Gå til innhold

Jeg er 35 år, men dater ikke damer som er over 30 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At yngre damer generelt ser bedre ut enn eldre damer er velkjent. Men den fremste årsaken til at jeg kun dater damer som er 5+ år yngre enn meg selv, er at eldre damer har mistet sin "glød". Yngre damer er mer livlige, sprudlende og finner glede i de små ting i livet. Når damer blir eldre, mister de denne gløden. De blir ikke store i øynene og hele ansiktet lyser opp når man gjør små ting for de. Eldre damer har vært gjennom så mye i livet sitt, at de har blitt harde og utslitte, og det merkes på hele deres atferd. 

Så når kvinner spør hvorfor menn foretrekker yngre damer, så er det ikke kun utseende. Det er også atferd og væremåte. Yngre damer er generelt mer feminine.

Anonymkode: 22c09...470

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man en eldre dame når man er over 30 år? 😂😂

Anonymkode: b195a...3a5

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du slutter å eldes snart da, for det at det funker nå betyr ikke at det funker evig. ;)

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At yngre damer generelt ser bedre ut enn eldre damer er velkjent. Men den fremste årsaken til at jeg kun dater damer som er 5+ år yngre enn meg selv, er at eldre damer har mistet sin "glød". Yngre damer er mer livlige, sprudlende og finner glede i de små ting i livet. Når damer blir eldre, mister de denne gløden. De blir ikke store i øynene og hele ansiktet lyser opp når man gjør små ting for de. Eldre damer har vært gjennom så mye i livet sitt, at de har blitt harde og utslitte, og det merkes på hele deres atferd. 

Så når kvinner spør hvorfor menn foretrekker yngre damer, så er det ikke kun utseende. Det er også atferd og væremåte. Yngre damer er generelt mer feminine.

Anonymkode: 22c09...470

Dummeste jeg har hørt. Du vet det er forskjell på hva vi mennesker opplever? Noen bare seiler igjennom livet, mens andre får masse å stri med. Jeg er oppvokst med en voldelig far. Jeg har vært alvorlig langvarig syk. Jeg har blitt terrorisert og mobbet av to arbeidsgivere. Hilsen 23år gammel kvinne. 

Anonymkode: 03f42...dcf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne på 30 år, og dater ikke menn over 25. Hovedårsaken til det er at menn over 25 virker så gubbete, de ønsker ikke være impulsive lenger, og de blir raskt dårlige i senga. Dårlig utholdenhet, må ha pauser mellom omgangene, og så tror de at de vet akkurat hva en kvinne trenger, bare fordi de har lært det av noen tidligere damer. Menn under 25 er mye mer open-minded, mer lekne, tar ikke seg selv så høytidelig og er generelt mye mer morsomme å være sammen med. Ikke har de fordommer mot så veldig mye heller, og de takler at kvinnen har barn på en mye bedre må enn eldre menn gjør. 

Anonymkode: c431f...d89

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 5 års tid så er den yngre dama di like sliten anyway. Du vet at alle blir eldre? Ikke bare de som allerede er det? Er helt i orden for min del, gidder ikke med menn under 40 uansett. Alt for mange med overfladisk og umoden tankegang, jeg opplever dem som svake individer og de kjeder meg. For øvrig har jeg ingen problemer med å tiltrekke meg menn i alle aldre. Lykke til! :) 

Anonymkode: 7776c...a87

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om 5 års tid så er den yngre dama di like sliten anyway. Du vet at alle blir eldre? Ikke bare de som allerede er det? Er helt i orden for min del, gidder ikke med menn under 40 uansett. Alt for mange med overfladisk og umoden tankegang, jeg opplever dem som svake individer og de kjeder meg. For øvrig har jeg ingen problemer med å tiltrekke meg menn i alle aldre. Lykke til! :) 

Anonymkode: 7776c...a87

Det er jo en relativ forskjell. Som 25-åring synes jeg 30 år gamle damer oppførte seg og så ut som "gamle burugler". Om fem år vil jeg sikkert synes at damer på par-og-tredve vil være flotte. 

Anonymkode: 16370...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke  normlt.

Next:essen2:

Anonymkode: 678d1...d68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder vel både kvinner og menn.. ( møter deg selv i døra en dag kanskje) Menn over 30 har også mistet ungdommens glød. Livets gang 😊

Når det er sagt tror jeg du går glipp av mye med denne innstillingen. Synd for deg. Livserfaring er ikke bare negativt.

Lykke til 😃

Anonymkode: e7ab1...a01

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som med hundevalper :)  Også de blir gamle og trette med tiden..

Anonymkode: 6c7d9...725

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who cares. Hver sin smak. Hva er hensikten med å legge ut dette på KG? For at eldre kvinner (30+) skal føle seg mindre verdt? Da har du ikke bare demonstrert hva slags smak du har, men også personlighet. Neste!

 

Anonymkode: 3ad55...f10

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si tanken slår meg om de "eldre" damene mistet gløden og naiviteten av å ha blitt dumpet på 30 års dagen, til fordel for en 20 åring.

Gjør som du vil men for all del ikke få barn med noen. Da blir kvinner bråvoksen. Anbefaler at du går enda lenger ned i alder. 16-20 år er det sikreste for deg. Der finner du mye bra kropp, naivitet, lite forpliktelser, og 10 års kvalitetsgaranti.

Anonymkode: d0022...dc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. 

 

Og hvorfor var dette interessant å dele? Var jo ikke som at det var noe revolusjonerende akkurat,

 

Jeg dater ikke menn med skjegg. Sikkert like spennende som ts sin informasjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Who cares. Hver sin smak. Hva er hensikten med å legge ut dette på KG? For at eldre kvinner (30+) skal føle seg mindre verdt? Da har du ikke bare demonstrert hva slags smak du har, men også personlighet. Neste!

 

Anonymkode: 3ad55...f10

Den eneste måten å få slutt på tråder vi ikke liker, er å slutte å svare på dem. Jeg foreslår at vi bare setter punktum her. Her er mitt bidrag:

.

Anonymkode: 98d99...e09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er voksne. De damene. Jeg er under 30 selv men jeg begynner å forstå at jeg kanskje ikke har lyst til å ha forhold før jeg er 30. Jeg begynner å bli voksen og tenke annerledes. Når man er ca 25 er man oftest i den fasen at man leter etter seg selv. Og da kan det være farlig å være i et forhold. Hva hvis man finner ut at man ikke passer med den mannen man er sammen med? Da er det bare å gå videre. Når man begynner å bli voksen blir man ikke med noen man ikke passer med. En begynner å forstå at man ikke skal endre en annen person og ikke bør endre seg selv heller. Man begynner å leve sitt eget liv. Og man vil bli elsket ikke pga av hvordan man ser ut men fordi man er. Men jeg tror at det er enklere for en mann å forelske seg i ei ung dame fordi de er noen ganger mer åpne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At yngre damer generelt ser bedre ut enn eldre damer er velkjent. Men den fremste årsaken til at jeg kun dater damer som er 5+ år yngre enn meg selv, er at eldre damer har mistet sin "glød". Yngre damer er mer livlige, sprudlende og finner glede i de små ting i livet. Når damer blir eldre, mister de denne gløden. De blir ikke store i øynene og hele ansiktet lyser opp når man gjør små ting for de. Eldre damer har vært gjennom så mye i livet sitt, at de har blitt harde og utslitte, og det merkes på hele deres atferd. 

Så når kvinner spør hvorfor menn foretrekker yngre damer, så er det ikke kun utseende. Det er også atferd og væremåte. Yngre damer er generelt mer feminine.

Anonymkode: 22c09...470

Synes det høres ut som at årene har tatt på deg også, du gløder ikke akkurat av glede over de små tingene i livet her. :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At yngre damer generelt ser bedre ut enn eldre damer er velkjent. Men den fremste årsaken til at jeg kun dater damer som er 5+ år yngre enn meg selv, er at eldre damer har mistet sin "glød". Yngre damer er mer livlige, sprudlende og finner glede i de små ting i livet. Når damer blir eldre, mister de denne gløden. De blir ikke store i øynene og hele ansiktet lyser opp når man gjør små ting for de. Eldre damer har vært gjennom så mye i livet sitt, at de har blitt harde og utslitte, og det merkes på hele deres atferd. 

Så når kvinner spør hvorfor menn foretrekker yngre damer, så er det ikke kun utseende. Det er også atferd og væremåte. Yngre damer er generelt mer feminine.

Anonymkode: 22c09...470

Det er helt greit å ha preferanser, selv foretrekker jeg også eldre menn fremfor jevnaldrende. Problemet for ditt vedkommende blir jo at du må bytte partner med jevne mellomrom, mens eldre menn blir bare bedre med årene :) 

Anonymkode: 2e7a6...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen umiddelbare tanker:

Glød? Jeg tenker umiddelbart på forskjellige personligheter, hvorav en person som er mest på den ekstroverte siden ofte har en glød ved seg som er litt vanskelig å sette ord på, men alle plukker dette opp (bevisst eller ei). Jeg synes det er fascinerende, siden det er den rake motsetningen av meg. Alder spiller ingen rolle her.

Slik ts beskriver glød, så tenker jeg mest på at de som er unge, er mye mere naive enn de eldre (på grunn av livserfaring, og vel, det å vokse opp/utvikle seg generelt). Får mye assosiasjoner til det å være naiv, og det synes jeg er et negativt trekk hos en person.

Jeg er også en typisk "gammel sjel" i en ung kropp, og har mye lettere for å komme overens med eldre kvinner (kommunikasjon med disse går mye lettere for seg. Mere på bølgelengde. Med de yngre, så er det jammen meg langt mellom de personene jeg faktisk kan kommunisere på en god måte med. Liker ikke å "dumme meg ned" når jeg prater med folk, for at vi skal skjønne hverandre).

Noen kvinner blir også penere med alderen. Det går nok også litt hånd i hånd med at de har mere livserfaring / er sikrere på seg selv osv. Er ferdig utdannede, tjener til eget livsopphold mm, noe som ytterligere forsterker hvem de er som person. Altså, alt dette gir jo en kvinne mere glød også!


Men når alt kommer til alt så har jeg nok en fetish for selve kvinnen, uansett alder (vel, ta det med en klype salt, da jeg ikke akkurat tenner på rosiner. Men det finnes hederlige unntak av kvinner som er over 50år, og som fortsatt er sexy).


Skal jeg si en negativ ting med en kvinne over 30 år, så er det at hun oftest har barn fra før av, eller er verpesyk. Da må ting "skje fort", og det har jeg liten interesse av, med mindre hun skulle ha vært en kvinne som rocket min verden :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rights skrev:

Noen umiddelbare tanker:

Glød? Jeg tenker umiddelbart på forskjellige personligheter, hvorav en person som er mest på den ekstroverte siden ofte har en glød ved seg som er litt vanskelig å sette ord på, men alle plukker dette opp (bevisst eller ei). Jeg synes det er fascinerende, siden det er den rake motsetningen av meg. Alder spiller ingen rolle her.

Slik ts beskriver glød, så tenker jeg mest på at de som er unge, er mye mere naive enn de eldre (på grunn av livserfaring, og vel, det å vokse opp/utvikle seg generelt). Får mye assosiasjoner til det å være naiv, og det synes jeg er et negativt trekk hos en person.

Jeg er også en typisk "gammel sjel" i en ung kropp, og har mye lettere for å komme overens med eldre kvinner (kommunikasjon med disse går mye lettere for seg. Mere på bølgelengde. Med de yngre, så er det jammen meg langt mellom de personene jeg faktisk kan kommunisere på en god måte med. Liker ikke å "dumme meg ned" når jeg prater med folk, for at vi skal skjønne hverandre).

Noen kvinner blir også penere med alderen. Det går nok også litt hånd i hånd med at de har mere livserfaring / er sikrere på seg selv osv. Er ferdig utdannede, tjener til eget livsopphold mm, noe som ytterligere forsterker hvem de er som person. Altså, alt dette gir jo en kvinne mere glød også!


Men når alt kommer til alt så har jeg nok en fetish for selve kvinnen, uansett alder (vel, ta det med en klype salt, da jeg ikke akkurat tenner på rosiner. Men det finnes hederlige unntak av kvinner som er over 50år, og som fortsatt er sexy).


Skal jeg si en negativ ting med en kvinne over 30 år, så er det at hun oftest har barn fra før av, eller er verpesyk. Da må ting "skje fort", og det har jeg liten interesse av, med mindre hun skulle ha vært en kvinne som rocket min verden :)

Men hva er vits med å bli sammen med en kvinner som ikke "rocker" din verden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

Er damene gammel og forfaller når de er over 30 år? Hvor i all verden kommer du fra ts? Du skjønner her jeg bor og alle andre steder jeg har vert i verden så hverken ser eller oppfører damene seg gammel. Tvert imot. Kun de som er veldig gammeldags men de finnes i 20 åra også. Ellers er damene nydelige og deilige i alle aldre. Jeg tenner til og med på 40 åringer. 50+ damer er også vakre men siden jeg er 26 så blir aldersforskjellen litt for stor. Og jeg er en liten drittunge for de ;). Men vakre er de fleste. Så lenge de tar vare på seg selv. 

Så ts. Du er rar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...