Gjest Valhalla Skrevet 3. november 2004 #1 Skrevet 3. november 2004 Jeg har samme følelse i kroppen nå som da jeg var liten gutt og våknet på julaften. Tralala!
Superlammet Skrevet 3. november 2004 #2 Skrevet 3. november 2004 hehehe.. SÅ seriøst tar hvertfall ikke jeg det, men det er enda ikke over! Det KAN skje et mirakel =P
Dru Skrevet 3. november 2004 #3 Skrevet 3. november 2004 Ja, det er litt av en gave som skal åpnes...
Gjest Valhalla Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 Jeg tar det SÅ seriøst. Jeg mener dette var et valg som bestemte for midtøstens videre utvikling mot demokrati og sekularisering og Israels sikkerhet. Nei til europeisk feighet!
Prycilla Skrevet 3. november 2004 #5 Skrevet 3. november 2004 Det er jo ikke helt avklart ennå da. Så på nyhetene på nrk1 kl 11 at Kerry vant i Wisconsin. Stillingen er nå 254 mandater til Bush og 252 til Kerry. For å bli president må man ha 270!
Gjest Valhalla Skrevet 3. november 2004 #6 Skrevet 3. november 2004 Jeg spiser ordene mine hvis jeg må, men nå ser det ut som det er svært usannsynlig at jeg må det. Kerry har en hær av advokater klar til å prøve å stjele valget, men jeg tror det er avgjort.
Monstermagnet Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 Så ble det endelig bevist. Over halvparten av amerikanerne er idioter. Jeg visste det!! :-)
Gjest Hillary.. Skrevet 3. november 2004 #8 Skrevet 3. november 2004 Dette er bare utrolig tragisk! Men Hillary kan jo vinne neste gang....kanskje....
sirka Skrevet 3. november 2004 #9 Skrevet 3. november 2004 Med Bush som president får Osama Bin Laden det akkurat som han vil. Mer USA-hat i verden og Bush kan fortsette å tappe USA for ressurser (både økomomisk og menneskelig) med krigene sine.... Bin Laden er sikkert kjempefornøyd i dag!
Tosca Skrevet 3. november 2004 #10 Skrevet 3. november 2004 Måtte Kerry vinne!! Jeg håper i det lengste.
Gjest Valhalla Skrevet 3. november 2004 #11 Skrevet 3. november 2004 Så ble det endelig bevist. Over halvparten av amerikanerne er idioter. Jeg visste det!! :-) Kan nesten være enig, den halvparten som ikke stemte :-)
Gjest Valhalla Skrevet 3. november 2004 #12 Skrevet 3. november 2004 Med Bush som president får Osama Bin Laden det akkurat som han vil. Mer USA-hat i verden og Bush kan fortsette å tappe USA for ressurser (både økomomisk og menneskelig) med krigene sine.... Bin Laden er sikkert kjempefornøyd i dag! Har du lest siste uttalelse fra mannen der han brukte Meik al-More sine talking points?
Superlammet Skrevet 3. november 2004 #13 Skrevet 3. november 2004 Er liten sjanse for at Kerry vinner, uansett hvor tett løpet er nå.. Men sjansen ER nå iallefall der!
Gjest Hillary.. Skrevet 3. november 2004 #15 Skrevet 3. november 2004 Har du lest siste uttalelse fra mannen der han brukte Meik al-More sine talking points? Meik al-More, du Val-h alla!
Superlammet Skrevet 3. november 2004 #16 Skrevet 3. november 2004 hehe som om Bush taler "the truth, the whole truth and nothing but the truth, so help me God".... Har jeg mine STØRSTE tvil om. Ikke at så mange andre presidenter er så mye bedre..
aline Skrevet 3. november 2004 #17 Skrevet 3. november 2004 jeg synes bare det er skummelt jeg, å tenke på at Bush dessverre går av med seieren igjen (for jeg tror dessverre det).... tenk så mye dritt han kan klare på de fire årene, det STOPPER ikke krig, terrorisme og elendighet når han sitter på toppen ihvertfall... han er en farlig farlig mann!
~sikka~ Skrevet 3. november 2004 #19 Skrevet 3. november 2004 Samme hvem av dem som vinner så blir det helvete uansett. Kerry er like farlig som Bush.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #20 Skrevet 3. november 2004 Jeg tar det SÅ seriøst. Jeg mener dette var et valg som bestemte for midtøstens videre utvikling mot demokrati og sekularisering og Israels sikkerhet. Nei til europeisk feighet! det er vel ikke sekularisering som er det rette ordet når presidenten er ihuga tilhenger av og støttespiller for alskens evangelikalske frikirkesamfunn - og medlemmene av disse også utgjør en stor andel av de som stemmer på han. Og Israel er såvidt jeg husker et land for folk som tilhører èn bestemt religion...? Av-islamisering, javel, men Hussains Irak hadde faktisk ikke islamsk styre og ble betraktet som rimelig sekulært av andre arabiske land. Det som skjer er vel at vi får en maktforskyvning hvor de arabiske/muslimske landenes posisjon i midtøsten svekkes, mens kristen/jødiske krefter svekkes. Sekularisering er det IKKE, vi ser jo for eksempel at religiøs fundamentalisme STYRKES hos undertrykte folk. (og veien til demokrati i midtøsten er jeg spent på - motsetninger og maktkamper mellom ulike stammer og retninger innen islam sørger nok for at veien blir rimelig blodig. men det spiller vel ingen rolle så lenge "vår side" sitter med overtaket. Kan man ikke værte ærlige og si at man ikke bryr seg filla om det blir demokrati og frihet for folk der nede, så lenge man selv kan føle seg trygg og mektig?)
Anbefalte innlegg