Sjokoladefruen Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Min bestevenninne har møtt en ny type for ca. En uke siden, de ble med en gang sammen på Facebook til tross for å ha møttes en(!) gang! Nå til helgen skal hun og ungene dra til GranCanaria for ti dager, og i kveld opplyste hun meg om at fyren skal være med. Altså, er dette greit?! Ungene har møtt han sammen med henne, de er 3 og 7 år.
Sjokoladefruen Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke bry deg. Anonymkode: 913aa...a5b Jeg bryr meg fordi hun er min bestevenninne og jeg er glad i henne. Hun tar med seg en vilt fremmed mann på sydentur med ungene, det går ikke an å bli kjent med noen på få timer. 4
chouette Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Synes det virker altfor tidlig, men du har nok ingenting du skulle ha sagt. 3
Sjokoladefruen Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2016 (endret) 1 minutt siden, toothfairy skrev: Synes det virker altfor tidlig, men du har nok ingenting du skulle ha sagt. Er bare bekymret for henne og ungene, tenk om det viser seg å være en totalt idiot. Endret 15. juni 2016 av Sjokoladefruen 4
chouette Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, Sjokoladefruen skrev: Er bare bekymret for henne og ungene, tenk om det viser seg å være en totalt idiot. Prøv å snakke med venninnen din, eventuelt fiske litt hos barna. Liker de ham?
Sjokoladefruen Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, toothfairy skrev: Prøv å snakke med venninnen din, eventuelt fiske litt hos barna. Liker de ham? De har møtt han en gang, de var med han i 2-3 timer. Det er ikke nok tid til å bedømme om de liker han eller ikke. Ja, jeg skal sette meg ned og ringe henne. 1
TarjaT Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 Vi lever i 2016, det meste av dating skjer over nett. For alt du vet har de pratet sammen flere måneder. La dem kose seg! Dette er en perfekt måte å bli bedre kjent på med ungene, og ikke minst se om de passer sammen. 2
Sjokoladefruen Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, TarjaT skrev: Vi lever i 2016, det meste av dating skjer over nett. For alt du vet har de pratet sammen flere måneder. La dem kose seg! Dette er en perfekt måte å bli bedre kjent på med ungene, og ikke minst se om de passer sammen. Om fyren er en idiot kommer jeg til å ha dårlig samvittighet resten av mitt liv!!! Han kan være hva som helst, pedofil, narkoman, myrder, raner, osv. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #10 Skrevet 15. juni 2016 4 minutter siden, Sjokoladefruen skrev: Om fyren er en idiot kommer jeg til å ha dårlig samvittighet resten av mitt liv!!! Han kan være hva som helst, pedofil, narkoman, myrder, raner, osv. Herregud, jeg forstår deg kjempegodt! Snakk med henne, du Anonymkode: 8bca0...4c8 4
Gjest Sly Skrevet 15. juni 2016 #11 Skrevet 15. juni 2016 6 minutter siden, Sjokoladefruen skrev: Om fyren er en idiot kommer jeg til å ha dårlig samvittighet resten av mitt liv!!! Han kan være hva som helst, pedofil, narkoman, myrder, raner, osv. Da er det jo like farlig å være sammen med ham her hjemme.
Sjokoladefruen Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, Sly skrev: Da er det jo like farlig å være sammen med ham her hjemme. Nei. Hun kan kaste han ut fra huse sitt. Det kan hun jo ikke der, når de bor på likt hotellrom som di har betalt for sammen.
Gjest Sly Skrevet 15. juni 2016 #13 Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, Sjokoladefruen skrev: Nei. Hun kan kaste han ut fra huse sitt. Det kan hun jo ikke der, når de bor på likt hotellrom som di har betalt for sammen. Det er politi på Gran Canaria også.
Gjest Klopp Skrevet 15. juni 2016 #14 Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, Sjokoladefruen skrev: Nei. Hun kan kaste han ut fra huse sitt. Det kan hun jo ikke der, når de bor på likt hotellrom som di har betalt for sammen. Ikke enkelt å kaste han ut fra huset sitt hvis han er en farlig morder og har våpen.
Sjokoladefruen Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #15 Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, Sly skrev: Det er politi på Gran Canaria også. 1 minutt siden, Klopp skrev: Ikke enkelt å kaste han ut fra huset sitt hvis han er en farlig morder og har våpen. Så dere synes det er greit at hun tar med ungene på tur med en fremmed fyr de og hun har møtt EN gang? 3
Gjest Klopp Skrevet 15. juni 2016 #16 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, Sjokoladefruen skrev: Så dere synes det er greit at hun tar med ungene på tur med en fremmed fyr de og hun har møtt EN gang? Ja. De færreste er livsfarlige. Mer sannsynlig at flyet ramler ned, eller de blir påkjørt enn at han er en farlig fyr og gjør de noe.
Gjest Sly Skrevet 15. juni 2016 #17 Skrevet 15. juni 2016 Jeg ville ikke gjort det selv, men jeg tror ikke det er direkte farlig. Hvis han er farlig, så er han som sagt farlig her hjemme også. Hvis det blir helt feil og hun av en eller annen grunn ikke vil fortsette å dele hotellrom med ham, så få hun ta kontakt med turoperatøren der nede. De klarer sikkert å hoste opp et ledig rom et eller annet sted.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #18 Skrevet 15. juni 2016 Jeg lurer på hvorfor du lager en tråd hvor du spør om dette er greit, når du har en ganske klar mening om saken? Anonymkode: 0b689...643 2
Sjokoladefruen Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #19 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor du lager en tråd hvor du spør om dette er greit, når du har en ganske klar mening om saken? Anonymkode: 0b689...643 Nysgjerrig på hva andre mener!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #20 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, Sjokoladefruen skrev: Min bestevenninne har møtt en ny type for ca. En uke siden, de ble med en gang sammen på Facebook til tross for å ha møttes en(!) gang! Nå til helgen skal hun og ungene dra til GranCanaria for ti dager, og i kveld opplyste hun meg om at fyren skal være med. Altså, er dette greit?! Ungene har møtt han sammen med henne, de er 3 og 7 år. Hva har du med det å gjøre?? Anonymkode: 7afbc...ab6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå