Gå til innhold

Dere som er sykepleiere, angrer dere på at dere ikke ble doula isteden?


ajarRun

Anbefalte innlegg

Jeg ser kun fordeler med doula over sykepleiere. Alt er bedre med det yrket.

Tenker dere det samme? Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som er bedre med doula over sykepleiere? Du mener vel kanskje over jordmødre? Vi sykepleiere er meir ein jordmødre. Vi er også tilstede ved f.eks livets slutt. 

Anonymkode: e28ee...999

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke det doula greiene? Har de noen funksjon egentlig? Greit hvis man ikke har en mann eller han har besvimt da er det jo fint med en reserve støtte. Men ellers skjønner jeg ikke greia. Ville vært mer enn fornøyd med sykepleiere og jordmødre og leger innenfor rekkevidde..

 

Anonymkode: 0802c...2c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri utdannet meg til sykepleier eller jordmor, men kanskje doula om jeg var interessert i sånt. Jeg hadde heller aldri født med helsepersonell tilstede, stoler ikke på dem.

Anonymkode: 52dc4...536

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du foretrekker en som har gått på kurs i 6 uker framfor en som har en flerårig utdannelse når du skal gjennom det mest strevsomme og kritiske øyeblikket i ditt liv? Når du spjærer fra ræva til navlen er det sikkert ingenting som er bedre enn et halvtamt forsøk på "energiforflytning" eller litt helende rosenbladsrøkelse. 

Anonymkode: 07871...485

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du foretrekker en som har gått på kurs i 6 uker framfor en som har en flerårig utdannelse når du skal gjennom det mest strevsomme og kritiske øyeblikket i ditt liv? Når du spjærer fra ræva til navlen er det sikkert ingenting som er bedre enn et halvtamt forsøk på "energiforflytning" eller litt helende rosenbladsrøkelse. 

Anonymkode: 07871...485

:klappe:

Anonymkode: f1f67...85b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror TS bare tuller, dette er da ikke sammenlignbare yrker overhodet. 

Blir som å spørre ernæringsfysiologer hvorfor de ikke ble personlig trener istedetfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...