Gå til innhold

Tror dere på chakra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer. For jeg oppsøkte en alternativ behandler en gang. En gang sa han at chakraene mine var på tur til å komme i balanse, og det var den ene perioden jeg var gladere, energisk, klarte holde det ryddig/system rundt meg. Ble mer engasjert osv. Jeg kunne føle jeg fikk kontakt med andre, virkelig kontakt altså.  Det var som om folk ikke husket den stille kalde jenta jeg hadde vært, men heller ble som venner. Og dette har tydeligvis med chakra...

men så har det falt tilbake med årene... Jeg har humørsvingninger, klarer bare ikke å holde det ryddig på rommet og er ikke så engasjert. Tror dere det kan være chakra? 

Anonymkode: a34b0...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

 

Du trenger ikke å  "tro"  på chakraer :)  Chakra er et annet ord for energi, hvis jeg husker riktig nå.

Anonymkode: 385ea...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chakraer er bare tull. Hvis de representerer noen energi er det rart at den energien ikke kan måles....

Anonymkode: 8ae7e...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det kan være pga dine chakraer er i ubalanse. Les litt om det så finner du nok fort ut hvilke farger du burde gå med eller ha rundt deg en liten periode.

Om det er sant at det finnes eller ikke, hvis TS tror på det og det hjelper så er det bra nok. :)

Anonymkode: 42965...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. juli 2016 at 19.24, AnonymBruker skrev:

Chakraer er bare tull. Hvis de representerer noen energi er det rart at den energien ikke kan måles....

Anonymkode: 8ae7e...04a

Nei, det er ikke rart i det hele tatt fordi alt kan ikke måles...

Veldig mye kan ikke måles, men det eksisterer allikevel. Det er mye her som vi ikke ser, men som er her. Som forskjellige energier. Men jeg kan føle energier, er ekstra følsom. Har også forutsett endel ting som ettervhert har skjedd. Tror jeg er litt synsk...

Anonymkode: c7c97...fca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke rart i det hele tatt fordi alt kan ikke måles...

Veldig mye kan ikke måles, men det eksisterer allikevel. Det er mye her som vi ikke ser, men som er her. Som forskjellige energier. Men jeg kan føle energier, er ekstra følsom. Har også forutsett endel ting som ettervhert har skjedd. Tror jeg er litt synsk...

Anonymkode: c7c97...fca

Energier er pr. definisjon målbare størrelser, ellers representerer de ikke noe fenomen. Slutt å våse.

Anonymkode: 8ae7e...04a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chakra er energisenterene i kroppen din som styrer forskjellige deler av deg, rotchakra går på seksualitet og grounding feks, er det ubalansert gir det utslag i frykt etc. Mens halschakra går på kommunikasjon og uttrykke seg etc osv osv osv. Det finnes masse kunnskap om dette. Hvert chakra har sin farge, farger er en del av den energetiske kroppen din som ligger rett utenpå den fysiske kroppen.  Noen mener også at det er flere enn 7. Mediter du, så kommer de mer i balanse av seg selv. Bare bruk pusten og fokuser på den, få pusten helt nedi magen og pust langsomt ut og inn. Har du angst er dette veldig bra for kropp og psyke.

Anonymkode: fce5e...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 17.7.2016 at 18.08, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å  "tro"  på chakraer :)  Chakra er et annet ord for energi, hvis jeg husker riktig nå.

Anonymkode: 385ea...35e

Hva slags energi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.8.2016 at 6.08, AnonymBruker skrev:

Chakra er energisenterene i kroppen din som styrer forskjellige deler av deg, rotchakra går på seksualitet og grounding feks, er det ubalansert gir det utslag i frykt etc. Mens halschakra går på kommunikasjon og uttrykke seg etc osv osv osv. Det finnes masse kunnskap om dette. Hvert chakra har sin farge, farger er en del av den energetiske kroppen din som ligger rett utenpå den fysiske kroppen.  Noen mener også at det er flere enn 7. Mediter du, så kommer de mer i balanse av seg selv. Bare bruk pusten og fokuser på den, få pusten helt nedi magen og pust langsomt ut og inn. Har du angst er dette veldig bra for kropp og psyke.

Anonymkode: fce5e...230

Hva slags energi er dette? Hva er måleenheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...