Gå til innhold

Ingen mann ønsker å date en heggemø


ajarRun

Anbefalte innlegg

 Så enkelt er det ikke. Det er like fullt bare umpalumpa, uansett hvor avansert man blir. Jeg tviler også fremdeles på den livserfaringa di. Du er neppe en godt voksen kar på rundt 60 som har opplevd mye. Er du i førtiårskrisa og har levd et liv uten motstand? Neppe. Tipper du er yngre. Kos deg med 17-åringene du, og vit at vi voksne ikke savner deg. Behovet er ikke der. Så å bøgge oss skikkelig på grunn av ett-eller-annet hevnmotiv mot kvinner, har liten hensikt. 

Anonymkode: 23346...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Så enkelt er det ikke. Det er like fullt bare umpalumpa, uansett hvor avansert man blir. Jeg tviler også fremdeles på den livserfaringa di. Du er neppe en godt voksen kar på rundt 60 som har opplevd mye. Er du i førtiårskrisa og har levd et liv uten motstand? Neppe. Tipper du er yngre. Kos deg med 17-åringene du, og vit at vi voksne ikke savner deg. Behovet er ikke der. Så å bøgge oss skikkelig på grunn av ett-eller-annet hevnmotiv mot kvinner, har liten hensikt. 

Anonymkode: 23346...d23

Jeg elsker kvinner i motsetning til feminister som hater kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke feminist heller, så det er irrelevant om jeg og du skal diskutere verdien av sex, det å velge et liv som singel og uten barn osv. 

Anonymkode: 23346...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen ble forøvrig lite spennende. Du får ha en god natt TS. 

Anonymkode: 23346...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Det er jo nok av gamle kjerringer som deiter både jevnaldrende og yngre menn, så åpenbart er det jo noen som ønsker å omgås dem på den måten. Det kunne vært en artig diskusjon, jeg har egentlig ganske mye imot unge kvinner under 20 år. Dømmende som jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...