Gå til innhold

Hvorfor går innvandrere etter tjukke jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som om innvandrere foretrekker tjukke/lubne jenter. Hvorfor?

Anonymkode: fd519...ec4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I østen liker de jenter/kvinner med former, mulig derfor. Se f eks på magedanserinner der, de har gjerne noen ekstra kg her og der. Mens de fra afrika foretrekker ofte store rumper :)

Anonymkode: 9b03d...fa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange går nok etter dem fordi de på lik linje med vestlige menn tror de er lettere å få i senga siden de tror de er mer desperate med lavere selvbilde.

Endret av Antoinette
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ord: That ass!

(Selv om jeg ikke har sett at innvandrere går for større damer i høyere grad enn etnisk norske da)

Anonymkode: 64fda...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at i en del slike land er overvekt et tegn på velstand. I norge skal man jo være slank, og overvekt er som regel et tegn på at man er trashy (ikke alltid, men i disse tilfellene ja).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Antoinette skrev:

Mange går nok etter dem fordi de på lik linje med vestlige menn tror de er lettere å få i senga siden de tror de er mer desperate med lavere selvbilde.

Dette.

Man vurderer sin egen attraktivitet og andres. Det er logisk å anta at mindre attraktive kvinner (og menn) har lavere standard enn fotomodellen i kjendisbaren.

Anonymkode: 6ae16...2ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi de har mindre selvtillit og er mer villig eller desperat etter pikk :) 

Derfor lettere for disse mennene å få seg et ligg. Truestory

Anonymkode: 2e147...b2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om innvandrere foretrekker tjukke/lubne jenter. Hvorfor?

Anonymkode: fd519...ec4

De er lettere å få pult enn lyse slanke kvinner genrelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da. Er det sånn alltid da, at de som foretrekker litt fyldige damer egentlig ikke faktisk foretrekker disse, men går etter de fordi de ikke kan få bedre? Er det helt utenkelig at noen kan foretrekke større damer? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at i India fortrekker de tjukke jenter. De mener det er ett sunnhetstegn. Og at de er flinke å lage mat.

Sikkert bare kulturen som er sånn.

Anonymkode: 57482...595

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk og stønn - enda en tråd om "innvandrere". Kan vi slutte å slå sammen særs heterogene grupper av mennesker for å snakke om dem som om de har mer til felles enn det faktum at de har flytta til Norge fra et annet land?

Anonymkode: 631b1...803

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de har mindre selvtillit og er mer villig eller desperat etter pikk :) 

Derfor lettere for disse mennene å få seg et ligg. Truestory

Anonymkode: 2e147...b2e

Egentlig ikke, for det er ganske lett å gjennomskue de mannfolka som er dumme nok til å tro at det er sånn det funker. Det er heller ikke alle feitinger som har dårlig selvtillit. Jeg veit jeg er rimelig pen, og at jeg har en rekke gode kvaliteter. Det å være feit definerer meg ikke i nærheten av så mye som umodne tullinger ser ut til å tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tom/Loki

Hvem gjelder dette da, Briter? svenske?, spanjoler? japanere? bosniere? iranske? indiske? pakistanere? russere?

Innvandrere er ikke en homogen gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer å ta i, mer å være glad i! 

Anonymkode: 1dac6...520

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og få oppholdstillatelse eller utnytte deg! Kjenner flere personer som er rundt 100 kg, og som kun er sammen med utenlandske gutter. Å 99% av dem de gikk ut med hadde ingen oppholdstillatelse ennå. 

De forstår at det går raskere å finne en fyldigere kvinne med dårlig selvtillit enn å jobbe hardt for en som har god selvtillit å er slank. Ja selvfølgelig alle som er slanke har ikke god selvtillit men er det innvandrerne tror. De mener fyldigere jenter er enklere å manipulere fordi de ikke finner seg noe bedre, og når en kjekk ung innvandrer dukker opp så faller de pladask. Høres slemt ut men mye av dette har jeg fått sett og hørt fra flere som har opplevd dette. 1 jente jeg gikk i klassen med veide over 100kg, og datet innvandrere ofte. Hun fortalte at hun betalte alt for dem. De bodde hos henne, og spiste av lønnen hennes. 2 av dem ville gifte seg så de kunne få oppholdstillatelse. Når hun sa nei eller kuttet pengestrømmen forsvant de eller lå med vennene hennes.

Uff alt dette høres så ille ut! Mener som sagt ikke noe slemt. Alle fortjener å være sammen med en god person, men er dette jeg har hørt å observert av bekjente.

Anonymkode: 2c641...540

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de har mindre selvtillit og er mer villig eller desperat etter pikk :) 

Derfor lettere for disse mennene å få seg et ligg. Truestory

Anonymkode: 2e147...b2e

Svært få jenter er desperate etter pikk, men mange er desperate etter kjærlighet.

Anonymkode: e0df9...62a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om innvandrere foretrekker tjukke/lubne jenter. Hvorfor?

Anonymkode: fd519...ec4

Innvandrere liker kvinner i alle former og fasonger, slik som norske menn liker kvinner i alle former og fasonger.

Det kan hende du har møtt på en del innvandrere som liker tykke/lubne jenter, men det betyr jo ikke at alle gjør det?

Anonymkode: b023d...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de har mindre selvtillit og er mer villig eller desperat etter pikk :) 

Derfor lettere for disse mennene å få seg et ligg. Truestory

Anonymkode: 2e147...b2e

Man er nødvendigvis ikke desperat eller pikk, men det handle mer om nærhet og kjærlighet. 

Anonymkode: b023d...3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har rett å slett med at de har ett annet skjønnhetsideal enn vesten har.

Anonymkode: 59620...e79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...