Gå til innhold

Vi to = oss tre?


Acerola

Anbefalte innlegg

7 timer siden, _marielle_ skrev:

Testing er skummelt, hvertfall tidlig, for jeg blir så skuffa men håper fortsatt. Best å vente til IKM, men det tar jo så lang tid! Men det er bare spennende å følge med på andre! Vi krysser fingrene på at det du kjenner er graviditetsymptomer, ikke tr :)

God helg!

Ja, testing er skummelt.. fører fort med seg veldig negative tanker merker jeg. Så dersom denne prøvinga drar ut lenger enn vi tror og håper, må jeg bli flinkere til å holde meg unna testing før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen fler enn meg som ser antydning til en svaaaaak strek her?? :ohmy: :) Den er noe tydeligere enn hva bildet klarer å få frem. 11/12 DPO og IKM tirsdag/onsdag. 

 

image.jpegimage.jpeg

Endret av Acerola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en antydning, så utrolig spennende! Vent en dag og ta en til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, _marielle_ skrev:

Jeg ser en antydning, så utrolig spennende! Vent en dag og ta en til? :)

Veeeldig spennende! Skal definitivt ta en ny i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, charmisss skrev:

Jeg ser også strek, hurra!! :D

 

49 minutter siden, Dame91 skrev:

Ser ut som en strek ja!! Å heldige! 😀 👏

Hurra! Godt å høre at jeg ikke innbiller meg det ;) Gleder meg til i morgen sånn at jeg får testa på nytt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Acerola skrev:

 

Hurra! Godt å høre at jeg ikke innbiller meg det ;) Gleder meg til i morgen sånn at jeg får testa på nytt!

Tatt ny test?? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa på nytt i dag tidlig. Streken ble raskere synlig enn i går, og den var også litt tydeligere! Da tørr vi snaaart juble for baby i magen, men både sambo og jeg er litt avventende merker jeg. Tror nok ikke helt på at det kunne gå så fort :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Acerola skrev:

Testa på nytt i dag tidlig. Streken ble raskere synlig enn i går, og den var også litt tydeligere! Da tørr vi snaaart juble for baby i magen, men både sambo og jeg er litt avventende merker jeg. Tror nok ikke helt på at det kunne gå så fort :) 

 

Har prøvd i over 1 år, har ikke vært i nærheten av noe som ligner på strek! Hadde jubla høyt jeg! :hoppendeglad:.

Går utifra du tar folsyre også? Du kan jo å gå til legen å ta blodprøve, de kan jo se om du er gravid 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dame91 skrev:

Har prøvd i over 1 år, har ikke vært i nærheten av noe som ligner på strek! Hadde jubla høyt jeg! :hoppendeglad:.

Går utifra du tar folsyre også? Du kan jo å gå til legen å ta blodprøve, de kan jo se om du er gravid 😃

Så kjedelig 😔 Krysser fingrene for at det ordner seg for dere snart! Vi skal juble høyt vi og, tro meg, det må bare bli litt mer virkelig først. Tror jeg trenger bekreftelsen ved at TR faktisk ikke kommer denne uka.. 

Har tatt folsyre siden april, samt jern og omega 3 i 5-6 uker :) Lurer på om jeg skal kjøpe multivitaminer for gravide, eller om det jeg allerede tar er godt nok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Acerola skrev:

Så kjedelig 😔 Krysser fingrene for at det ordner seg for dere snart! Vi skal juble høyt vi og, tro meg, det må bare bli litt mer virkelig først. Tror jeg trenger bekreftelsen ved at TR faktisk ikke kommer denne uka.. 

Har tatt folsyre siden april, samt jern og omega 3 i 5-6 uker :) Lurer på om jeg skal kjøpe multivitaminer for gravide, eller om det jeg allerede tar er godt nok?

Jeg kan lite om de andre tilskuddene, kan sikkert høre med legen hva som er lurt å ta senere? 😊. Har lest noe om at hormonet nesten dobler seg for hver dag i urinen, så om to dager til vil vel en GT være veldig tydelig? 😊 

Jo takk! Skal virkelig PRØVE å slappe av hehe. Ikke stresse med det.

Lykke til! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Dame91 skrev:

Jeg kan lite om de andre tilskuddene, kan sikkert høre med legen hva som er lurt å ta senere? 😊. Har lest noe om at hormonet nesten dobler seg for hver dag i urinen, så om to dager til vil vel en GT være veldig tydelig? 😊 

Jo takk! Skal virkelig PRØVE å slappe av hehe. Ikke stresse med det.

Lykke til! 😀

Får lese meg opp, evt. spørre lege som du sier. Men antar det blir rundt en måned til første kontroll, ikke så lett nå midt i fellesferien. 

Jeg heier på dere! Har dere startet med utredning nå når dere har prøvd i ett år? Kanskje du også har dagbok? :) 

Takk! Tiden fremover blir spennende 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter x-antall ulike tester, som alle forteller meg det samme, tror jeg at jeg endelig tørr å tenke JEG ER GRAVID! :gravid:

Nå krysser vi alt vi har for at spiren klamrer seg fast, sånn at vi sitter med en liten baby i armene i slutten av mars :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom inn hit for å lese om prøvingen din, så ser jeg at du allerede er gravid! Gratulerer så mye! :biggrin: Håper spiren sitter! Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Leviora skrev:

Kom inn hit for å lese om prøvingen din, så ser jeg at du allerede er gravid! Gratulerer så mye! :biggrin: Håper spiren sitter! Hvordan går det med deg? :)

Hyggelig med besøk! :) Takk for det! Det går bare bra med meg, er 4+6 idag og venter i spenning på at det skal dukke opp noen symptomer som gir meg følelsen av å være gravid snart ;) Angrer vel på det ønsket den dagen jeg våkner opp og er kvalm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...