Nautika Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 30. mai 2016 Absolutt ingen blåmandag her i hus, for jeg har fått vite at jeg får vindusplass når vi skifter kontorsted nå i sommer Og i kveld skal jeg besøke ei god venninne og muligens hente et bursdagstog fra ei dame på finn.no (takk for inspirasjon Tekola!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. mai 2016 #22 Del Skrevet 30. mai 2016 Så herlig! Fint med sånne mandager Gøy! Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. juni 2016 Forfatter #23 Del Skrevet 1. juni 2016 Spoiler Vi har fått testet toget i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 1. juni 2016 #24 Del Skrevet 1. juni 2016 Gratulerer med 1-åring! Hun er nydelig 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. juni 2016 #25 Del Skrevet 1. juni 2016 Så fin jente dere har! Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 1. juni 2016 #26 Del Skrevet 1. juni 2016 Så søt hun var! Gratulerer så mye med 1-åring i hus, ser frem til å følge deg på prøveveien videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. juni 2016 #27 Del Skrevet 1. juni 2016 Herlig! Gratulerer med frøkna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juni 2016 #28 Del Skrevet 1. juni 2016 Gratulerer med 1 års dagen til T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. juni 2016 #29 Del Skrevet 1. juni 2016 Hipp hurra for ettåringen! Det året har jammenmeg gått fort! Hun er jo helt superskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acerola Skrevet 2. juni 2016 #30 Del Skrevet 2. juni 2016 Takk for spor i mi dagbok! Vi har jo planer om å starte prøving samtidig - så her må jeg følge med! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. juni 2016 Forfatter #31 Del Skrevet 6. juni 2016 Ny uke, nye muligheter. Jeg har startet uken med å innvie min splitter nye telefon Syns det var på tide med utskiftning etter 3 år der jeg i senere tid har måttet prioritere mellom apper eller lese jobbmail. I dag oppdaget jeg også det som jeg tror er EL-slim, så nå er M advart om at han kanskje må gjøre sin plikt senere i kveld Hvis vi da ikke skal drøye det til neste måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. juni 2016 #32 Del Skrevet 6. juni 2016 2 timer siden, Nautika skrev: Ny uke, nye muligheter. Jeg har startet uken med å innvie min splitter nye telefon Syns det var på tide med utskiftning etter 3 år der jeg i senere tid har måttet prioritere mellom apper eller lese jobbmail. I dag oppdaget jeg også det som jeg tror er EL-slim, så nå er M advart om at han kanskje må gjøre sin plikt senere i kveld Hvis vi da ikke skal drøye det til neste måned Neinei! Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #33 Del Skrevet 7. juni 2016 Vi kjørte på vi Så da kan vi vel si at denne boken offisielt er åpnet. Jeg fikk bestilt meg 50 stk av både el og ggraviditetstest fra ebay i går, til den nette sum av 100 kr totalt 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 7. juni 2016 #34 Del Skrevet 7. juni 2016 Hurra! Passer bra at det er flaggdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #35 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Nå har det tørket helt opp (tmi), så enten har kroppen prøvd å få EL uten å klare det, eller så var EL i går eller noe sånt. I så fall er IKM 22.06 Og i går var vi altfor opptatt med å luke i hagen og vaske terrassen til å prioritere BD. Får se om mandag var godt nok Endret 9. juni 2016 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 9. juni 2016 #36 Del Skrevet 9. juni 2016 BD Hvor lang tid tok det med T? Leking er forresten no drit. Ikke at vi har så mye ugress egentlig, men det vokser stadig opp gress (og store sopp) i hele blomsterbedet/kjøkkenhagen. Kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #37 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg ble gravid på første PP sist, men så hadde jeg en sa i uke 8. Så satt den på pp3. Jeg fikk luket i hekken, med det resultatet at hekken ser ganske stusselig ut fordi ugresset ga et inntrykk av at den var tykk og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 9. juni 2016 #38 Del Skrevet 9. juni 2016 BD... Jeg skjønner jo hva det impliserer, men forkortelsen finner jeg ikke ut av Babydrusing var liksom det nærmeste jeg kom Ugress på godt og vondt, med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #39 Del Skrevet 9. juni 2016 22 minutter siden, Verdande skrev: BD... Jeg skjønner jo hva det impliserer, men forkortelsen finner jeg ikke ut av Babydrusing var liksom det nærmeste jeg kom Ugress på godt og vondt, med andre ord Baby dance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 9. juni 2016 #40 Del Skrevet 9. juni 2016 Åjaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå