Arabella Skrevet 17. september 2016 #1621 Del Skrevet 17. september 2016 2 timer siden, Smultring skrev: Du har rett. Uff, jeg glemte at det skrives "uer". Her må jeg bare innrømme tabben! Det er vel en fisk en ikke bør stikke seg på? Jeg spiser aldri uer. Uer er deilig mat. Det må du prøve. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1622 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ny oppgave: Ordet er et substantiv i ubestemt form entall, og er spiselig. Mange setter tennene i bl.a en slik i forbindelse med den høytiden som slike spises i løpet av. En bestemt høytid + en forkortelse for et substantiv som brukes til musikalske utgivelser + en drikk + noe de aller fleste av oss gjør mange ganger daglig som vi gjør med en av våre sanser Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1623 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ps Angående forkortelsen for et substantiv som brukes til musikalske utgivelser: Ofte blir forkortelsen brukt i steden for de ordene som forkortelsen står for. Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1624 Del Skrevet 1. oktober 2016 Oppgave nr 2 i kveld: Ordet er et substantiv i ubestemt form flertall, og er todelt. Første ord: Noe som finnes i alle hjem. Noen har allergi mot dette og noen har det også på hjernen. Det andre ordet er et verb Løsningsordet blir brukt i våte omstendigheter Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1625 Del Skrevet 1. oktober 2016 @Dr. A. Kula @Smultring @Arabella? Hvem løser kveldens nøtter? Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 1. oktober 2016 #1626 Del Skrevet 1. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppgave nr 2 i kveld: Ordet er et substantiv i ubestemt form flertall, og er todelt. Første ord: Noe som finnes i alle hjem. Noen har allergi mot dette og noen har det også på hjernen. Det andre ordet er et verb Løsningsordet blir brukt i våte omstendigheter Anonymkode: a95ed...74e Spoiler Støvklut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1627 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, Arabella skrev: Skjul innhold Støvklut Første ord er korrekt Er klut et verb? Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 1. oktober 2016 #1628 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Første ord er korrekt Er klut et verb? Anonymkode: a95ed...74e Nei, jeg så det akkurat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1629 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, Arabella skrev: Nei, jeg så det akkurat. Alt i orden Det er et fint hint til ord nr 2 i oppgaven også Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 1. oktober 2016 #1630 Del Skrevet 1. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ny oppgave: Ordet er et substantiv i ubestemt form entall, og er spiselig. Mange setter tennene i bl.a en slik i forbindelse med den høytiden som slike spises i løpet av. En bestemt høytid + en forkortelse for et substantiv som brukes til musikalske utgivelser + en drikk + noe de aller fleste av oss gjør mange ganger daglig som vi gjør med en av våre sanser Anonymkode: a95ed...74e Eg veit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1631 Del Skrevet 1. oktober 2016 1 minutt siden, Gud skrev: Eg veit. Fint Kan du skrive løsningsordet her? Anonymkode: a95ed...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 1. oktober 2016 #1632 Del Skrevet 1. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint Kan du skrive løsningsordet her? Anonymkode: a95ed...74e Ja. Det kan eg. Det må vere... Julepølse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1633 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, Gud skrev: Ja. Det kan eg. Det må vere... Julepølse Riktig Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1634 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg løfter frem denne: Oppgave nr 2 i kveld: Ordet er et substantiv i ubestemt form flertall, og er todelt. Første ord: Noe som finnes i alle hjem. Noen har allergi mot dette og noen har det også på hjernen. Det andre ordet er et verb Løsningsordet blir brukt i våte omstendigheter Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 1. oktober 2016 #1635 Del Skrevet 1. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg løfter frem denne: Oppgave nr 2 i kveld: Ordet er et substantiv i ubestemt form flertall, og er todelt. Første ord: Noe som finnes i alle hjem. Noen har allergi mot dette og noen har det også på hjernen. Det andre ordet er et verb Løsningsordet blir brukt i våte omstendigheter Anonymkode: a95ed...74e Støvler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1636 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, Bossa Nova skrev: Støvler Riktig Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 1. oktober 2016 #1637 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg må bruke fantasien mer. Jeg tenkte verb i infinitiv. Ikke det at det er en unnskyldning, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1638 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, Arabella skrev: Jeg må bruke fantasien mer. Jeg tenkte verb i infinitiv. Ikke det at det er en unnskyldning, altså. Hei Min feil at jeg ikke skrev hvilken form verbet var i Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 1. oktober 2016 #1639 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Min feil at jeg ikke skrev hvilken form verbet var i Anonymkode: a95ed...74e Fort gjort, det. Du lager fine oppgaver! Endret 1. oktober 2016 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2016 #1640 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg løfter frem denne: Oppgave nr 2 i kveld: Ordet er et substantiv i ubestemt form flertall, og er todelt. Første ord: Noe som finnes i alle hjem. Noen har allergi mot dette og noen har det også på hjernen. Det andre ordet er et verb Løsningsordet blir brukt i våte omstendigheter Anonymkode: a95ed...74e Støvsuger Edit: ser et annet ord er klarert som rett, men det finnes støvsugere for vann, som brukes ifm rester av vann etter oversvømmelse. Endret 1. oktober 2016 av Dr. A. Kula 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå