Gå til innhold

Synes du tykke folk kan være pene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Carl Kuhn skrev:

Unnskyld meg, men da er du litt trangsynt. 

Kanskje det, og det er helt ok at du synes det. Det hele er jo en smakssak. Nå svarte jeg ut i fra min personlig mening og kun ut i fra det ytre.  Nå er sannheten den at jeg synes lite om valker og svulmende kroppsdeler med sprekkeferdig hud. Jeg synes sunne kropper er vakre og sexy, og det betyr ikke at de skal være radmagre eller feite. En kan faktisk ha en del kilo for mye uten å være feit, og fortsatt være nydelig å se på. Jeg synes heller ikke at vandrende knokler er fine å se på, og jeg synes heller ikke at modellene som brukes i dag har nok kjøtt på kroppen til at de ser sunne og sexy ut. Men igjen.. Det er som sagt en smakssak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt. James Corden er et godt eksempel på dette. *Nam* :rodmer:

james-corden-craig-ferguson-late-late-sh

Anonymkode: 54699...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeez! Ikke ta ting så bokstavelig. Jeg mente personligheten ^^ 

Anonymkode: ec9b7...ff8

 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjernekirurg?

Anonymkode: 564d9...8a7

Haha "hjernekirurg"? 

Trenger ikke å være hjernekirurg for å forstå logikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. James Corden er et godt eksempel på dette. *Nam* :rodmer:

 

Han er helt til å spise opp. Når han sitter i den videoen med pink og synger i bilen er han bare helskjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Glidelås skrev:

Men mobbing av undervektige er innenfor?

Tynne mennesker som klager på at de blir mobbet, blir litt som hvite mennesker som klager på at hudfargen deres blir diskriminert, jeg tar begge grupper like lite seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi

Man skal være tynn, helst på grensa til undervektig, ha kurver og pupper,  men et minimum av kroppsfett og alt utenom det er stygt og ekkelt😷 (har jeg lest på KG)Herregud, SEVFØLGELIG kan overvektige være pene og vakre. 😍😙😚😘😍

Endret av summesumbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Forundret.. skrev:

Kanskje det, og det er helt ok at du synes det. Det hele er jo en smakssak. Nå svarte jeg ut i fra min personlig mening og kun ut i fra det ytre.  Nå er sannheten den at jeg synes lite om valker og svulmende kroppsdeler med sprekkeferdig hud. Jeg synes sunne kropper er vakre og sexy, og det betyr ikke at de skal være radmagre eller feite. En kan faktisk ha en del kilo for mye uten å være feit, og fortsatt være nydelig å se på. Jeg synes heller ikke at vandrende knokler er fine å se på, og jeg synes heller ikke at modellene som brukes i dag har nok kjøtt på kroppen til at de ser sunne og sexy ut. Men igjen.. Det er som sagt en smakssak. 

Hvorfor er ikke det du kaller "valker" eller kurver sexy, egentlig? 

Godt at vi er enige i at modellene motefascistene bruker ser jævlige ut. De gjør kvinner usikre på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, chanbongelong skrev:

 

Haha "hjernekirurg"? 

Trenger ikke å være hjernekirurg for å forstå logikken. 

Gjør man ikke!? Hva mener du!?

Anonymkode: 564d9...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan være pen men ikke pulbare det handler om mer enn bare ansiktet.

Anonymkode: 8b411...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De kan være pen men ikke pulbare det handler om mer enn bare ansiktet.

Anonymkode: 8b411...c50

Trangsynt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De kan være pen men ikke pulbare det handler om mer enn bare ansiktet.

Anonymkode: 8b411...c50

Hva handler det om da? Tissen blir jo ikke absorbert av fettcellene.

Anonymkode: 564d9...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Forundret.. skrev:

For meg er valker og kurver laangt ifra det samme. 

Nonsens, kurver er jo ikke noe annet enn fett. Håper ingen andre overvektige leser det du skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Carl Kuhn skrev:

Nonsens, kurver er jo ikke noe annet enn fett. Håper ingen andre overvektige leser det du skriver her.

Særlig hvis noen har sølt smør i kurven. 

Anonymkode: 564d9...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som er litt overvektig. Men hun har et nydelig ansikt, fantastisk hår, masse utstråling og er generelt velstelt og delikat. Hun har også en bra klesstil. Så ja, jeg kan synes noen er attraktive selv om de er overvektige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, anniewal skrev:

Har en venninne som er litt overvektig. Men hun har et nydelig ansikt, fantastisk hår, masse utstråling og er generelt velstelt og delikat. Hun har også en bra klesstil. Så ja, jeg kan synes noen er attraktive selv om de er overvektige.

Beste innlegget jeg har lest i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, anniewal skrev:

Har en venninne som er litt overvektig. Men hun har et nydelig ansikt, fantastisk hår, masse utstråling og er generelt velstelt og delikat. Hun har også en bra klesstil. Så ja, jeg kan synes noen er attraktive selv om de er overvektige.

Men under alt det så ligger fettet og lurer? Det slemme fettet. Kunne vært skrekkfilm. Eller en norsk roman.

Anonymkode: 564d9...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Carl Kuhn skrev:

 

men carl, hvorfor denne hyllesten av overvektige?
er det virkelig så galt å oppfordre til trening/fysisk aktivitet og et sunt variert kosthold?
https://no.wikipedia.org/wiki/Fedme
er jo så mange negative helseeffekter knyttet til fedme (skal du disukutere dette MÅ du legge ved kilder(r))

Endret av herremann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herremann skrev:

men carl, hvorfor denne hyllesten av overvektige?
er det virkelig så galt å oppfordre til trening/fysisk aktivitet og et surt variert kosthold?
https://no.wikipedia.org/wiki/Fedme
er jo så mange negative helseeffekter knyttet til fedme (skal du disukutere dette MÅ du legge ved kilder(r))

Har du ikke hørt om fat pride? De har rett. Les litt om det, det er sunt å være tykk. 

Anonymkode: 564d9...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...