Gå til innhold

Delfia og Mannen 30.juli 2005


Delfia

Anbefalte innlegg

Hei Delfia

Absolutt nydelig kjole!!!

Håper butikken kan hjelpe deg og at det ikke blir for dyrt.

Vet akkurat hvordan det du har det med dine tvil på om den passer på deg... om 6 dager får jeg svaret på om min drømmekjole blir like fin på meg som på den ekstremt tynne modellen på bildet.. (blir nesten litt nervøs med tanken)

Ps - har du tatt en tlf til brudesalongene i Tromsø? Kanskje de har kjolen inne som du kan prøve uten å måtte bestille? (om du har anledning til å ta en helgetur f.eks)

Lykke til videre i planleggingen! :-)

-Smilepia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset Smilepia, skal ringe Tromsø i dag. Har ei venninne der så da kan jeg kombinere med besøk.

Nå har vi vært å sett på forskjellige blomster til bukett og knappehullsblomster..(vet det har et annet navn også men aner ikke hvordan det skrives :oops: )

Jeg tror jeg har bestemt meg,men er litt usikker på farge. Hadde først lyst på noe rødt,men så tenkte jeg på cherise,også kanskje litt lys blå....men altså, er veldig usikker. Jeg vil hvertfall ha noe med litt farge i sånn at det ikke bare blir hvitt og beige.

Skal også bestille hjerte-ballonger og hjerte-konfetti fra Bryllupsbutikken. Jeg satser på minimalt med pynt på bordene også heller ha mer på kake- og gavebordet.

Uhæææ....må spørre pappa om han kan følge meg opp kirkegulvet. Det vil han sikkert men synes jeg skal spørre sånn på ordentlig :-)

Jeg har bestemt meg for hvilke bordkort jeg vil lage...tror jeg. Har på følelsen at jeg kasnkje kommer til å være litt ubestemt i tiden framover :ler: Jeg skal ha sort "propell" på hvit bakgrunn med to knapper nedenfor også skal jeg ha sort bakgrunn med hvit "Askepottsko" til damene. Skriver navnet med søv og gull penn.

Temaet kommer igjen i invitasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette samme kirken som Smilepia?? Jo, du har jo sett det selv i dagboken hennes :-)

Kjolen var aldeles nydelig - skikkelig elegant og lekker. Håper du finner den i riktig størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg prøve kjole :-) Jeg gruer meg litt også,kroppen er jo ikke så slank som den en gang var. Håper jeg finner en fin kjole likevel. Skal hvertfall ikke ha noen sånn marengs-kjole med sløyfe bak og puff-ermer. Det blir litt i meste laget for meg.

Jeg har nå begynt å trene igjen for fullt. Både jeg og Mannen får gratis trening på Spenst gjennom jobben hans så da finnes det vel ingen unskyldning :oops:

Har også hatt Minsten med på sparketur og det er jammen ikke så lett som det ser ut *phjuh*

Til helgen kommer tanta mi og ei vennine. De skal på DDE julekonsert *grøss* også skal Klanen samles ute for å spise og ta et glass vin eller 3. Vi blir aller tantene mine,2 søskenbarn av meg,1 søskenbarn av mamma,kjæresten til Brodern og ei som var inngifta i familien. En årlig event som vi planlegger med omhu. Jeg har "kasta ut" Mannen og ungene i helga så nå blir det skikkelig jente-fest :-)

Vi blir til sammen 11 stykker og det kommer til å bli kanon skøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble bare tull med hele kjole-prøvingen. Som tidligere fortalt skulle vi ha jente-party i helga og jeg fikk overnattingsgjester på fredag. Måtte opp klokka fem på mårran for å kjøre mannen på jobb siden jeg måtta ha bilen. Var så hjemme å fikk ungene opp og på skolen. Kjørte ned på båten for å hente tanta mi også ventet vi i byen for å hente søskenbarnet som kom med ferge. Dro rett på shopping etter det. Kom hjem for ¨så å snu i døra...måtte hente mamma på jobb å kjøre henne til frisøren,når det var gjort måtte jeg hente Mannen på jobb. Da var klokka blitt nesten tre og jeg var helt utkjørt. Avbestilte brudekjoleprøving og utsatte det til neste uke. Følte ikke akkurat for å stå i salongen i 3 timer å prøve kjole nei.

Måtte i tillegg kjøre to av festens deltakere ned på kulturhuset for de skulle på konsert. Og da var det bare tida og veien igjen til vi skulle møtes ute for å spise.

Vi har hatt en super helg og kjoleprøving har jeg jo enda god tid til. Tror det kan være greit å være litt opplagt når jeg skal prøve. Det blir vel litt knot med av og på,av og på igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du følger med,Lettlår.

*gjeeesp* Sitter her å spiser frokost...eller kanskje lunsj :oops: har ikke sovet så lenge på år og dag.

Mannen er på jobb og Minsten er hos besteforeldrene. Så nå skal jeg bare sitte på nett og kose meg en stund før jeg tar en dusj og fixer litt i huset.

Skal på jobb i kveld og fram til da skal jeg bare slappe av :-)

Har forresten funnet enda en fin kjole.. Denne Åhhh...klarer ikke å bestemme meg. Er så redd for at jeg skal se smell feit ut. :cry: (...litt besatt av badevekta,jadda...) *gnafse kyllingsalat*

I morgen skal vi kjøre ut noen telefonkataloger for fotballaget til Mellomsten også kose oss i Grottebadet resten av dagen,mens lammelåret står i ovnen og koser seg... Deilig søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre

planlegger dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at andre følger med i dagboken min :-)

Nå har jeg bestilt ny time på brudesalongen til tirsdag. Mamma og forloveren min skal også bli med og vi er så spente på hva hun har der nede. Jeg synes det var heftig dyrt å leie, jammen like dyrt som å kjøpe nytt nesten. Hun tok fra 5500.- til 6000.- for de fleste utleie kjolene også hadde hun noen veldig enkle til 3500.- Men,men, vi får dra å se hvertfall.

Jeg har også bestilt alt jeg trenger til å lage invitasjoner og bordkort. Kan være greit å ha noe å holde på med nå utover i mørketida :-? *gjeesp* Tror jeg skal prøve sånn lys-terapi. Har hørt det skal ha god virkning på oss som sliter med tretthet på denne årstiden. Her er jo knapt nok tre timer med dagslys for tida. Mørkt når man står opp og mørkt når man legger seg....

Åhh,ja, det hadde jeg nesten glemt... Har vært å sett på brudesuiten vi har booket. Den er to etg. med oppholdsrom nede (vindu fra gulv til tak) og "hems"med seng og den flotte stjernehimmelen over. Der er hjørnebadekar og dus dempet belysning på badet. Kjempefint! Champanjen og jordbærene skulle stå klar til vi kom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ta deg en tur til Nina i Kongsvika også. Hun har mye fint, og er temmelig mye rimeligere enn hun nede i byen. Så vet du det ;) Hun har nettside også. Det er ikke så mye der ennå, men det er kanskje verdt en titt?

www.lykkeboden.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for tipset. Jeg har hørt noe bra og noe dårlig om den salongen, ikke servise messig,men om kjolene.Jeg kjenner faktisk hun det er bilde av på forrsiden.... :-) Visste ikke at de hadde web side.

Skal ringe å gjøre en avtale. Det er uansett værdt turen. Man kan aldri vite. Kanskje drømmekjolen er akkurat der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner Nina privat, og da jeg giftet meg brukte jeg salongen hennes (ble kjent med henne først etterpå). Hun var MYE billigere på undertøy og sko. På kjoler vet jeg ikke. Hun som er på forsiden av hjemmesiden hennes, er jo søsteren ;) (Det er jeg i ganske sikker på!!)

Uansett, Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Det er søsteren. :wink: Snakka med Nina i går og skal dit på onsdag. Kanskje hun har akkurat den kjolen jeg ser etter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos Nina i går og prøvde kjoler. Da jeg fikk denne på, var jeg helt fortapt.

Skal ha langt slør(..jeg som ikke ville ha slør.. :oops: ), et enkelt smykke med små perler og sannsynligvis perler i håret.

Nina ventet inn masse nye kjoler så jeg må nok tilbake over nyttår for å ta en ekstra titt,men jeg er rimelig sikker på at jeg ikke kommer til å ombestemme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Soon Mrs S

Hei

Artig å følge med i dagboken din

Du har jo fått gjort så mye allerede! Skulle vel ha begynt å gjøre noe jeg også men føler at det er så lenge til.... Får se etter hvert da.

Følger spent på hva du gjør i tiden fremover

PS: kjolen er helt nydelig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Delfia

Har ikke vært innom på en stund, og sannelig skjer det ting når man er borte litt ;-)

Gratulerer med å ha funnet en kjole. Den var helt nydelig, så skjønner godt at du falt for den!

Så flink du er som har kjøpt inn til innvitasjonene. Jeg sliter fortsatt med å finne inspirasjon... men skal på panduro snart og se om noe spesiellt dukker opp.

Ha en fin adventstid! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...