Gå til innhold

Pokkers katter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Katter er en pest og en plage i tettbygde strøk og gjør stor skade på fuglelivet,  spesielt nå i hekkesesongen.  Så neste gang skal du bare slippe hunden.  

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Silfen skrev:

Katter er en pest og en plage i tettbygde strøk og gjør stor skade på fuglelivet,  spesielt nå i hekkesesongen.  Så neste gang skal du bare slippe hunden.  

du er en sånn en som ikke skule hatt dyr.  det ender med avliving av hunden, og hunde eier er ansvarlig for eventuelle kostnader til veterinær. og er katten forsikret vil de mest sannsynlig kreve at du betaler.

Anonymkode: 70517...d1a

• Liker 2
Skrevet

Kan love deg at lysten til å avlive de jævla kattene som hyler hele natten fint kan bli satt i verk.  Så tenk på det dere som slipper krekene ut og driter i ansvaret deres! 

AnonymBruker
Skrevet
Den 6/13/2016 at 23.26, AnonymBruker skrev:

Han er ikke aggressiv. Hunder og katter er jo ikke akkurat kjent for å være venner. Og katten er jo like aggressiv som følger etter oss!

Anonymkode: d7e5f...bd0

BS ! Mange hunder og katter er   kjælevenner  og DU er ansvarlig for DIN aggressive hund. Du Har Tydeligvis gitt blanke f I å trene den eller du har kjøpt innalvshund og tar null ansvar. SKJERP DEG !

Anonymkode: f0afa...e1e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Silfen skrev:

Så utrolig sjarmerende og snilt svar da gitt. MY A.. !

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

hadde hunden din gått til angrep en av mine katter hadde jeg forlangt at DIN HUND blir avlivet. få kontroll på hunden din og ta ansvar.

.....og du burde selv få straff den dagen kattene dine død I lidelse og stor nød.

TS er ansvarlig I dette tilfellet men det er UFATTELIG mange ræva,  ondskapsfulle og kyniske katteeiere som gir beng ,letter ikke på tunge ræva sI og aktiviserer katter  INNE, og så kommer forbannende krokodilletårene når" ute" katten er torturert av krapylunger, dør I trafikken osv. Vit dette- jeg tar alle katter jeg kommer over som gjentagende er rett og slett lost.  Nå er det prima tid for undermenneskene som dumper og dreper kattene sine også ! Fy f. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BS ! Mange hunder og katter er   kjælevenner  og DU er ansvarlig for DIN aggressive hund. Du Har Tydeligvis gitt blanke f I å trene den eller du har kjøpt innalvshund og tar null ansvar. SKJERP DEG !

Ærlig talt. :rolleyes: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Petra75 skrev:

Ærlig talt. :rolleyes: 

Jada, tipper det er Kjipt å se sannheten. Ts er håpløs hundeeier,  dette I en herlig suppe sammen med åndssvake og uansvarlige katteeiere som gir blanke f I deres liv og helse. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jada, tipper det er Kjipt å se sannheten. Ts er håpløs hundeeier,  dette I en herlig suppe sammen med åndssvake og uansvarlige katteeiere som gir blanke f I deres liv og helse. 

Ta deg en halvtimes pause og gå ut i solen, ta deg en is og slapp av. Jeezez.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Petra75 skrev:

Ta deg en halvtimes pause og gå ut i solen, ta deg en is og slapp av. Jeezez.

Takk for tafatt og liksomkult  svar. Du kan ta gift på at nei, jeg  sitter ikke som en fjott og duller med håpløse hunde/katteeiere. Det er aaaaaltfor mange som gjør det.   

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tafatt og liksomkult  svar. Du kan ta gift på at nei, jeg  sitter ikke som en fjott og duller med håpløse hunde/katteeiere. Det er aaaaaltfor mange som gjør det.   

OK. Du får sikkert mange flere med deg ved å oppføre deg som en tulling :) 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

du er en sånn en som ikke skule hatt dyr.  det ender med avliving av hunden, og hunde eier er ansvarlig for eventuelle kostnader til veterinær. og er katten forsikret vil de mest sannsynlig kreve at du betaler.

Tror du virkelig en hund blir avlivet for å angripe en katt? :fnise: Skal nok mere til du.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...