Gå til innhold

Må du ta jobber du ikke vil ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tvinger nav deg til å ta jobber du ikke vil ha/passer til? Har du høy utdanning men må ta jobb som ufaglært/jobber på gulvet? 

Anonymkode: bc188...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke er i stand til å skaffe deg kobb på egen hånd må du selvfølgelig ta det du blir tilbudt. Hvis ikke forsvinner pengene fra nav, heldigvis. Hvis du er for fin til å jobbe på gulvet, ja da får du skaffe seg en jobb som passer den fisefine røven din da.

Anonymkode: ade74...10d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvinger nav deg til å ta jobber du ikke vil ha/passer til? Har du høy utdanning men må ta jobb som ufaglært/jobber på gulvet? 

Anonymkode: bc188...d16

Aldri blitt tvunget av NAV, men jeg har måtte ta jobber som jeg ikke vil ha. Det er mye bedre enn å sløve på fellespotten når jeg er frisk og rask. Det kommer ofte et lys i enden av tunnelen etter et par år. For noen år siden var jeg avisbud, noe som ikke akkurat var kult med min utdannelse, men ey, man gjør det man må for å få mat på bordet og tak over hodet. :P

Anonymkode: 5f6cc...51a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvinger nav deg til å ta jobber du ikke vil ha/passer til? Har du høy utdanning men må ta jobb som ufaglært/jobber på gulvet? 

Anonymkode: bc188...d16

Brett opp ermene. 

Stiller du dette spørmålet er det like greit at du får deg en jobb du kanskje føler at du er for god til. Da kan du lære noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nav i det minste kan gi folk jobber de passer til. Har på følelsen av at noen med vilje gir en drittjobber bare på pur f og..

Anonymkode: 0d375...3d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mye verre for selvfølesen å få trygd enn å jobbe på gulvet. Et annet pluss er jo at man har noe å stå opp til.