Gå til innhold

Hjelp! Når Sukker-daten viser seg å være en player..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har chattet med en fyr på Sukker i et par uker og vi har avtalt å møtes for å ta en øl til helgen. Vi har hatt en god tone og snakket om nær sagt alt mellom himmel og jord og han har fortalt at han er betatt av meg, synes jeg er den mest interessante han har møtt der inne, at meldingene fra meg er dagens høydepunkt og at jeg faktisk er grunnen til at han ikke har deaktivert kontoen sin ennå (hehe, ja jeg tok akkurat DET med en klype salt, men likevel). Han spurte meg også om jeg snakket med noen andre for øyeblikket, og jeg sa nei, som sant er. 

Vel, kort fortalt har jeg funnet ut at han er svært så aktiv der inne. Han chattet også tilfeldigvis med en venninne av meg her om dagen (ja, vi viser hverandre av og til hvem vi prater med), og til henne påstod han at han har vært uheldig med absolutt alle han har pratet med på Sukker hittil, ingen interessante damer i det hele tatt og null kjemi. Jeg har derimot vært ærlig hvis noen har spurt, jeg har sagt at jeg skal møte en fyr om noen dager, og at jeg vil avvente etter det møtet for å se hva som skjer videre. Det er mulig at det er vanlig for menn å "safe" på den måten, siden han jo ikke har møtt meg personlig ennå og derfor vil holde alle muligheter åpne, men likevel skuffet det meg. 

Jeg kjenner at jeg har mistet lysten på å treffe han og har tenkt å skrive det i den neste meldingen. Har noen tips til hva jeg kan skrive? Jeg ønsker å gjøre det klart at jeg på en måte har "avslørt" han eller at magefølelsen sier meg at han ikke er ærlig, men jeg vil ikke fremstå som sur eller bitter. Det er jeg nemlig ikke, det er bare at jeg ikke har tid til piss :)

Anonymkode: e2cc5...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare si det at iom at han ikke har møtt noen interessante og har null kjemi med noen,  så anser du det som spart tid dersom dere kansellerer kontakten.  Ønsk lykke til og si bye bye. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12flo

Jeg syns dere to må gå sammen om en avvisning. Noe om at verden er liten og sannheten kommer alltid frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, damer! Men jeg har på en måte ikke lyst til å avsløre HVORDAN jeg har fått rede på hvilken type han er. Bare at jeg har forstått det.

Anonymkode: e2cc5...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger du vel ikke.  Mye gøyere når de skjønner at det er noe men ikke helt hva. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har chattet med en fyr på Sukker i et par uker og vi har avtalt å møtes for å ta en øl til helgen. Vi har hatt en god tone og snakket om nær sagt alt mellom himmel og jord og han har fortalt at han er betatt av meg, synes jeg er den mest interessante han har møtt der inne, at meldingene fra meg er dagens høydepunkt og at jeg faktisk er grunnen til at han ikke har deaktivert kontoen sin ennå (hehe, ja jeg tok akkurat DET med en klype salt, men likevel). Han spurte meg også om jeg snakket med noen andre for øyeblikket, og jeg sa nei, som sant er. 

Vel, kort fortalt har jeg funnet ut at han er svært så aktiv der inne. Han chattet også tilfeldigvis med en venninne av meg her om dagen (ja, vi viser hverandre av og til hvem vi prater med), og til henne påstod han at han har vært uheldig med absolutt alle han har pratet med på Sukker hittil, ingen interessante damer i det hele tatt og null kjemi. Jeg har derimot vært ærlig hvis noen har spurt, jeg har sagt at jeg skal møte en fyr om noen dager, og at jeg vil avvente etter det møtet for å se hva som skjer videre. Det er mulig at det er vanlig for menn å "safe" på den måten, siden han jo ikke har møtt meg personlig ennå og derfor vil holde alle muligheter åpne, men likevel skuffet det meg. 

Jeg kjenner at jeg har mistet lysten på å treffe han og har tenkt å skrive det i den neste meldingen. Har noen tips til hva jeg kan skrive? Jeg ønsker å gjøre det klart at jeg på en måte har "avslørt" han eller at magefølelsen sier meg at han ikke er ærlig, men jeg vil ikke fremstå som sur eller bitter. Det er jeg nemlig ikke, det er bare at jeg ikke har tid til piss :)

Anonymkode: e2cc5...482

Syns det er en veldig bra holdning du har, og som mann er jeg glad for å høre at det finnes damer som deg.

Syns du skal si det rett ut som det er. "Du har hatt kontakt med venninen min, og ut fra det du forteller henne, så er du uærlig med en av oss. Jeg er på utkikk etter en ærlig fyr, og da er det ikke noe poeng i at vi møtes. Ha en fin dag" eller noe i den dur.

Anonymkode: 242c2...9dd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har jo bare fortalt en hvit løgn. Synes ikke man bør trenge å være ærlige om hvor mange man snakker med på nettdating med en man ikke engang har møtt i virkeligheten. Er man på nettdating så ligger det i kortene at man snakker med flere og da får man heller lære seg at enkelte utsagn som ikke skal tas som sannheter. 

Samme når han sier at han ikke har likt de andre han har pratet med og at du er spesiell. 

Ærlig sak at du ikke ønsker å treffe han, men synes ikke du bør gjøre så mye ut av det.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Summers skrev:

Han har jo bare fortalt en hvit løgn. Synes ikke man bør trenge å være ærlige om hvor mange man snakker med på nettdating med en man ikke engang har møtt i virkeligheten. Er man på nettdating så ligger det i kortene at man snakker med flere og da får man heller lære seg at enkelte utsagn som ikke skal tas som sannheter. 

Samme når han sier at han ikke har likt de andre han har pratet med og at du er spesiell. 

Ærlig sak at du ikke ønsker å treffe han, men synes ikke du bør gjøre så mye ut av det.

Mulig du har rett, men jeg er som sagt ærlig selv og det har ikke avskåret meg fra muligheter. Ser ingen grunn til å servere hvite løgner. Jeg har også snakket med menn som er av samme kaliber som meg der, de sier som sant er at de prater med flere som virker hyggelige og skal møte noen av dem, uten at de har for store forhåpninger til hvordan møtene skal bli. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle bare kan svare slik jeg.

Han jeg skulle treffe sa også at han pleide å snakke med flere andre, men at han sluttet med det da jeg kom inn i bildet. Det var jo åpenbart en løgn, men hvorfor lyve om sånt? Hvorfor prøve å få noen til å føle seg spesielle? Det er dårlig gjort etter min mening. Egentlig synes jeg det er ganske utrolig at han har brukt så mye tid på meg, vi snakker altså timesvis med chatting i løpet av de siste ukene. Men det er kanskje sånn playere/PUAs opererer? Jakten er minst like spennende som fangsten?

Anonymkode: e2cc5...482

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Summers skrev:

Han har jo bare fortalt en hvit løgn. Synes ikke man bør trenge å være ærlige om hvor mange man snakker med på nettdating med en man ikke engang har møtt i virkeligheten. Er man på nettdating så ligger det i kortene at man snakker med flere og da får man heller lære seg at enkelte utsagn som ikke skal tas som sannheter. 

Samme når han sier at han ikke har likt de andre han har pratet med og at du er spesiell. 

Ærlig sak at du ikke ønsker å treffe han, men synes ikke du bør gjøre så mye ut av det.

Syns det er bedre å holde på den man er, istede for å godta at det er lov å juge på nettdating. Da legges lista etter hvert så lavt at alle blir kyniske.

Anonymkode: 242c2...9dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du har rett, men jeg er som sagt ærlig selv og det har ikke avskåret meg fra muligheter. Ser ingen grunn til å servere hvite løgner. Jeg har også snakket med menn som er av samme kaliber som meg der, de sier som sant er at de prater med flere som virker hyggelige og skal møte noen av dem, uten at de har for store forhåpninger til hvordan møtene skal bli. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle bare kan svare slik jeg.

Han jeg skulle treffe sa også at han pleide å snakke med flere andre, men at han sluttet med det da jeg kom inn i bildet. Det var jo åpenbart en løgn, men hvorfor lyve om sånt? Hvorfor prøve å få noen til å føle seg spesielle? Det er dårlig gjort etter min mening. Egentlig synes jeg det er ganske utrolig at han har brukt så mye tid på meg, vi snakker altså timesvis med chatting i løpet av de siste ukene. Men det er kanskje sånn playere/PUAs opererer? Jakten er minst like spennende som fangsten?

Anonymkode: e2cc5...482

Ja, han lyver for at du skal føle deg spesiell. Nå er ikke jeg noen datingekspert, men jeg regner i hvert fall slike kommentarer som hvite løgner. Om en jeg aldri hadde møtt fortalte meg at jeg var spesiell så hadde jeg tatt det med en klype salt.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er bedre å holde på den man er, istede for å godta at det er lov å juge på nettdating. Da legges lista etter hvert så lavt at alle blir kyniske.

Anonymkode: 242c2...9dd

Om ikke at alle burde bli kyniske så burde nok alle være litt skeptiske til hva en som sjekker en opp  på nettdating sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Jeg har skrevet dette her inne før, men gjør det igjen. Dette er riktignok litt drøyt og passer seg kanskje ikke for deg når du helst vil være ærlig, all respekt til deg for det. Jeg datet en fyr en stund som løy meg rett opp i fleisen over lengre tid, dette var en Tinder fyr. Voksen var han også, 37 år. Jeg ble etterhvert skikkelig forelska og trodde virkelig vi hadde noe sammen. Jeg brukte ikke Tinder lenger og gikk litt utifra at han også hadde roet ned der inne siden vi hadde så bra kjemi og klikket så bra. 

Så kontakter en venninne meg om en fyr hun har snakka med på Tinder og at "han er sååå kjekk" osv. Viser meg bilde og det er han jeg dater. Jepp.

Jeg opprettet deretter en falsk Tinder profil med bilder av en modell som er ukjent i Norge, han matchet selvsagt med henne (det tok faktisk 10 min fra jeg hadde opprettet den til jeg fant han der inne og fikk match, 30 sekunder etterpå skrev han melding til "meg", dvs til modellen).

Han virket superivrig og jeg avtalte et møte med han på et sted i byen den kommende helgen. Han var helt med og jeg tipper han slasken trodde han hadde skutt gullfuglen. Skulle likt å sett ansiktet hans når hun ikke dukket opp. 

Anonymkode: 5338e...097

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bety at han er en player, det kan bety at han bare snakker med flere iom. at han ikke har møtt deg enda. Skjønner veldig godt at han kanskje ikke er komfortabel med å fortelle andre potensielle dater at "joda, jeg har snakken med ei jeg liker veldig godt og har planlagt en date med henne".

Anonymkode: d47fb...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12flo

Skjønner meg ikke på slike uærlige mennesker jeg heller. Det er pga slikt jeg ikke engang vurderer å ha tinder eller noen av de datesidene. Blir mye heller singel resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er bedre å holde på den man er, istede for å godta at det er lov å juge på nettdating. Da legges lista etter hvert så lavt at alle blir kyniske.

Anonymkode: 242c2...9dd

Tror dessverre vi er der allerede. Har nå prøvd å fremstå som en ålreit fyr med ærlige intensjoner. Føler det blir for kjedelig for jeg får ingen respons. Holder meg for god til å lyve eller fortelle usannheter, men nå er jeg i ferd med å gi opp. Verden vil bedras :kaklehone:

Anonymkode: 699ab...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting dere kvinner burde være obs på er at det er få menn som er suksessfulle på tinder og på nettdating. Dette fordi kvinner er strenge når de bedømmer en mann sin attraktivitet. I praksis betyr dette at dersom du snakker med en attraktiv mann på nettdating eller tinder kan du være ganske sikker på at det er andre damer som gjør det også. Dette er noe flere av kvinnene her inne har snakket om før. De opplever at mennene de møter på tinder for eksempel gjerne dater 3-4 andre kvinner. I ditt tilfelle ts har du møtt en attraktiv mann som er en player i tillegg, dvs han er ikke ærlig. 

Dere ødelegger litt for dere selv med deres egen kresenhet når det gjelder nettdating. Det at enkelte menn får en så sterk posisjon utnytter de til sin fordel, mens dere blir skuffet, som i dette tilfelle her. 

 

Anonymkode: 1ce68...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust. Faktisk så kjip, at jeg hadde alliert meg med venninnen min og latt han få svi med felles avvisning og player stempel fra flere hold på en gang.

Anonymkode: e20db...a64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere ødelegger litt for dere selv med deres egen kresenhet når det gjelder nettdating. Det at enkelte menn får en så sterk posisjon utnytter de til sin fordel, mens dere blir skuffet, som i dette tilfelle her. 

 

Anonymkode: 1ce68...00a

Amen to that! 

Anonymkode: 699ab...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har chattet med en fyr på Sukker i et par uker og vi har avtalt å møtes for å ta en øl til helgen. Vi har hatt en god tone og snakket om nær sagt alt mellom himmel og jord og han har fortalt at han er betatt av meg, synes jeg er den mest interessante han har møtt der inne, at meldingene fra meg er dagens høydepunkt og at jeg faktisk er grunnen til at han ikke har deaktivert kontoen sin ennå (hehe, ja jeg tok akkurat DET med en klype salt, men likevel). Han spurte meg også om jeg snakket med noen andre for øyeblikket, og jeg sa nei, som sant er. 

Vel, kort fortalt har jeg funnet ut at han er svært så aktiv der inne. Han chattet også tilfeldigvis med en venninne av meg her om dagen (ja, vi viser hverandre av og til hvem vi prater med), og til henne påstod han at han har vært uheldig med absolutt alle han har pratet med på Sukker hittil, ingen interessante damer i det hele tatt og null kjemi. Jeg har derimot vært ærlig hvis noen har spurt, jeg har sagt at jeg skal møte en fyr om noen dager, og at jeg vil avvente etter det møtet for å se hva som skjer videre. Det er mulig at det er vanlig for menn å "safe" på den måten, siden han jo ikke har møtt meg personlig ennå og derfor vil holde alle muligheter åpne, men likevel skuffet det meg. 

Jeg kjenner at jeg har mistet lysten på å treffe han og har tenkt å skrive det i den neste meldingen. Har noen tips til hva jeg kan skrive? Jeg ønsker å gjøre det klart at jeg på en måte har "avslørt" han eller at magefølelsen sier meg at han ikke er ærlig, men jeg vil ikke fremstå som sur eller bitter. Det er jeg nemlig ikke, det er bare at jeg ikke har tid til piss :)

Anonymkode: e2cc5...482

La meg først si at det at typen er uærlig ikke er akseptabelt. 

Når det er sagt så er du nok som alle andre kvinner. Det en kvinne vil ha vil alle ha. Det kalles for konkurranse og de beste konkurrer. Når du så blir betatt av typen så burde du forstå at denne typen er aktuell for andre kvinner/jenter. La meg si det slik; Hva foretrekker da av de mest sosiale/populære guttene eller den som gjemmer seg mer i bakgrunnen? Tipper du vet svaret, men det er nok den/de som er populær blant JENTENE! Merk at det er skrevet i flertall. 

Hva må så den stille gutten i bakgrunnen gjøre for å få sjans? Han må lære seg det playeren kan. Er det det du ønsker? Svaret finner du i din umiddelbare nærhet, hvor mange beilere har du friendzoned? Skal du ha noe pålitelig for fremtiden foreslår jeg at du ser der.

Så slipper du å bruke tiden din på piss... 

Anonymkode: 699ab...5c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

hjelpe meg så dramatiske da. ho har ikke møtt fyren en gang. du sier du ikke har tid til piss men du bruker jo faktisk tid på dette nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, krokodillen skrev:

hjelpe meg så dramatiske da. ho har ikke møtt fyren en gang. du sier du ikke har tid til piss men du bruker jo faktisk tid på dette nå

Haha, ja jeg må jo nesten svare et eller annet når han spør meg om nærmere tidspunkt for daten vår på lørdag, som vi begge har gitt uttrykk for at vi ser frem til. Så hvorfor ikke si sannheten om hvorfor jeg ikke vil treffes likevel? Jeg synes dessuten han "fortjener" å vite at noen har avslørt han. Jeg spurte bare om tips og råd til hva jeg kunne skrive, synes ikke det er spesielt dramatisk.

Anonymkode: e2cc5...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...