Gå til innhold

Blir noen mer sexy av å være mor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker meg ikke barn selv så det gir ingen mening. Men en sjelden gang ser jeg en skikkelig rype gå og trille og da blir jeg rett og slett ekstremt tent på henne og småbetatt. Som om det er faktumet at hun har barn som gjør hun ekstra pen? 

Anonymkode: 7c4c4...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er dyr. Alt bunner vel ned til reproduksjon under all støyen. 

Anonymkode: a9388...c8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli mor gir oss mer selvtillit. Kvinnen får en egen trygghet i seg selv i den nye rollen.

Det er kanskje selvtilliten du er tiltrukket av? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er vell generelt at det tvert imot gjør de fleste betydelig mindre sexy, og tanken på at noen har født et barn er vell ikke så veldig turnon for mange heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Mitt inntrykk er vell generelt at det tvert imot gjør de fleste betydelig mindre sexy, og tanken på at noen har født et barn er vell ikke så veldig turnon for mange heller?

At de har født tenker jeg ikke over. Har hatt sex med en kvinne som har barn og hun var trang og fin. Men ellers er jeg enig at det ikke er normalt å finne de attraktive på den måten jeg gjør det. Kanskje det er selvtilliten som nevnt over her, jeg vet ikke. 

Anonymkode: 7c4c4...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du synes det er fint at de har barn, så du slipper å gi dem flere barn.... ikke godt å si...

Freud?

Anonymkode: 63220...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...