Gå til innhold

Føler meg som en KG-tøs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Faktisk møttes vi gjennom tilfeldigheter, ikke KG

 

Da vil jeg be så meget om unnskyldning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar aktivt kontakt med menn her inne, og har både datet og hatt sex med dem. Skjønner ikke hvorfor flere prøver det samme. Føler meg litt som en KG-tøs da. 

Anonymkode: 6a8a6...4c3

Jeg ønsker ikke å være tøs ;). Jeg vil bare ha en mann, så dermed kan ikke jeg holde på slik. Men alle må få gjøre som de vil. Noen liker å ha sex med flere. Jeg er sånn: Only one!. Helst the one and only! The special man! :hjerte:

Endret av lineasunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Så du mener at ALLE menn på KG har hatt seg med mange damer som de traff her på forumet? 

Hvis du leser det du siterte så ser du at det står "Jeg regner med at en del går på omgang." En del har aldri vært alle, det er ikke alltid at en del er mange engang. Noen ganger er en del en brøkdel. Det er veldig lite. Fritt for tolkning altså. 

 

Anonymkode: 2921c...47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Så du mener at ALLE menn på KG har hatt seg med mange damer som de traff her på forumet? 

Det kommer alltid en sånn,'så du mener at ALLE?' kommentar:kghjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
16 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Aldri hatt sansen for sånn der KG-knulling. Synes egentlig det er litt trashy, og ser ned på de som tydeligvis ikke klarer å få seg noe i det virkelige liv.

Litt overrasket over at den kommentaren kommer fra deg. Ser ikke helt problemet jeg. Om du får deg noe her inne får du mest sannsynlig deg noe "i virkeligheten også". Det er akkurat slik at damene her inne er så veldig annerledes enn damene i virkeligheten.

Problemet med kg som sjekkearena slik jeg ser det er at man ikke vet hvordan de andre brukerne ser ut. Fordelen er at man se hvilke meninger de har i diverse saker og på den måten få en idé om hvordan personen er.

Jeg foretrekker vel egentlig å møte damer irl selv om jeg har møtt noen her inne også. Mange flotter damer her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minesveiper skrev:

Litt overrasket over at den kommentaren kommer fra deg. Ser ikke helt problemet jeg. Om du får deg noe her inne får du mest sannsynlig deg noe "i virkeligheten også". Det er akkurat slik at damene her inne er så veldig annerledes enn damene i virkeligheten.

Problemet med kg som sjekkearena slik jeg ser det er at man ikke vet hvordan de andre brukerne ser ut. Fordelen er at man se hvilke meninger de har i diverse saker og på den måten få en idé om hvordan personen er.

Jeg foretrekker vel egentlig å møte damer irl selv om jeg har møtt noen her inne også. Mange flotter damer her :)

Tror det var selvironisk altså. 

Anonymkode: b4cff...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
Den 2.6.2016 at 12.18, AnonymBruker skrev:

Tror det var selvironisk altså. 

Anonymkode: b4cff...3d7

Ironiflagget kom for sent :P

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar aktivt kontakt med menn her inne, og har både datet og hatt sex med dem. Skjønner ikke hvorfor flere prøver det samme. Føler meg litt som en KG-tøs da. 

Anonymkode: 6a8a6...4c3

Da er du nok det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du deg noe på forumet? er det cyber sex du bedriver dagene med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder

 

Den 1.6.2016 at 19.54, AnonymBruker skrev:

Mye skjer i det skjulte.

Anonymkode: 05e1b...04a

Har ikke jeg lagt merke til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fox Mulder skrev:

 

Har ikke jeg lagt merke til... :ler:

Brukernavnet kombinert med kommentaren... Åh, jeg lo. :D

Anonymkode: 741dd...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel helt legitimt for noen som er fri og frank å treffe andre i samme situasjon hvor de vil og så pule, knulle skreve under eller harve over så mye de vilog klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fox Mulder
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukernavnet kombinert med kommentaren... Åh, jeg lo. :D

Anonymkode: 741dd...6da

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Den 1.6.2016 at 19.23, Katten.2.0 skrev:

Aldri hatt sansen for sånn der KG-knulling. Synes egentlig det er litt trashy, og ser ned på de som tydeligvis ikke klarer å få seg noe i det virkelige liv.

Hvorfor det? Har selv hatt sex med en fra KG. Deilig sex det da, og vil si at jeg kan få meg sex utenom kg og da :fnise: Trenger ikke å bety at du ikke har et liv utenom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hvorfor det? Har selv hatt sex med en fra KG. Deilig sex det da, og vil si at jeg kan få meg sex utenom kg og da :fnise: Trenger ikke å bety at du ikke har et liv utenom :P

LES HELE TRÅDEN.

Anonymkode: b4cff...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hvorfor det? Har selv hatt sex med en fra KG. Deilig sex det da, og vil si at jeg kan få meg sex utenom kg og da :fnise: Trenger ikke å bety at du ikke har et liv utenom :P

:lur:

Anonymkode: 8478d...7a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hvorfor det? Har selv hatt sex med en fra KG. Deilig sex det da, og vil si at jeg kan få meg sex utenom kg og da :fnise: Trenger ikke å bety at du ikke har et liv utenom :P

Det var da voldsomt så mange som misset ironien!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det var da voldsomt så mange som misset ironien!

Skjønte den nå, bare treg i oppfattelsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...