Gå til innhold

Hadde du kunnet Date en mann som hang på kvinneguiden?


Hengebuksvinet

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er forelsket i KG. Hun har lært meg mye om damer. Kunne ikke vært uten henne, men jeg passer på å gi henne pusterom også. Slik at hun kan oppdatere seg selv. :nigo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Metalcharted skrev:

Hei! Jeg er forelsket i KG. Hun har lært meg mye om damer. Kunne ikke vært uten henne, men jeg passer på å gi henne pusterom også. Slik at hun kan oppdatere seg selv. :nigo:

Man lærer litt om damer her inne. Men jeg som kvinne ville ikke laget meg en kvinnelig bruker på et manneforum ;) . Men okey: haha... man må få gjøre som man vil. Jeg fordømmer ingen menn for å være her uansett. Men jeg er litt skeptisk. Og det må man få være. Ser ikke for meg å finne meg en mann her inne. 

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sunshineflower skrev:

Man lærer litt om damer her inne. Men jeg som kvinne ville ikke laget meg en kvinnelig bruker på et manneforum ;) . Men okey: haha... man må få gjøre som man vil.

Menn er enkle å forstå så det skjønner jeg at du ikke trenger å lage. Jeg tror Diskusjon er et manne forum, er ikke sikker, der er det kjedelig syns eg, så da kom jeg hit.:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Man lærer litt om damer her inne. Men jeg som kvinne ville ikke laget meg en kvinnelig bruker på et manneforum ;) . Men okey: haha... man må få gjøre som man vil. Jeg fordømmer ingen menn for å være her uansett. Men jeg er litt skeptisk. Og det må man få være. Ser ikke for meg å finne meg en mann her inne. 

Hva er et manneforum? 

Anonymkode: 637dc...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er et manneforum? 

Anonymkode: 637dc...d48

Manneguiden :fnise::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sunshineflower skrev:

Manneguiden :fnise::P

Så når du sier at du ikke ville hengt på et manneforum så mener du et forum som ikke eksisterer????

Anonymkode: 637dc...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agnetha
15 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Jeg vet. Har sett litt drama her inne. Både menn mot damer. Men er mange damer som tar sympati for mennene under krangel da. ;) . Men men jeg ville vært skeptisk. For jeg tenker at kvinneguiden er en plass for psykopatiske menn, som leter etter damer som er svake, og kan lokke og lede dem fordi de ser at noen av damene har problemer. 

Det er selvfølgelig mulig. Noe annet ville vel vært et mirakel iom at det er en nettside. Men, folk behøver ikke å være psykopater for å utnytte andre. Noen er bare store egoister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Jeg vet. Har sett litt drama her inne. Både menn mot damer. Men er mange damer som tar sympati for mennene under krangel da. ;) . Men men jeg ville vært skeptisk. For jeg tenker at kvinneguiden er en plass for psykopatiske menn, som leter etter damer som er svake, og kan lokke og lede dem fordi de ser at noen av damene har problemer. 

:hoho::sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Manneguiden :fnise::P

Also known as freakforum :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Jeg vet. Har sett litt drama her inne. Både menn mot damer. Men er mange damer som tar sympati for mennene under krangel da. ;) . Men men jeg ville vært skeptisk. For jeg tenker at kvinneguiden er en plass for psykopatiske menn, som leter etter damer som er svake, og kan lokke og lede dem fordi de ser at noen av damene har problemer. 

Er det dét vi gjør her inne? :klo: 

Så lærte jeg noe på kg i dag også... :fnise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Jeg datet en mann som hang ut på KG (han gjør det enda). Visste seg at han var mannen i mitt liv. Snart er han min samboer. Takker KG hver dag for det. 

Hvorfor ser du på det som noe negativt? Ha et åpent sinn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Alt for mye drama når det blir slutt!

Anonymkode: fbdbc...45a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Uredd skrev:

Er det dét vi gjør her inne? :klo: 

Så lærte jeg noe på kg i dag også... :fnise: 

Ja, det er drama her inne. Menn som krangler med kvinner. Kvinner med Menn, og kvinner med kvinner. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Alt for mye drama når det blir slutt!

Anonymkode: fbdbc...45a

Det er sant det ;) . Det er det jeg har lært av kvinneguiden. Både av at menn og kvinner lager drama mot hveandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Ja, det er drama her inne. Menn som krangler med kvinner. Kvinner med Menn, og kvinner med kvinner. ;) 

Merker meg at menn ikke krangler med menn... :opplyser: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Uredd skrev:

Merker meg at menn ikke krangler med menn... :opplyser: 

haha, ja det er kanskje sant :fnise:. Det har jeg merket meg på dette forumet også. Har merket meg at det er enten menn som krangler med damer, eller damer som slenger nedsettende drittord til andre damer slik de blir såret og lei seg. Drama uten like. Jeg mener at man bør vise hveandre folkeskikk, og respektfulle ord, og kommentarer tiltross for om man har ulike meninger om et tema. Men det er ikke alle som mener det. 

Jeg har foreks fått høre at jeg ikke er et forferdelig menneske som bør dra til helvete her inne. Men tar jeg det til meg? Nei for jeg vet at det er noe i veien med folk som er så lite dannet og skriver noe sånnt :) . Dannelse og høflighet er viktig. Og respekt!. 

Tiltross for at du er en mann og er på kvinneguiden - et kvinneforum så slenger ikke jeg negative kommentarer til deg. Jeg sier bare at jeg er skeptisk til å date folk fra kvinneguiden for noen kan bruke det for å forsøke å finne svakheter hos noen, og bruke det mot en. Men nå sier jeg ikke at du er sånn. Er bra at forumet er blandet med både menn og kvinner, og det burde ikke hete kvinneguiden. Det burde hatt et annet navn. Kjekt å diskutere med begge kjønn!. 

Jeg er forresten veldig glad for at jeg ikke er MANN, for kvinneguiden har lært meg at det fins nok av frekke DAMER jeg aldri ville datet som MANN ;)

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, lett: NEI. 

Anonymkode: 41e96...c99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
57 minutter siden, Uredd skrev:

Merker meg at menn ikke krangler med menn... :opplyser: 

Joda, det er flust med menn som krangler med menn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Agnetha skrev:

Joda, det er flust med menn som krangler med menn her.

Er det? Jeg har ikke sett det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uredd skrev:

Merker meg at menn ikke krangler med menn... :opplyser: 

Å joda!

Anonymkode: 7be5e...9ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...