst problemene. Skulle ha opprettet en gruppe, eller et eller annet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sitronvann

Ønsker deg lykke til jeg. Selv om ord stokker seg osv. Du virker hvertfall som en fin fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mann_86 skrev:

Jeg bor i Aust Agder.

Ja, det hadde jo virkelig løst problemene. Skulle ha opprettet en gruppe, eller et eller annet:P

Litt lang unna, dessverre :P

"Støttegruppe for sexløse single", det hadde vært noe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, applestories skrev:

Litt lang unna, dessverre :P

"Støttegruppe for sexløse single", det hadde vært noe!

Ja, det er jo typisk det, når først det er noen som søker det samme:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Northernlight

Jeg vet ikke jeg, men på internett tror jeg det er lurt og foreslå at man møtes ganske fort, før det dabber ut. Er det en singelgruppe på fb for området du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, June 27, 2016 at 21.00, mann_86 skrev:

Tidligere denne måneden var det fire år siden jeg hadde sex sist. Det var med den eneste kjæresten jeg har hatt, som jeg hadde i et halvår. Før det hadde det gått nesten 5 år siden sist jeg hadde sex. Så det virker som om det går i 5-års sykluser for meg:-) Isåfall er jo 2017 her snart!

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men det er sikkert mange andre også som ikke har sex som singel. Sex er jo stort sett best i forhold. Men hadde jeg hatt mulighet, så hadde jeg jo hatt sex som singel også. Men som sjenert og tilbaketrukket, er det vanskelig å være aktuell for jenter.

Jeg har ikke det store nettverket, og sommeren er en tid hvor alle de andre er ute og koser seg, mens jeg sitter mye alene og sturer.

Jeg vet ikke om jeg er klar for forhold enda, men jeg er veldig interessert i å ha sex, da dette behovet er større pr.nå.

Har prøvd å komme i kontakt med jenter via nett, siden jeg har vanskelig for å bli kjent i virkeligheten, men det har ikke endt med noe annet enn skuffelse. Har kommet i kontakt med noen jeg syns var interessante, men så ender det bare med at de ender kontakten..

What to do? Det finnes vel ingen mirakelkur for dette, men når jeg hører om kjekke gutter som også sliter med damene, mister man litt troen..

Samme greie her. Singel og har ikke sex..hadde sist for 3 år siden. Jada,jeg kan sikkert dra på byen og finne meg en fyr,men det er ikke min greie.

Virker som om "alle"single har ons og dates,så føler meg litt unormal til tider hehehe.

Savner sex jeg og,men jeg vil ha det med en fast,og ikke bare en fuck friend eller noe,dessverre virker det som om det er vanskelig å finne kjæreste,en som vil ha forhold og ikke bare pule rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Northernlight

Kjenner meg ganske igjen i situasjonen, har til tider gått veldig lang tid mellom sex. Tror kansje jeg vil ha en slik venn (huff fuckfriend høres så kleint ut)men vet ikke hvordan jeg skal gå fram og jeg er ganske sjenert av meg det hjelper ikke liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, applestories skrev:

Litt lang unna, dessverre :P

"Støttegruppe for sexløse single", det hadde vært noe!

Ja, det er jo typisk det, når først det er noen som søker det samme:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Samme greie her. Singel og har ikke sex..hadde sist for 3 år siden. Jada,jeg kan sikkert dra på byen og finne meg en fyr,men det er ikke min greie.

Virker som om "alle"single har ons og dates,så føler meg litt unormal til tider hehehe.

Savner sex jeg og,men jeg vil ha det med en fast,og ikke bare en fuck friend eller noe,dessverre virker det som om det er vanskelig å finne kjæreste,en som vil ha forhold og ikke bare pule rundt.

Jeg ønsker meg nok forhold etterhvert, men jeg føler ikke jeg har noe å tilby akkurat nå. Men hvis noen likevel hadde sett verdien i meg, så hadde jeg vært åpen for det.

En fuckfriend kan jo være en fast partner også, men du vil helst ha følelser involvert? De fleste jenter vil jo det.

For meg så er sex det behovet som gjør seg mest gjeldende om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mann_86 skrev:

Jeg ønsker meg nok forhold etterhvert, men jeg føler ikke jeg har noe å tilby akkurat nå. Men hvis noen likevel hadde sett verdien i meg, så hadde jeg vært åpen for det.

En fuckfriend kan jo være en fast partner også, men du vil helst ha følelser involvert? De fleste jenter vil jo det.

For meg så er sex det behovet som gjør seg mest gjeldende om dagen.

Ja,vil ha følelser men som du insuerer er jo ikke menn interessert i det,mer bare sex.

Så da tar jeg saken i egne hender😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.6.2016 at 23.37, Northernlight skrev:

Kjenner meg ganske igjen i situasjonen, har til tider gått veldig lang tid mellom sex. Tror kansje jeg vil ha en slik venn (huff fuckfriend høres så kleint ut)men vet ikke hvordan jeg skal gå fram og jeg er ganske sjenert av meg det hjelper ikke liksom. 

Nei, det er ikke så lett når man er sjenert. Eller, jeg er igrunn ikke så sjenert når jeg først blir varm i trøya, men sånn i starten.

Den 28.6.2016 at 23.14, Northernlight skrev:

Jeg vet ikke jeg, men på internett tror jeg det er lurt og foreslå at man møtes ganske fort, før det dabber ut. Er det en singelgruppe på fb for området du bor?

Ikke det jeg vet om, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebook er det en gruppe som heter  "Single søker kjærligheten (30+)". Har du sett den?

Søk på "singel", da kommer det opp mange forslag.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...