Gå til innhold

Noen som vil spå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at det har florert endel rekke innlegg om noen kan spå tarot, men nå føler jeg et lite "behov" for å bli spådd om en spesifikk ting. 

Jeg har vært sammen med samboeren min i over et par år nå, og vi har selvfølgelig diskutert bryllup, barn osv. Men det jeg lurer på er om noe vil skje i den nærmeste fremtid? Har prøvd å hinte litt men han er veldig hemmelighetsfull på temaet det å fri osv. :fnise:

Håper noen vil ta seg tid til å prøve iallefall:) Alltid kjekt å se i etterkant om det stemmer eller ikke. 

:blomst:

Anonymkode: eb2e1...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spår at du er konfliktsky og introvert.

Anonymkode: a61f9...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spår at du er konfliktsky og introvert.

Anonymkode: a61f9...c46

Hmm, ja jeg liker tid for meg selv, og ikke for mye folk, så litt introvert kan stemme. 

Når det kommer til konflikter så spørs det hvem som skaper konfliktene. Jobben min består ofte av å løse konflikter så har ikke hatt de største problemene der :) Kanskje mer hvis det er i familie, samboer eller nære venner. 

Anonymkode: eb2e1...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Får opp frieri denne sommeren. Gravid mens du står brud. Mulig vurderinger og justeringer blir gjort, mht bryllupet pga graviditeten. Utsettes eller framskyndes.

Anonymkode: f512a...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.6.2016 at 22.57, AnonymBruker skrev:

Vet at det har florert endel rekke innlegg om noen kan spå tarot, men nå føler jeg et lite "behov" for å bli spådd om en spesifikk ting. 

Jeg har vært sammen med samboeren min i over et par år nå, og vi har selvfølgelig diskutert bryllup, barn osv. Men det jeg lurer på er om noe vil skje i den nærmeste fremtid? Har prøvd å hinte litt men han er veldig hemmelighetsfull på temaet det å fri osv. :fnise:

Håper noen vil ta seg tid til å prøve iallefall:) Alltid kjekt å se i etterkant om det stemmer eller ikke. 

:blomst:

Anonymkode: eb2e1...2e7

Jeg kan faktisk garantere deg at "noe" vil skje i din fremtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår at du ikke kommer til å slutte å tro på tarot o.l. selv om du erfarer at spådommene ikke går i oppfylelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...