Gå til innhold

Hårfargetråden for oss som gjør det selv


Alja

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Alja skrev:

Jeg hadde samme problem. Jeg hadde helt sort hår i fjor sommer, og avfarget det to ganger på rappen for å klare å dra ut alt det sorte. 

Det ble brunoransj, og tuppene var helt oransje. Farget over med en naturbrun, det ble liiiitt bedre men fortsatt mye rødskjær og ujevnheter. For en mnd siden klippet jeg håret fra til under puppene og helt opp til rett over skuldrene. Ble kvitt alt det gamle sjitet og mye av rødskjæret da :-) 

Å få bort det oransje vil jeg si er verre/vanskeligere enn å få håret blondt hjemme :-p 

Jeg synes det er fint at du gikk bort fra det helt sorte. Det er få som kler det når det ikke er naturlig. Du kler nok andre hårfarger mye bedre enn helt sort. 

Anonymkode: f50b5...663

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WHY?! 

Det ordner seg nok etter hvert, men jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke synes håret ditt er så flott på det siste bildet. Det er et godt resultat gitt omstendighetene, men jeg håper du får det ordnet helt opp hos en frisør. Fargen er ikke ille, men den ser litt lys og kvass ut. Det skal ikke mye til for å få det bra da. :) Det blir spennende å se sluttresultatet. :)

Anonymkode: f50b5...663

Jeg syntes håret mitt er kjempetynt og pistrete. Er ikke fornøyd med sveisen, men veldig glad for at jeg ikke måtte klippe meg enda kortere. Savner det tykke håret mitt :-/ 

Skal tone ned blondfargen som er nå i en litt mørkere gyllen. Håper det blir bra!

FORRESTEN: Vet dere om noe man kan ta eller gjøre for å få håret tykkere og at det kan vokse raskere ut igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma skjedde med mitt hår under bleking, men det skjedde hos frisør. Håret fallt av i svære dotter, og mitt lange tykke hår måtte klippes til skulderlengde, og fortsatt nå 1 år etter er håret helt ødelagt. 

Jeg vil ikke anbefale deg å farge håret ditt mer nå, det kommer til å bli enda mer skadd. Bruk evnt farga balsam for å få det litt mørkere. Vil du ha det kaldt mot grått, bruk sølv/lilla shampo fra Fudge som kjøpes på nett. Feks blivakker.

farga balsam fra Revlon finnes i forskjellige farger og fåre også kjøpt på samme nettbutikk.

ingenting kan få håret til å vokse fortere eller se bedre ut.

For å se fint og blankt ut, bruk en eller annen oljespray eller shine spray. 

Anonymkode: 8b76d...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å kure det godt nå; redken extreme cat treatment og deep fuel - tilfører håret proteiner som styrker det! 

Anonymkode: 6a6b9...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale deg å kure det godt nå; redken extreme cat treatment og deep fuel - tilfører håret proteiner som styrker det! 

Anonymkode: 6a6b9...9d9

Det kan ikke endre hårets ødelagte struktur, men kan få håret til å se bedre ut. 

Anonymkode: 8b76d...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til behandling av (mørkt) farget hår som blir fryktelig tørt og pistrete i varmen? 

Anonymkode: e3a16...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Alja skrev:

FORRESTEN: Vet dere om noe man kan ta eller gjøre for å få håret tykkere og at det kan vokse raskere ut igjen? 

Castor oil.

Anonymkode: 16472...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. juni 2016 at 10.39, HarleyQuinn skrev:

Jeg bruker alltid avfarging før jeg Bleiker. Det tar mer orange skjær og håret blir ikke så slitt på som to bokser bleiking.. Får ikke kjøpt i Norge lengre men i Sverige. Bare et tips

Avfarging og bleking er så og si det samme. Det spiller ingen rolle hva du bruker. 

Anonymkode: 1b978...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avfarging og bleking er så og si det samme. Det spiller ingen rolle hva du bruker. 

Anonymkode: 1b978...afe

Det er mer lilla i avfargingen, lilla tar mer orange.. derfor.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, HarleyQuinn skrev:

Det er mer lilla i avfargingen, lilla tar mer orange.. derfor.. 

Lilla fjerner gult. Blått fjerner oransj :) 

Anonymkode: 1b978...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...