AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1661 Del Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Takk da har jeg lært noe i dag også Bare hyggelig Det er fint at vi kan ha det hyggelig i denne tråden og lære nye ting Anonymkode: b039c...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. oktober 2016 #1662 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ante har vært brukt før her i tråden, men da som alene ord. Ny oppgave. Vi skal frem til et verb, utledet fra fransk/normandie. I infinitiv, har det 7 bokstaver. betegner en bedagelig aktivitet, gjerne i byen. Selv om aktiviteten gjøres avslappet, innebærer det likevel forflytning av ens hele legeme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1663 Del Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ante har vært brukt før her i tråden, men da som alene ord. Ny oppgave. Vi skal frem til et verb, utledet fra fransk/normandie. I infinitiv, har det 7 bokstaver. betegner en bedagelig aktivitet, gjerne i byen. Selv om aktiviteten gjøres avslappet, innebærer det likevel forflytning av ens hele legeme. Spoiler Spasere Anonymkode: b039c...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. oktober 2016 #1664 Del Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ante har vært brukt før her i tråden, men da som alene ord. Ny oppgave. Vi skal frem til et verb, utledet fra fransk/normandie. I infinitiv, har det 7 bokstaver. betegner en bedagelig aktivitet, gjerne i byen. Selv om aktiviteten gjøres avslappet, innebærer det likevel forflytning av ens hele legeme. Spoiler Flanere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. oktober 2016 #1665 Del Skrevet 12. oktober 2016 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Vis skjult innhold Flanere? Nå ble jeg imponert, det var dette jeg tenkte på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1666 Del Skrevet 12. oktober 2016 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Skjul innhold Flanere? Du lærte meg et nytt ord nå Takk Anonymkode: b039c...d53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. oktober 2016 #1667 Del Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Nå ble jeg imponert, det var dette jeg tenkte på. Hender jeg slår til Takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. oktober 2016 #1668 Del Skrevet 12. oktober 2016 Spoiler Flanere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. oktober 2016 #1669 Del Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Arabella skrev: Skjul innhold Flanere Du kommer sent, men rett, Arabella. Poenget går likevel til Føkensina. Har laget link på svaret i skjult boksen her, for de som lurer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. oktober 2016 #1670 Del Skrevet 12. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hyggelig Det er fint at vi kan ha det hyggelig i denne tråden og lære nye ting Anonymkode: b039c...d53 Er du samme AB som nevnte (tagget) flere av oss i tråden her, i en annen tråd i samme underforum nylig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. oktober 2016 #1671 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ok, jeg har en oppgave: Ordet er et substantiv på latin som beskriver et tvilsomt yrke, i USA finnes det som etternavn (en kjent person har det) og det er andre ordet i en norsk hitlåt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. oktober 2016 #1672 Del Skrevet 12. oktober 2016 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Du kommer sent, men rett, Arabella. Poenget går likevel til Føkensina. Har laget link på svaret i skjult boksen her, for de som lurer. Jeg holder til i andre tråder simultant også, skjønner du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. oktober 2016 #1673 Del Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Arabella skrev: Jeg holder til i andre tråder simultant også, skjønner du. Flaks, så får man en sjanse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1674 Del Skrevet 12. oktober 2016 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Er du samme AB som nevnte (tagget) flere av oss i tråden her, i en annen tråd i samme underforum nylig? Ja Håper at det var i orden at jeg ba om hjelp fra noen av dere i Språkrådet Anonymkode: b039c...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. oktober 2016 #1675 Del Skrevet 12. oktober 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Jeg holder til i andre tråder simultant også, skjønner du. Åhh, er du kvinne siden du multitasker? (Jeg gjør det samme og er ikke kvinne, men måtte bare kommentere) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. oktober 2016 #1676 Del Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Flaks, så får man en sjanse Er jeg ikke omtenksom? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. oktober 2016 #1677 Del Skrevet 12. oktober 2016 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Ok, jeg har en oppgave: Ordet er et substantiv på latin som beskriver et tvilsomt yrke, i USA finnes det som etternavn (en kjent person har det) og det er andre ordet i en norsk hitlåt. Her har dere altså en ny oppgave 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. oktober 2016 #1678 Del Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Åhh, er du kvinne siden du multitasker? (Jeg gjør det samme og er ikke kvinne, men måtte bare kommentere) Utvendig er jeg hunkjønn i alle fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. oktober 2016 #1679 Del Skrevet 12. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja Håper at det var i orden at jeg ba om hjelp fra noen av dere i Språkrådet Anonymkode: b039c...d53 Nå rekker jeg andre ( @Smultring, @Pawn Hearts og @Arabella) bare opp til knærne når det gjelder språkkyndighet, men ellers takk. Skulle forresten gjerne hatt en tilbakemelding på mine skriblerier i den tråden fra en av de nevnte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. oktober 2016 #1680 Del Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Her har dere altså en ny oppgave Spoiler Alfons tipper jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå