Smultring Skrevet 29. august 2016 Forfatter #1501 Del Skrevet 29. august 2016 Neppe korrekt, men et forslag: vampyrisme Jeg finner ikke noe matematisk ved det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1502 Del Skrevet 29. august 2016 Gruppe? Anonymkode: a95ed...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 29. august 2016 #1503 Del Skrevet 29. august 2016 Et øyeblikk siden, Smultring skrev: Neppe korrekt, men et forslag: vampyrisme Jeg finner ikke noe matematisk ved det. Du har rett... ... I at det ikke er noe matematisk ved vampyrisme. Derfor er det feil. Men du leter på rett sted, omtrent. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gruppe? Anonymkode: a95ed...74e Feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 29. august 2016 #1504 Del Skrevet 29. august 2016 Millimeterrettferdighet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1505 Del Skrevet 29. august 2016 Kan du gi flere ledetråder @Dr. A. Kula? Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1506 Del Skrevet 29. august 2016 12 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Du har rett... ... I at det ikke er noe matematisk ved vampyrisme. Derfor er det feil. Men du leter på rett sted, omtrent. Feil. Besettelse? (og deretter Eksorsisme) Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. august 2016 #1507 Del Skrevet 29. august 2016 Aldri hørt det ordet før, men fant det på interspindelvevet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 29. august 2016 #1508 Del Skrevet 29. august 2016 9 minutter siden, Arabella skrev: Millimeterrettferdighet? Det er ikke ordet jeg er ute etter. Men på grensen til å kunne gi deg rett. Men da må du overbevise meg om hvordan ordet er relatert til "min" bakgrunn. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du gi flere ledetråder @Dr. A. Kula? Anonymkode: a95ed...74e Jeg har i en annen tråd, hvor flesteparten av brukerne her har hvert involvert, lagt et hint i en lenke til siden som inneholder ordet. Det er snakk om en mental lidelse, og matematikken har med tall/telling. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Besettelse? (og deretter Eksorsisme) Anonymkode: a95ed...74e Heller ikke riktig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 29. august 2016 #1509 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Paraskavedekatriafobi? Endret 29. august 2016 av Pawn Hearts 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1510 Del Skrevet 29. august 2016 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Det er ikke ordet jeg er ute etter. Men på grensen til å kunne gi deg rett. Men da må du overbevise meg om hvordan ordet er relatert til "min" bakgrunn. Jeg har i en annen tråd, hvor flesteparten av brukerne her har hvert involvert, lagt et hint i en lenke til siden som inneholder ordet. Det er snakk om en mental lidelse, og matematikken har med tall/telling. Repetere? Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. august 2016 #1511 Del Skrevet 29. august 2016 2 minutter siden, Pawn Hearts skrev: Paraskavedekatriafobia? Veldig imponert nå, men det er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 29. august 2016 #1512 Del Skrevet 29. august 2016 Et øyeblikk siden, Pawn Hearts skrev: Paraskavedekatriafobia? ??? Det er ikke en fobi (redsel for) vi skal frem til, men en tvangstanke / -handling (mani) Så svaret er feil. Om du ikke kan argumentere for løsningen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1513 Del Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: ??? Det er ikke en fobi (redsel for) vi skal frem til, men en tvangstanke / -handling (mani) Så svaret er feil. Om du ikke kan argumentere for løsningen Takk for hintet og flott oppgave! arithmomania Anonymkode: a95ed...74e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1514 Del Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for hintet og flott oppgave! arithmomania Anonymkode: a95ed...74e Ps Hintet ditt fant jeg i ditt innlegg 7985 i denne tråden, @Dr. A. Kula Anonymkode: a95ed...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 29. august 2016 #1515 Del Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for hintet og flott oppgave! arithmomania Anonymkode: a95ed...74e Der satt den. Svaret jeg var ute etter. Men linken din fungerte ikke, så her er link til ordet og dets forklaring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. august 2016 #1516 Del Skrevet 29. august 2016 Jeg googlet Dracula OCD Fant det fort hvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 29. august 2016 #1517 Del Skrevet 29. august 2016 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg googlet Dracula OCD Fant det fort hvertfall Håper du neste gang svarer med funnene dine, slik at gjesteboken avsluttes. Eventuelt kan du gjemme svaret i skjult tekst. Kjekt med nye gjettere, velkommen skal du være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1518 Del Skrevet 29. august 2016 Ny oppgave: Et ord som består av to (sammenhengende) ord, der begge ordene er relatert til bl.a. vann. Men hovedordet er laget av metall. Det første ordet er også relatert til noe som noen publikummere gjør på fotballkamper. Det andre ordet er noe man kan gi til andre, og noen gir av og til et giftig (ordet). (Nå ble jeg usikker på om dette hovedordet er brukt tidligere i denne tråden) Anonymkode: a95ed...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. august 2016 #1519 Del Skrevet 29. august 2016 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Håper du neste gang svarer med funnene dine, slik at gjesteboken avsluttes. Eventuelt kan du gjemme svaret i skjult tekst. Kjekt med nye gjettere, velkommen skal du være. Takk Jeg trodde googling var juks, og jeg vet ikke hvordan jeg lager spoiler/skjult tekst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1520 Del Skrevet 29. august 2016 24 minutter siden, Frøkensina skrev: Takk Jeg trodde googling var juks, og jeg vet ikke hvordan jeg lager spoiler/skjult tekst. Hei For å lage spoiler, klikker du på det tegnet som er en tegning av et øye, som finnes øverst i vinduet når du skriver innlegg. Anonymkode: a95ed...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå