Gjest Nori Skrevet 16. april 2017 #621 Del Skrevet 16. april 2017 Så spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 16. april 2017 #622 Del Skrevet 16. april 2017 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 16. april 2017 #623 Del Skrevet 16. april 2017 Spennende!! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 16. april 2017 #624 Del Skrevet 16. april 2017 Åh, spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. april 2017 Forfatter #625 Del Skrevet 16. april 2017 Nå har det økt til 8-9 minutt mellom hver gang jeg får ri, men de virker å ha økt litt i styrke. Ligger i senga og håper at litt avslapning er det som skal til. Tutta er hentet av mormor sammen med bikkja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 16. april 2017 #626 Del Skrevet 16. april 2017 Så spennende! Håper det fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. april 2017 Forfatter #627 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg har fått sovet en times tid, og har ikke vært plaget av rier mens jeg har sovet såeh... Lillesøster er en luring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 16. april 2017 #628 Del Skrevet 16. april 2017 Æsj da. Var det slik sist også, at rier kom og gikk før det satt i gang på ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. april 2017 Forfatter #629 Del Skrevet 16. april 2017 Akkurat nå, Nori skrev: Æsj da. Var det slik sist også, at rier kom og gikk før det satt i gang på ordentlig? Nei. Da var det hele tiden utvikling i riktig retning. Kom inn på føden med 3 cm 8 timer etter første lille murring. Det tok 15 timer fra start til slutt, og bare 4-5 timer i aktiv fødsel. Hadde trodd det kom til å ta kortere tid nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 16. april 2017 #630 Del Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Nautika skrev: Nei. Da var det hele tiden utvikling i riktig retning. Kom inn på føden med 3 cm 8 timer etter første lille murring. Det tok 15 timer fra start til slutt, og bare 4-5 timer i aktiv fødsel. Hadde trodd det kom til å ta kortere tid nå Ja, det er jo typisk. Kroppen kan virkelig være umulig å forstå seg på altså. Håper ting tar seg opp igjen i løpet av kvelden og at det kommer skikkelig i gang da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 16. april 2017 #631 Del Skrevet 16. april 2017 Plutselig tar det deg opp Helst i dag så jeg for en gang skyld tipper rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 16. april 2017 #632 Del Skrevet 16. april 2017 Oj så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. april 2017 #633 Del Skrevet 16. april 2017 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. april 2017 Forfatter #634 Del Skrevet 17. april 2017 Det har vært helt rolig i natt, så jeg har sovet. Til og med med i går kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 17. april 2017 #635 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg forstår frustrasjonen din! Håper det skjer for alvor veldig, veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. april 2017 Forfatter #636 Del Skrevet 18. april 2017 Det var absolutt ingen aktivitet i løpet av dagen i går, maks et par kynnere hvis jeg legger godviljen til. I går kveld murret det bittelitt bak i korsryggen, men heldigvis ikke noe mer. Jeg tenkte mest på at barnevakta trengte litt søvn etter å ha blitt vekket en natt og slitt med å legge T neste natt Så får vi se hva dagen bringer! Jeg må på apoteket for å kjøpe mer gaviscon, så blir det kanskje en is på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. april 2017 #637 Del Skrevet 18. april 2017 Kom igjen nå lillesøster, må ikke lure mammaen din sånn! Nå må hun til og med kjøpe mer Gaviscon bare fordi du ikke kom allikevel! Har dere landet på navn, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 18. april 2017 #638 Del Skrevet 18. april 2017 Æsj, så kjedelig at alt bare har stoppet opp. Kom igjen lillesøster, vi venter på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. april 2017 Forfatter #639 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) På 18.4.2017 den 10.42, juliane skrev: Kom igjen nå lillesøster, må ikke lure mammaen din sånn! Nå må hun til og med kjøpe mer Gaviscon bare fordi du ikke kom allikevel! Har dere landet på navn, forresten? Pappaen har landet på navn Jeg er ikke helt i mot det, men liker et annet alternativ litt bedre. Hans favoritt flyter litt bedre, mens min favoritt syns jeg passer litt bedre til T sitt navn. Hun har jo to relativt lange fornavn, og hans alternativ er ganske kort. Etternavnet er 3 bokstaver, så syns vi kan tillate litt mer kjøtt på beina på fornavnene da. Ikke sitér, men alternativene er *biiip* Endret 20. april 2017 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. april 2017 #640 Del Skrevet 18. april 2017 Fine navn begge to! Ut fra beskrivelsen din regner jeg med at det første er mannens alternativ og det siste er ditt? Jeg syns i alle fall det første flyter bedre som du sier, men at det første navnet i alternativ nummer to er finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå