Gå til innhold

Er dette Ok?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sjokoladefruen skrev:

Barna er jo utsatt!!! Jeg må hjelpe dem.

Yeah right,den eneste du tenker på er deg selv.

Stakkars venninne, du er en forferdelig person som går til BV på DETTE grunnlaget.

Skam deg!

Anonymkode: 7afbc...ab6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for at du laget en tråd om meg kjære Eline :) 

Fantastisk at du fortalte bv om denne tråden, så fikk jeg meg en god latter. Jeg ble ringt opp av en dame som sa at du hadde kontaktet dem angående meg og min kjære,fikk vite at dette dog ikke blir noen sak :) 

Du må vaske øra når du prater med noen, jeg har datet han i ett år, men vi har aldri dele noe offentlig da vi ville være sikker på at dette funker, du fikk vite at barna har møtt han en gang ikke jeg. Du fikk vite at vi skulle på ferie med han, før det viste du ingenting om ferien, han skal ta med sine barn, hele gjengen gleder seg :) Flott måte for barna å bli kjent på :) 

Tenk deg om før du spyr ut om folk neste gang :) 

Anonymkode: 0ec9b...ae8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: 

(Personlig ville jeg ikke valgt en uke i Syden for å gjøre barna kjent med ny kjæreste og hans barn, men. Litt i overkant å måtte forholde seg så tett på ukjente mennesker, særlig barn, over såpass lang tid. Det kan bli noen slitsomme dager hvis det ikke funker. Men helt klart ingen sak for barnevernet!)

Anonymkode: 6fac2...757

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: 

(Personlig ville jeg ikke valgt en uke i Syden for å gjøre barna kjent med ny kjæreste og hans barn, men. Litt i overkant å måtte forholde seg så tett på ukjente mennesker, særlig barn, over såpass lang tid. Det kan bli noen slitsomme dager hvis det ikke funker. Men helt klart ingen sak for barnevernet!)

Så tett på? Blir noen av barna lei så går vi da vel bare på hver vårt hotellrom. Hva er problemet? Ungene gleder no seg, jizes for en diskusjon. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så tett på? Blir noen av barna lei så går vi da vel bare på hver vårt hotellrom. Hva er problemet? Ungene gleder no seg, jizes for en diskusjon. 

Jeg sa personlig. Dere gjør jo selvsagt som dere ønsker.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...