Gå til innhold

Hvilke land har de vakreste kvinnene og omvendt? Synes du....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn uten at jeg mener å generalisere et helt land. Men ofte når noen er pene er det fra et vist land, og så når jeg ser trekk som ikke er tiltrekkende i det hele tatt, så er de også ofte fra et visst land :P

dette er bare på gøy, jeg vet at de finnes vakre og "absolutt ikke min stil" folk i alle land. 

Men fra her er det vakreste etter min mening: Brasil, Polen, Tsjekkia, norden. 

Anonymkode: 96971...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke velge så mange spesifikke land - ser mange vakre kvinner fra hele verden. Men kan nevne noen... Ser mange vakre kvinner fra Øst-Europa generelt, Skandinavia genrelt, Australia, Brasil og mange asiatiske land. India og Filippinene blant annet har mange vakre kvinner. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes franske og italienske dame er flotte. De er så elegante og spinkle og delikate. Og ja, jeg generaliserer nå. Alle er ikke sånn.

Anonymkode: edcbb...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Peneste: Arabiske jenter, jenter fra latin-amerika, og ofte de som er "blanding", slik som mange supermodeller.  Omvendt vet jeg ikke. Skjønnhet handler mer om individet enn gruppen, så klarer ikke å peke ut et land der folk ofte er stygge. Hører folk si at engelske folk er mindre pene. Eller er det bare noe folk spøker om? 

Forestiller meg at jenter fra Island er pene. Har aldri møtt noen fra Island da

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og omvendt? Hvilke kvinner har de vakreste landene?

Anonymkode: 7397c...254

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandingsprodukter er som regel de aller fineste, men ellers er vel Skandinavia, Russland, Brasil og Italia trygge kort. På bunnen ligger USA, Storbritania, og Grønland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes blandingsbarn er som oftest veldig pene. Kjenner ei som er polsk, norsk og gambisk. Jeez! Hun er sykt pen.
Kjenner også norsk med koreansk, norsk med thailandsk, norsk med kinesisk (hun ser egentlig helt norsk ut, men samtidig ikke) og en del andre. Alle er pene!

Ellers vil jeg si Russland, Polen, Sør-Korea, Skandinavia, Brasil. De jeg kommer på nå!

Anonymkode: f379f...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, NydeligMann skrev:

Blandingsprodukter er som regel de aller fineste, men ellers er vel Skandinavia, Russland, Brasil og Italia trygge kort. På bunnen ligger USA, Storbritania, og Grønland. 

Temmelig motsigende å si "blandings" er finest og så si USA ligger på bunn!  

Ikke overrasket at nettopp De kommer med idioti, det skal sies.    Det er uhorvelig mange flere med blandede etnisiteter og ikke minst hav av vakre i USA.  Fins ingen menn som er penere enn afroamerikanere eller begge kjønn fra Karibien. 

Anonymkode: a87d6...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakrest: Skandinaviske jenter 

styggest: polske

Anonymkode: 8b6e0...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Temmelig motsigende å si "blandings" er finest og så si USA ligger på bunn

Mange av de aller fineste damene i verden er blandingsprodukter. De fleste blandingsprodukter er ikke fine. Ingen selvmotsigelser der. Blåbær er verdens beste bær selv om jeg fikk en kurv med bare 2-3 fine bær i her for en stund siden. Resten var bløte og ekle.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hav av vakre i USA

Tipper at du bedømmer amerikanske damer ut fra tv-serier eller noe lignende og at du aldri har vært der.  Jeg har bodd der i tre år og har ikke lagt merke til det havet ditt. Det bor 315 milloner mennesker i USA, så da er det opplagt at det finnes flere fine damer der enn enn i lille Norge f.eks., men vi snakker om gjennomsnitt. Det burde du ha skjønt. De aller fleste fine damene vi møtte i USA var enten fra Australia, Skandinavia eller eller Canada. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakreste: Sør-Korea, Sverige, Frankrike og Russland. 

Styggest: Jeg vet ikke. Ingen er stygge I guess, men noen forfaller fortere enn andre. 

Anonymkode: fd508...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vakreste: Sør-Korea, Sverige, Frankrike og Russland. 

Styggest: Jeg vet ikke. Ingen er stygge I guess, men noen forfaller fortere enn andre. 

Anonymkode: fd508...282

Glemte Brasil (vakreste)

Anonymkode: fd508...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som smiler er vakrest uansett hvilket land de kommer fra. Sure damer kan ta seg en bolle! 

Anonymkode: b84f6...6e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Øst-Europeiske kvinner:rodmer:

Når det kommer til personlighet går jeg for Fillipinas selv om asiatiske jenter generelt ikke er min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle kvinner er stygge. Har de ikke ridebukselår, så har de monobryn. Har de ikke monobryn, har de en irriterende stemme. Finnes ikke vakre kvinner. Dessuten lukter de vondt.

Anonymkode: a16eb...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indiske damer er ganske pene.

Anonymkode: a891c...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hvordan man formulerer spørsmålet.

a. I hvilket land ser du flest klassisk attraktive kvinner?

eller b. Kvinnene du synes er verdens vakreste - hvilke land er de fra?

Ser ut som flere har svart på b, men jeg synes ikke det sier så mye. 

Hvis jeg svarer på a - av alle land jeg har besøkt og bodd i må jeg nok si at Skandinavia ligger på topp. Det har nok en del med økonomi og velstand å gjøre også. Det er ganske internasjonalt anerkjent, og de fleste av mine internasjonale venner har vært ganske overveldet når de har besøkt Oslo og Stockholm. 

Da mener jeg ikke at et typisk "skandinavisk" utseende er det mest attraktive, snarere tvert imot. Bare at det er flere kvinner her som oppfyller kravene til "tradisjonell attraktivitet" - symmetri, myke og feminine trekk, slanke, i form, velstelt. 

Jeg synes kvinner fra Italia, Spania og Sør-Amerika er veldig pene når de er pene. Men selv om f.eks. noen kvinner fra Sør-Amerika kan regnes som noen av de vakreste jeg har sett, vil jeg ikke si gitte land har de vakreste kvinnene når de er såpass sjeldne. Det hjelper jo ikke Mexico at de har Salma Hayek når de ellers er verdens tykkeste land.

Minst attraktive - England (ekskludert London, selvsagt, som uansett knapt har briter).

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, NydeligMann skrev:

Mange av de aller fineste damene i verden er blandingsprodukter. De fleste blandingsprodukter er ikke fine. Ingen selvmotsigelser der. Blåbær er verdens beste bær selv om jeg fikk en kurv med bare 2-3 fine bær i her for en stund siden. Resten var bløte og ekle.

Tipper at du bedømmer amerikanske damer ut fra tv-serier eller noe lignende og at du aldri har vært der.  Jeg har bodd der i tre år og har ikke lagt merke til det havet ditt. Det bor 315 milloner mennesker i USA, så da er det opplagt at det finnes flere fine damer der enn enn i lille Norge f.eks., men vi snakker om gjennomsnitt. Det burde du ha skjønt. De aller fleste fine damene vi møtte i USA var enten fra Australia, Skandinavia eller eller Canada. 

Vedder på at du ser mer serier enn meg  for å si det slik.   Jeg bor i USA og reiser MYE  rundt. Helt uenig med deg.   Sånn er det bare 

Anonymkode: a87d6...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...