Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt tips: dra på festivaler og kos deg! :P er jo sommer, og mye som skjer rundt om, om dagene :)blir kjent med nye folk, og lettere å komme i kontakt med. Hjelper ikke å sitte hjemme og sture:) kommer ingen vei med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe bry seg om! Det går stort sett noen år mellom hver gang jeg har sex også, og det er helt greit. Finns mye annet gøy å ta seg til :ler:

Hvis du har veldig lyst til å ha sex oftere, må du bare bli flink med å snakke med damene, og det kan du øve deg på. Om man ikke er spesielt pen, har ikke det så mye å si for menn, for damer reagerer mer på utstråling... Skaff deg bra utstråling, og slutt å være sjenert, og snakk med så mange damer du greier, så blir det sex før eller seinere.
De som har suksess med damene, har jo det fordi de snakker med veldig mange damer, og driter i om de blir avvist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mallis skrev:

Mitt tips: dra på festivaler og kos deg! :P er jo sommer, og mye som skjer rundt om, om dagene :)blir kjent med nye folk, og lettere å komme i kontakt med. Hjelper ikke å sitte hjemme og sture:) kommer ingen vei med det.

Ja, men jeg må jo helst ha noen venner å dra på festival med også.. Det er vanskelig å reise alene, og det virker jo litt stusselig om jeg er på festival alene. Da skjønner kanskje folk lettere hva motivene mine er også.

1 time siden, Yme skrev:

Det er da ikke noe bry seg om! Det går stort sett noen år mellom hver gang jeg har sex også, og det er helt greit. Finns mye annet gøy å ta seg til :ler:

Hvis du har veldig lyst til å ha sex oftere, må du bare bli flink med å snakke med damene, og det kan du øve deg på. Om man ikke er spesielt pen, har ikke det så mye å si for menn, for damer reagerer mer på utstråling... Skaff deg bra utstråling, og slutt å være sjenert, og snakk med så mange damer du greier, så blir det sex før eller seinere.
De som har suksess med damene, har jo det fordi de snakker med veldig mange damer, og driter i om de blir avvist.

Joda, men jeg bryr meg om det. Man føler seg lite attraktiv og uønsket. Det er ikke bare-bare å snakke med damene om man allerede har problemer med det. I jobbsammenheng er jeg alltid den som går for meg selv, mens alle de andre sosialiserer. Jeg bare er slik. Jeg har som regel ikke noe å komme med i samtalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du velger å bare være slik, for du kan ikke sosialisere anyways, og så lurer du på hvorfor du ikke får deg noe?  Selvutvikling er vel muligens på sin plass her, fake it til you make it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Så du velger å bare være slik, for du kan ikke sosialisere anyways, og så lurer du på hvorfor du ikke får deg noe?  Selvutvikling er vel muligens på sin plass her, fake it til you make it.

Jeg velger det jo ikke, da jeg har prøvd i mange år. Det er ikke slik at jeg levd i mitt eget lille skall de siste fire årene. Men det har blitt mye alenetid også, både fordi jeg liker det OG trenger det, og fordi jeg har et snevert nettverk av venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitronvann

Har du ingen venninner/bekjente du kan fortelle at du leter etter en friends with benefits eller fuckfriend som de kaller  det? Si at du ikke leter etter forhold og bare si det du sier her. Om du takler at jenter snakker seg imellom da. 

Jeg har ikke personlig kjennskap til hvordan slikt skjer, men bekjente har delt litt av seg om det. Og utfra det de sier er dettw løsningen visst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mann_86 skrev:

Jeg velger det jo ikke, da jeg har prøvd i mange år. Det er ikke slik at jeg levd i mitt eget lille skall de siste fire årene. Men det har blitt mye alenetid også, både fordi jeg liker det OG trenger det, og fordi jeg har et snevert nettverk av venner.

Du sier jo at du har ingenting å snakke om. Hvorfor kan du ikke øve på å ha noe å snakke om? Du må jo nødvendigvis konversere med damer om du tenker at de skal pules.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt mange som reiser alene på tur. Jeg har aldri tenkt at de er "loners", eller annet. Tvert imot så krever det mot å dra alene!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All work and no play makes Jack a dull boy. Få deg noen hobbyer, tvangssosialiser deg og begynn å reise. Så har du noe å snakke om. 

Anonymkode: 230d1...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Silfen skrev:

Du sier jo at du har ingenting å snakke om. Hvorfor kan du ikke øve på å ha noe å snakke om? Du må jo nødvendigvis konversere med damer om du tenker at de skal pules.

Det er en talemåte. Med "ingenting å snakke om" mener jeg at det går i overfladiske høflighetsfraser, som f.eks "hva jobber du med", "hvilke interesser har du", osv.. Jeg vet ikke hvordan man tar det videre, og ei heller om jenta er interessert. Men det tilhører jo sjeldenhetene av jeg kommer så langt som å snakke til ei dame, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sitronvann skrev:

Har du ingen venninner/bekjente du kan fortelle at du leter etter en friends with benefits eller fuckfriend som de kaller  det? Si at du ikke leter etter forhold og bare si det du sier her. Om du takler at jenter snakker seg imellom da. 

Jeg har ikke personlig kjennskap til hvordan slikt skjer, men bekjente har delt litt av seg om det. Og utfra det de sier er dettw løsningen visst.

 

Jeg har vel ikke helt det nettverket som skal til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Silfen skrev:

Det er jo det jeg sier. Du kan jo formulere deg her. Gjør det irl og.

Jeg er god på å formulere meg skriftlig, men det å snakke blir noe helt annet. Da stokker det seg mer, og jeg blir lavmælt og fåmælt. Men det fins alltid en og annen person som klarer å få noen ord ut av meg, men da må det være en spesiell kjemi som skal til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mann_86 skrev:

Jeg er god på å formulere meg skriftlig, men det å snakke blir noe helt annet. Da stokker det seg mer, og jeg blir lavmælt og fåmælt. Men det fins alltid en og annen person som klarer å få noen ord ut av meg, men da må det være en spesiell kjemi som skal til..

Men det er jo det jeg sier: DU  MÅ  ØVE! Jesus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Men det er jo det jeg sier: DU  MÅ  ØVE! Jesus!

Ja, men som jeg også har sagt, jeg har øvd. I mange år. Jeg er 30 år; tror du ikke jeg har forsøkt å være sosial i alle disse årene? Poenget er vel at det ikke har blitt noe bedre med årene; det har stått på stedet hvil. Øvelse gjør ikke alltid mester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, det gjør det. ALLE kan fake seg til noe bedre. Selvsagt kan de det. Akkurat som en som har sceneskrekk kan øve seg til å stå på scenen eller en med eksamensangst kan gjennomføre muntlig. Tviler på du har gjort særlig bra øving i 30 år dersom du ennå ikke kan fake deg gjennom en samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, mann_86 skrev:

Ja, men jeg må jo helst ha noen venner å dra på festival med også.. Det er vanskelig å reise alene, og det virker jo litt stusselig om jeg er på festival alene. Da skjønner kanskje folk lettere hva motivene mine er også.

Joda, men jeg bryr meg om det. Man føler seg lite attraktiv og uønsket. Det er ikke bare-bare å snakke med damene om man allerede har problemer med det. I jobbsammenheng er jeg alltid den som går for meg selv, mens alle de andre sosialiserer. Jeg bare er slik. Jeg har som regel ikke noe å komme med i samtalene.


Du må bare øve på det. Det går an, men du må presse deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, mann_86 skrev:

Ja, men som jeg også har sagt, jeg har øvd. I mange år. Jeg er 30 år; tror du ikke jeg har forsøkt å være sosial i alle disse årene? Poenget er vel at det ikke har blitt noe bedre med årene; det har stått på stedet hvil. Øvelse gjør ikke alltid mester.

Jeg kan godt forstå at du bare er sånn, men da er det ikke rart det aldri blir noe på deg heller! da er er det bare horer som er svaret da... ?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mann_86 skrev:

Jeg er god på å formulere meg skriftlig, men det å snakke blir noe helt annet. Da stokker det seg mer, og jeg blir lavmælt og fåmælt. Men det fins alltid en og annen person som klarer å få noen ord ut av meg, men da må det være en spesiell kjemi som skal til..

Du høres ut som meg, og jeg har dessverre ikke andre råd til oss enn å høre på det de andre her allerede har sagt :)

Men det spørs jo litt hvor du bor - jeg bodde tidligere i by og bør nå på bygda - det var ikke lettere å møte noen i byen, men å møte noen på nett, og senere i det virkelige liv ble jo enklere. Det finnes jo nettsider for folk som bare ønsker sex.

Jeg er i samme båt som deg, tenk om vi alle hadde visst om hverandre, det hadde jo løst alle problemene våre :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...