Gå til innhold

Delfia og Mannen 30.juli 2005


Delfia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsen Smilepia og Trulselinemor.

På tide med en oppdatering på "hva er i box"-lista

Til nå har vi ordnet med;

*Kirke

*Lokalet

*Forlover til meg

*Bartender

*Frisør

*Bestemt meny

*Bestilt time på brudesalongen

*Vært på salong og bestilt kjolen

*Forlover til Mannen

*Servitører

*Invitasjoner (bestillt matriale da jeg lager selv)

*Bestillt kake

*Avtalt å låne nok glass fra jobb

*Avtalt å låne duker fra jobb

*Bestillt brudesuite

Tjah, er kommet et godt stykke på vei,må jeg si. Men nå blir det juleferie.

God Jul og Godt Nytt år alle sammen :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Uhæææ,nå er det lenge siden jeg har skrevet noe. Men det er vel fordi jeg ikke har så mye å fortelle. Det har stått litt still med planleggingen siden jul,men nå er jeg igeng igjen.

I kveld skal jeg og min forlover lage ferdig innbydelsene. Jeg har også begynt på bordkortene.Jeg lurer på hvordan bordplanen blir. Vi vil prøve å blande familiene,men ektefeller og samboere skal få sitte sammen.Lurte litt på om vi skulle gå etter alder også plassere de single litt rundt om kring.

Jeg skal tilbake på Lykkeboden for å se på de nye kjolene,jeg har allerede betalt depositum på kjolen men Nina sier det ikke er noe problem å få bytte dersom jeg finner en jole jeg liker bedre.

Jeg har også fått OrbiTreken i hus og trimmer som en gal om dagen. Det er 6 måneder igjen og jeg håper å gå ned hvertfall 10 kilo.Jeg har gått på Grethe Roede kurs og klarte 8 kilo på 7 uker så 10 kilo på 6 måneder skulle vel være greit... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Til nå har vi ordnet med;

*Kirke

*Lokalet

*Forlover til meg

*Bartender

*Frisør

*Bestemt meny

*Kjøpt duker

*Vært på salong og bestilt kjolen

*Kjøpt sko

*Forlover til Mannen

*Servitører

*Invitasjoner er laget

*Matrialet bestilt til bordkort

*Bestillt kake

*Avtalt å låne nok glass fra jobb

*Avtalt å låne duker fra jobb

*Bestillt brudesuite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Vi har bestillt ringene!! Hurra! Skal ha fra Snorre-serien. Litt utenom det vanlige,men vi synes de er helt utrolig fine.

Jeg har vært å prøvd flere kjoler og nå er jeg veldig usikker altså.Kjolene har samme snitt men den ene har halterneck og snøring bak.Mens den jeg først prøvde er strapless og har knapper bak.HJELP! Den med halterneck er så fin bak at jeg mest sansynlig ikke vil ha slør,men så har jeg plutselig sååå lyst på slør :oops: Blæææ...Heller mer og mer mot den med halterneck men så er jo den andre fin også da :-) Neste gang jeg skal dra på salongen skal jeg ha med sko og smykke sånn at jeg får prøvd skikkelig alt sammen. Kanskje jeg da klarer bestemme meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På fredag fikk vi ringene.Yahooo!!

Det ble feiret med et glass Asti og selvsagt en helt vidunderlig biff med alt tilbehør.Det ble nok noen glass rødvin for mye iløpet av kvelden så mor sjøl var litt sjakk på lørdag.Men det ordnet seg fort da vi fikk på oss uteklær og tok en laaang sparketur.Var i tipp topp form da vi kom hjem og jeg å Minsten bakte ostehorn,jammi!

Resten av dagen gikk med til å beundre ringen :sjarmor: Mannen laget middag mens mor tok en aldri så liten lur.. :oops: (Jeg og Minsten skulle egentlig bare ligge på sofan å lese eventyr ,men huff så trøtt jeg ble)

Så var det på med uteklær igjen etter middag for å dra å kjøpe lørdags-godis.Vi flytta salongbordet og dro madrassene fra senga inn i stua forran TVn og benket oss til med snop og familie film.Minsten sovna og jeg og Mannen bare slappa av og kosa oss.

Våkna på søndag med varme horn og kaffe på "senga".(Vi stod ikke opp sånn på ordentlig før klokka var nesten halv elleve) En aldeles strålende helg med andre ord :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hjelp! Nå er det lenge siden jeg har vært innom her... :oops:

Har egentlig ikke tid å sitte her nå heller,så oppdateringer kommer senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...