Gå til innhold

Palestina.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange som støtter den palestinske terror.

De stakkars israelerne som blir knivstukket nesten vær dag.

 

Anonymkode: 73d4a...dfc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange er åndeleg blinde for kva som eigentleg skjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi sånne søte jenter med dreads har på seg Palestinaskjerf? Aldri sett noen søte jenter med Israelskjerf.

Dessuten er Israel en fascistisk terroriststat. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israel en fascistisk terrorstat? er du helt på viddene eller? De gjør det som alle andre land hadde gjort hvis de hadde blitt angrepet, nemelig å beskytte seg selv.

Du har vel bare hørt på norske mediers propaganda mot Israel?

Anonymkode: 73d4a...dfc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Israel en fascistisk terrorstat? er du helt på viddene eller? De gjør det som alle andre land hadde gjort hvis de hadde blitt angrepet, nemelig å beskytte seg selv.

Du har vel bare hørt på norske mediers propaganda mot Israel?

Anonymkode: 73d4a...dfc

Jeg snakket ikke om deres ulovlige bombing av Palestina eller invasjonen deres av vestbredden, de er en fascistisk terroriststat selv om du ser bort fra det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som støtter den palestinske terror.

De stakkars israelerne som blir knivstukket nesten vær dag.

Anonymkode: 73d4a...dfc

Jeg har aldri sett noen som støtter palestinsk terror. 

Jeg har sett folk som støtter palestinerenes rett til sin stat, den de har blitt lovet av verdenssamfunnet og Israel. Men aldri noen som har uttrykt seg positivt til tilfeldige knivangrep.

Det er uansett tvilsom om man kan regne knivangrepene som pågår nå om dagen som terror; det er i og for seg skremmende , men de er ikke koordinerte eller har en tilknytning. Det er palestinere som har gitt opp håpet og ønsker ta med seg en fiende i sin kapitulasjon. Absolutt problematisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noen ulovlig bombing, de beskytter landet sitt. Men du mener vell at palestinas bombing av Israel er lovlig.

Og foresten så lenge palestina holder seg vekke bomber ikke israel dem. De gjør det kun om palestina begynner det kalles å beskytte landet sitt. Skulle vi bare stått å sett på når Nazistene innvaderte landet vårt?

Anonymkode: 73d4a...dfc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som støtter den palestinske terror.

De stakkars israelerne som blir knivstukket nesten vær dag.

 

Anonymkode: 73d4a...dfc

Dette er utrolig lite argumentasjon når du starter en diskusjon om terrorisme. Da mener jeg at man skal kunne litt og vite litt i stedet for å slenge ut av seg merkelige kommentarer om terror. Du må huske at terroren har faktisk rammet Norge, og med forståelse for det så ville jeg kontaktet regjeringen i stedet for å mene og synse 24 timer i døgnet. Jeg ville ikke skyldt på alle andre for et terrorangrep. Og når folk ber deg om å la folk være i fred så kan du gjøre det i stedet for å dikte opp sånt.

Anonymkode: 9cfaf...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. juni 2016 at 13.41, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som støtter den palestinske terror.

De stakkars israelerne som blir knivstukket nesten vær dag.

 

Anonymkode: 73d4a...dfc

...kontra de stakkars palestinerne som blir bombet hver dag? Krig er grusomt for alle de sivile og uskyldige menneskene som blir rammet, uavhengig av om de er israelere eller palestinere. Jeg tror ikke det er mange som direkte støtter krigføringen fra noen av disse statene, men fordi krigføringen er asymmetrisk kan det nok være slik at flertallet sympatiserer med Palestina. For å sette det litt på spissen: Dersom noen skyter på deg med sprettert, svarer du ikke med å ta frem hagla.

Endret av Clarity
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Clarity skrev:

...kontra de stakkars palestinerne som blir bombet hver dag? Krig er grusomt for alle de sivile og uskyldige menneskene som blir rammet, uavhengig av om de er israelere eller palestinere. Jeg tror ikke det er mange som direkte støtter krigføringen fra noen av disse statene, men fordi krigføringen er asymmetrisk kan det nok være slik at flertallet sympatiserer med Palestina. For å sette det litt på spissen: Dersom noen skyter på deg med sprettert, svarer du ikke med å ta frem hagla.

Nei, men hvorfor gjør du det da? Ingen har brukt så groteske betegnelser herfra. 

Anonymkode: 9cfaf...b38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men hvorfor gjør du det da? Ingen har brukt så groteske betegnelser herfra. 

Anonymkode: 9cfaf...b38

Gjør hva? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki

Jeg tror at denne tråden handler om å provosere, bare se hvilket under forum den ligger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎02‎.‎06‎.‎2016 at 13.41, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som støtter den palestinske terror.

De stakkars israelerne som blir knivstukket nesten vær dag.

 

Anonymkode: 73d4a...dfc

 0g dette innlegget er vel mest piss preik.

 Hva med å sette seg i alle fall littebittegrann inn i en sak, før man slenger ut kommentarer?

Anonymkode: ad1a6...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan du kan se logikk i at Israel har lov til å beskytte landet sitt ved å bombe Palestina, men Palestina har ikke rett til å bombe Israel for å beskytte landet sitt. 

Også må man jo huske på at det var sionistene som invaderte Palestina, og ikke omvendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.6.2016 at 13.48, amativeReflection skrev:

Kanskje fordi sånne søte jenter med dreads har på seg Palestinaskjerf? Aldri sett noen søte jenter med Israelskjerf.

Dessuten er Israel en fascistisk terroriststat. 

Israel er det eneste demokratiet i midtøsten. Hvor lærte du historie?

De islamske statene i området er i motsettning bygget på religiøs, kjønnsmessig, legningsmessig og ytringsmessig undertrykkelse og apartheid..

Usaklig diskriminering og rasehets er selve roten til problemet der nede.

Skam deg.

Endret av debatant
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Drikkeflaska skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan du kan se logikk i at Israel har lov til å beskytte landet sitt ved å bombe Palestina, men Palestina har ikke rett til å bombe Israel for å beskytte landet sitt. 

Også må man jo huske på at det var sionistene som invaderte Palestina, og ikke omvendt. 

Når ble "Palestina"  invadert?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 0g dette innlegget er vel mest piss preik.

 Hva med å sette seg i alle fall littebittegrann inn i en sak, før man slenger ut kommentarer?

Anonymkode: ad1a6...e06

Sikter du til knivdrapene av mentalt syke arabere, raketter fra Gaza, eller bussterroren usiviliserte arabere bedriver på sivile?

Endret av debatant
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, debatant skrev:

Israel er det eneste demokratiet i midtøsten. Hvor lærte du historie?

De islamske statene i området er i motsettning bygget på religiøs, kjønnsmessig, legningsmessig og ytringsmessig undertrykkelse og apartheid..

Usaklig diskriminering og rasehets er selve roten til problemet der nede.

Skam deg.

Sier du det ikke er apartheid i Israel? Narr meg til å le! De mishandler palestinere som de var dyr, man skulle trodd de var mer reflektert men neida. De er like ille som nazistene de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, amativeReflection skrev:

Sier du det ikke er apartheid i Israel? Narr meg til å le! De mishandler palestinere som de var dyr, man skulle trodd de var mer reflektert men neida. De er like ille som nazistene de.

Av arabere er det ingen som har mer friheter i regionen enn de som bor i Israel. Men at araberne på Gaza lider under Hamas er jo sant. Flott at Israel bomber Hamaz sønder og sammen, fra tid til annen.

Folk led faktisk under nazismen. Å sammenligne Israel med dem er galskap.

 

Endret av debatant
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, debatant skrev:

Av arabere er det ingen som har mer friheter i regionen enn de som bor i Israel. Men at araberne på Gaza lider under Hamas er jo sant. Flott at Israel bomber Hanaz sønder og sammen, fra tid til annen.

Folk led faktisk under nazismen. Å sammenligne velstående arabere med dem er galskap.

 

Du mener jøder som bor i regionen, akkurat som hvite under apartheid. De lider under Israel. Avskyelig at du gleder deg over at mennesker blir bombet, du burde skamme deg.

Folk lider under Israels tyranni også, vi burde ikke assosieres med en slik terroriststat. De er fascister, de skyter journalister, de mishandler Palestinere (innenfor og utenfor deres grenser) og de driver med grove menneskerettsbrudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...