Gå til innhold

Sliter fremdeles etter skilsmisse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja! Det er 3 år siden vi gikk hvert til vårt, 20 år sammen. Jeg har ikke fungert siden. Han forlot meg for en yngere kvinne. Han er lykkelig og ikke jeg. Jeg drikker hver kveld for å få ned smerten. Jeg går på lykkepiller som ikke virker. Jeg har prøvd å gå videre med andre menn. Jeg klarer rett å slett ikke finne meg selv. Jeg var så dum.. 

Anonymkode: cdbfd...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å ikke ødelegge deg selv. Du fortjener ikke at du straffer deg for dette. Ingen kan kontrollere andre mennesker, alt en kan er å prøve å ta vare på seg selv.

Anonymkode: 414a9...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.6.2016 at 23.51, AnonymBruker skrev:

Ja! Det er 3 år siden vi gikk hvert til vårt, 20 år sammen. Jeg har ikke fungert siden. Han forlot meg for en yngere kvinne. Han er lykkelig og ikke jeg. Jeg drikker hver kveld for å få ned smerten. Jeg går på lykkepiller som ikke virker. Jeg har prøvd å gå videre med andre menn. Jeg klarer rett å slett ikke finne meg selv. Jeg var så dum.. 

Anonymkode: cdbfd...5cb

Så leit å lese :( Skjønner det må være tøft for deg. Jeg får likevel lyst til å si: Ikke gi opp! Og forsøk å snakke finere til deg selv. Nå har eksen din vært en dritt mot deg, du trenger ikke fortsette der han slapp og f.eks si til deg selv at du var dum. Ønsker deg alt godt, og sender deg en stor klem :)

Anonymkode: 2d464...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vær god mot andre mennesker og de vil være gode mot deg.

Sett pris på de små tingene i hverdagen, og ikke tenk på fortid og framtid.

Jeg sendte min utro kone på dør for 2 timer siden og sitter her og griner, men finner tid til å sende deg gode tanker og ønsker å gi deg en stor klem. Gode mennesker er overalt, bare ta i mot dem.

Anonymkode: a08e9...f22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du bør oppsøke psykolog for når du sliter så mye etter 3 år så har du virkelig et problem. Det kan være at det å bli forlatt trigger noe i deg. Bli kjent med deg selv igjen. 

Anonymkode: 70ec8...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...