Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 Populært innlegg #1 Skrevet 5. juni 2016 Jeg syntes hvertfall det er forferdelig. Vi har datet noen uker, jeg har ikke barn og det samme har heller ikke han. Dette er hvertfall det han har sagt, men idag slapp han bomben. For flere år siden ble ei han hadde one night stand med gravid, han sa allerede da at han ikke kom til å ha kontakt med barnet. Morens barn gikk med på dette og han står ikke oppført som far. Han har aldri møtt sin sønn. Han sa at han alltid svarer at han ikke har barn hvis noen spør, fordi han ser ikke på seg selv som far når han ikke har kontakt med barnet. Dette syntes jeg er hårreisende og sier mye om han som person. Han var i tillegg så kald og likegyldig da han fortalte dette, som om det ikke er en stor sak. Jeg syntes det er en stor skam å ha ett barn man ikke bryr seg om og verken stiller opp for fysisk, psykisk eller økonomisk. Nå har jeg null interesse for å møte denne mannen. Hvordan hadde dere reagert? Jeg vet noen kanskje vil svare "han kan jo ha blitt lurt til å bli far" osv, dette spiller ingen rolle, det er hans barn og han burde stille opp uansett. Anonymkode: 6f75f...d70 79
Populært innlegg kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 5. juni 2016 Soleklar dumpegrunn. Og jeg hadde vært klar og tydelig på grunnen. 99
Gjest Jessica Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes hvertfall det er forferdelig. Vi har datet noen uker, jeg har ikke barn og det samme har heller ikke han. Dette er hvertfall det han har sagt, men idag slapp han bomben. For flere år siden ble ei han hadde one night stand med gravid, han sa allerede da at han ikke kom til å ha kontakt med barnet. Morens barn gikk med på dette og han står ikke oppført som far. Han har aldri møtt sin sønn. Han sa at han alltid svarer at han ikke har barn hvis noen spør, fordi han ser ikke på seg selv som far når han ikke har kontakt med barnet. Dette syntes jeg er hårreisende og sier mye om han som person. Han var i tillegg så kald og likegyldig da han fortalte dette, som om det ikke er en stor sak. Jeg syntes det er en stor skam å ha ett barn man ikke bryr seg om og verken stiller opp for fysisk, psykisk eller økonomisk. Nå har jeg null interesse for å møte denne mannen. Hvordan hadde dere reagert? Jeg vet noen kanskje vil svare "han kan jo ha blitt lurt til å bli far" osv, dette spiller ingen rolle, det er hans barn og han burde stille opp uansett. Anonymkode: 6f75f...d70 Det var ons,ikke et langvarig forhold der han forlot barnet. Han ville ikke ha barnet,og sa klart ifra. Nå er han ærlig noe som sier meg at han liker deg godt. Ja han kunne brukt kondom og bør skjerpe seg med beskyttelse. Men jeg syns helt ærlig ikke at du skal dumpe noen for å ha blitt lurt til å lage en baby. Han skal ikke straffes for å være ærlig. Bidrag bør han betale
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Total dealbreaker for meg. Jeg har ei venninne som fikk barn med en mann som mente det samme, han fikk dom på seg og påvist farskap. Likevel vil han ikke ha noe å gjøre med barnet. Det er ikke barnets feil at det ble født, og det fortjener kontakt med begge foreldre. I det minste besteforeldre om far ikke er interessert. Anonymkode: 58991...b6c 28
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Hadde ikke klart å date en sånn mann. det sier mye om han når han ikke klarer å ha noe som helst slags forhold til et barn han selv har vært med å lage. It takes two to tango
Ms.Sommerfugl Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Jeg ville reagert på nøyaktig samme måte. Personlig kan jeg ikke fatte og begripe at man klarer å distansere seg fra sitt eget kjøtt og blod. Det spiller ingen rolle om "han ble lurt til det", for han hadde sex med dama, og de aller fleste oppegående mennesker vet at sex kan resultere i graviditet. Dette er dealbreaker, ja, absolutt. 27
Maleficenta Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes hvertfall det er forferdelig. Vi har datet noen uker, jeg har ikke barn og det samme har heller ikke han. Dette er hvertfall det han har sagt, men idag slapp han bomben. For flere år siden ble ei han hadde one night stand med gravid, han sa allerede da at han ikke kom til å ha kontakt med barnet. Morens barn gikk med på dette og han står ikke oppført som far. Han har aldri møtt sin sønn. Han sa at han alltid svarer at han ikke har barn hvis noen spør, fordi han ser ikke på seg selv som far når han ikke har kontakt med barnet. Dette syntes jeg er hårreisende og sier mye om han som person. Han var i tillegg så kald og likegyldig da han fortalte dette, som om det ikke er en stor sak. Jeg syntes det er en stor skam å ha ett barn man ikke bryr seg om og verken stiller opp for fysisk, psykisk eller økonomisk. Nå har jeg null interesse for å møte denne mannen. Hvordan hadde dere reagert? Jeg vet noen kanskje vil svare "han kan jo ha blitt lurt til å bli far" osv, dette spiller ingen rolle, det er hans barn og han burde stille opp uansett. Anonymkode: 6f75f...d70 Enig med deg. 3
Gjest Jessica Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Total dealbreaker for meg. Jeg har ei venninne som fikk barn med en mann som mente det samme, han fikk dom på seg og påvist farskap. Likevel vil han ikke ha noe å gjøre med barnet. Det er ikke barnets feil at det ble født, og det fortjener kontakt med begge foreldre. I det minste besteforeldre om far ikke er interessert. Anonymkode: 58991...b6c Hvorfor fikk hun barn med en slik mann ? Nei, ikke barnets feil, men mors 😊
Maleficenta Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, Jessica skrev: Det var ons,ikke et langvarig forhold der han forlot barnet. Han ville ikke ha barnet,og sa klart ifra. Nå er han ærlig noe som sier meg at han liker deg godt. Ja han kunne brukt kondom og bør skjerpe seg med beskyttelse. Men jeg syns helt ærlig ikke at du skal dumpe noen for å ha blitt lurt til å lage en baby. Han skal ikke straffes for å være ærlig. Bidrag bør han betale Det er et menneske det er snakk om. Og ingen her vet om det er lureri her. 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 Dette hadde jeg heller ikke giddet. En mann som har et så kaldt og kynisk forhold til eget barn; Nei takk. Anonymkode: ed94f...86a 14
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 Syns det er heilt greit. Kvinner kan abortere, det kan ikke menn. Tenk å kreve at kvinnen skulle bære frem barnet og ta vare på det. Det er jo det som blir krevd av far her. han var ikke interessert i å ha barn og har kuttet all kontakt slik at barnet ikke skal bli skadelidende av fars manglende interesse for det. Syns dette er helt ok Anonymkode: bc0d1...429 28
Knocks Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 Han kan gjerne mislike situasjonen han ble satt i og mye man kan forstå men når alt kommer til alt så har han ikke skjønt alvoret i det faktum at barnet ikke får ha noen (biologisk) far og de følelsesmessige konsekvensene det kan få. Ihvertfall når far finnes og vet om hen. 6
Bimle Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes hvertfall det er forferdelig. Vi har datet noen uker, jeg har ikke barn og det samme har heller ikke han. Dette er hvertfall det han har sagt, men idag slapp han bomben. For flere år siden ble ei han hadde one night stand med gravid, han sa allerede da at han ikke kom til å ha kontakt med barnet. Morens barn gikk med på dette og han står ikke oppført som far. Han har aldri møtt sin sønn. Han sa at han alltid svarer at han ikke har barn hvis noen spør, fordi han ser ikke på seg selv som far når han ikke har kontakt med barnet. Dette syntes jeg er hårreisende og sier mye om han som person. Han var i tillegg så kald og likegyldig da han fortalte dette, som om det ikke er en stor sak. Jeg syntes det er en stor skam å ha ett barn man ikke bryr seg om og verken stiller opp for fysisk, psykisk eller økonomisk. Nå har jeg null interesse for å møte denne mannen. Hvordan hadde dere reagert? Jeg vet noen kanskje vil svare "han kan jo ha blitt lurt til å bli far" osv, dette spiller ingen rolle, det er hans barn og han burde stille opp uansett. Anonymkode: 6f75f...d70 Jeg er helt enig med deg! You go girl!!! 4
Gjest Cartina Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 Jeg hadde ikke gått videre med en slik mann. Jeg hadde ikke passet sammen med en som var så kald og følelsesløs, og jeg hadde vært redd for hva som evt. hadde skjedd om vi fikk barn sammen.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, Jessica skrev: Hvorfor fikk hun barn med en slik mann ? Nei, ikke barnets feil, men mors 😊 Hun ble gravid da hun brukte p-piller, og hun hadde regelmessige blødninger under de fire første månedene av svangerskapet. Da hun lå på benken hos legen for å ta abort fikk hun beskjed om at det ikke var mulig. Hun kunne ikke vite at han var "en slik mann", for da de datet var han en tilsynelatende redelig type. Det er ingens feil, men når skaden er skjedd skal begge ta ansvar. Noe annet er bare feigt. Man må være to for å lage et barn. Anonymkode: 58991...b6c 10
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #17 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hun ble gravid da hun brukte p-piller, og hun hadde regelmessige blødninger under de fire første månedene av svangerskapet. Da hun lå på benken hos legen for å ta abort fikk hun beskjed om at det ikke var mulig. Hun kunne ikke vite at han var "en slik mann", for da de datet var han en tilsynelatende redelig type. Det er ingens feil, men når skaden er skjedd skal begge ta ansvar. Noe annet er bare feigt. Man må være to for å lage et barn. Anonymkode: 58991...b6c Man tar ansvar når man sier fra seg barnet. Om man vet man blir en dårlig far for barnet, så er det bedre å la det gå Anonymkode: bc0d1...429 5
Gjest Jessica Skrevet 5. juni 2016 #18 Skrevet 5. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ble gravid da hun brukte p-piller, og hun hadde regelmessige blødninger under de fire første månedene av svangerskapet. Da hun lå på benken hos legen for å ta abort fikk hun beskjed om at det ikke var mulig. Hun kunne ikke vite at han var "en slik mann", for da de datet var han en tilsynelatende redelig type. Det er ingens feil, men når skaden er skjedd skal begge ta ansvar. Noe annet er bare feigt. Man må være to for å lage et barn. Anonymkode: 58991...b6c Åja, du sa det var like situasjon og da regnet jeg med at hun ble gravid som resultat av ons. Dette er jo noe helt annet
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #19 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes hvertfall det er forferdelig. Vi har datet noen uker, jeg har ikke barn og det samme har heller ikke han. Dette er hvertfall det han har sagt, men idag slapp han bomben. For flere år siden ble ei han hadde one night stand med gravid, han sa allerede da at han ikke kom til å ha kontakt med barnet. Morens barn gikk med på dette og han står ikke oppført som far. Han har aldri møtt sin sønn. Han sa at han alltid svarer at han ikke har barn hvis noen spør, fordi han ser ikke på seg selv som far når han ikke har kontakt med barnet. Dette syntes jeg er hårreisende og sier mye om han som person. Han var i tillegg så kald og likegyldig da han fortalte dette, som om det ikke er en stor sak. Jeg syntes det er en stor skam å ha ett barn man ikke bryr seg om og verken stiller opp for fysisk, psykisk eller økonomisk. Nå har jeg null interesse for å møte denne mannen. Hvordan hadde dere reagert? Jeg vet noen kanskje vil svare "han kan jo ha blitt lurt til å bli far" osv, dette spiller ingen rolle, det er hans barn og han burde stille opp uansett. Anonymkode: 6f75f...d70 Har du hatt en tråd om dette før? Mener jeg har lest det før, skikkelig dejavju. Anonymkode: ffe26...12d 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #20 Skrevet 5. juni 2016 Skjønner ikke tankegangen til sånne folk. Bare dumpe et barn på den måten. Mer egoistisk blir det ikke. Anonymkode: 2eb31...fcf 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå