Gå til innhold

Jeg ble voldtatt av min kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen holdninger.. Jeg er så motstander av å trekke opp "ville du sagt dette om det var en kvinne?" i tråder, men her er det virkelig betimelig. Om TS tror han opplevde et seksuelt overgrep, så er lege, politi eller andre han kan snakke med om det rette instans, slik at han kan forsøke å få klarhet i hva som skjedde, og eventuelt anmelde. Å begynne å fundere på hvem som tok initiativ til hva og om han kanskje var for full, er like lite på sin plass her som når kvinner mistenker overgrep. Og kommentarer om å være heldig etc. er rett og slett forkastelige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier dere drakk mye, du fikk blackout og våkner naken.

Om du troller er det faktisk ikke festlig overhodet, og om du oppriktig mener det har skjedd noe seksuelt mot din vilje må du anmelde forholdet og samle bevis på hva enn som kan antyde at noe seksuelt har skjedd som var mot din vilje. Du må også ta blodprøver for å sjekke om du har fått noe i deg - noe som vil styrke mistanken om at noe har skjedd. Enkelte stoffer kan sees på blodprøver en stund etter.

Så: dra til legevakta nå.

Anonymkode: b2f24...6cd

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stor klem til deg ts! Du burde anmelde henne!

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner og svar til disse innlegg.

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker henne. Jeg er redd at hun kanskje får straff

 

Jeg vet ikke. Kanskje liker hun meg.

Anonymkode: 2ec17...5e1

Hvis hun er kjæresten din er det jo tydelig at hun liker deg. Har dere ikke sex? Isåfall ser jeg ikke hva motivet hennes for å for deg ned å vokdta deg skulle være.

Anonymkode: cc6e0...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi drakk mye og hun sansynligvis puttet noe.til min øl. Når jeg våknet opp, så jeg ikke henne og jeg var naken. Vi leser nyheter at kvinner blir voldtatt men det har jeg opplevd første gang. Vet ikke hva må jeg gjøre. Er det noen som har opplevd dette situasjon?

Anonymkode: 2ec17...5e1

Det kan skje at noen får black-out av å drikke mye alkohol, så det trenger ikke være puttet noe i ølen.

Jeg synes dette blir for tynt grunnlag til å anmelde, da du ikke vet om du har fått i deg noe mer enn alkohol. Synes heller ikke svarene dine i tråden er så utfyllende. Vet ikke om du ikke er vant til å drikke, ikke har hatt sex før, osv.

Anonymkode: 8ad4f...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hertegud. Slutt og avhøre stakkars mannen om han drakk for mye og gi ham skylden for dette!!! Helt unødvendig å telle opp alle mulige grunner til at kvinnen kan være uskyldig!!! 

Vi prøver jo å utrydde denne tankagangen for fuck's sake.

TS du må dra til legevakten og få vurdering, deretter politi for så å vurdere om du egentlig vil ha noe med kjæresten å ha. 

Krisesenter kan også gi veiledning.

Lykke til, husk på at voldtek er ikke offeret sin feil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drikker du en kopp kaffe TS, ringer en venn og så kommer du deg til legevakten. Mistenker du at du er blitt dopet ned så er det viktig å finne ut av dette. Både for å bekrefte/avkrefte dette, men også for å finne ut av hva du eventuelt har fått i deg. Ikke alt er like heldig... Stor klem til deg og lykke til! En sånn jente er vel uansett ikke noen du ønsker å ha i livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har vært i en sånn tilstand at man ikke evner å huske at man har hatt sex og ikke kunne gjøre motstand, er det jo per definisjon snakk om ufrivillig sex. Ergo er det voldtekt. Om det du sier stemmer TS, så håper jeg du anmelder henne. Hun er ikke kjæresten din om hun faktisk voldtar deg. Dra til legen og sjekk systemet for eventuell dop.

Sørg også for å finn noen å snakke med. Vit at du blir tatt alvorlig. Vedkommende kan hjelpe deg med å finne ut hva du vil og bør gjøre videre.

Anonymkode: ed259...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. Kan du oppklare noen ting?

1. Har dere hatt sex tidligere? Pleier dere å ha sex?
2. Har du sagt nei til sex siden hun trolig har dopet deg for å ha sex med deg?
3. Er du mann eller kvinne?
4. Hvordan visste du at dere hadde hatt sex?
 

Anonymkode: fafcc...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. mai 2016 at 19.35, Ananas. skrev:

For noen holdninger.. Jeg er så motstander av å trekke opp "ville du sagt dette om det var en kvinne?" i tråder, men her er det virkelig betimelig. Om TS tror han opplevde et seksuelt overgrep, så er lege, politi eller andre han kan snakke med om det rette instans, slik at han kan forsøke å få klarhet i hva som skjedde, og eventuelt anmelde. Å begynne å fundere på hvem som tok initiativ til hva og om han kanskje var for full, er like lite på sin plass her som når kvinner mistenker overgrep. Og kommentarer om å være heldig etc. er rett og slett forkastelige. 

Personlig så forstår jeg ikke hvorfor en har behov for å dope sin kjæreste. Er vel ikke så merkelig at folk setter spørsmålstegn rundt det? 

Anonymkode: 96148...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Personlig så forstår jeg ikke hvorfor en har behov for å dope sin kjæreste. Er vel ikke så merkelig at folk setter spørsmålstegn rundt det? 

Anonymkode: 96148...a5b

Det er ikke alle som er klar for å ha sex selv om de er kjærester. Og de hadde kun vært kjærester en uke (eller de hadde kjent hverandre en uke (litt vanskelig å skjønne hva TS mente)), så han/hun ville gjerne vente litt, og helst bruke kondom også.

Anonymkode: fafcc...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 20.37, AnonymBruker skrev:

Du sier dere drakk mye, du fikk blackout og våkner naken.

Om du troller er det faktisk ikke festlig overhodet, og om du oppriktig mener det har skjedd noe seksuelt mot din vilje må du anmelde forholdet og samle bevis på hva enn som kan antyde at noe seksuelt har skjedd som var mot din vilje. Du må også ta blodprøver for å sjekke om du har fått noe i deg - noe som vil styrke mistanken om at noe har skjedd. Enkelte stoffer kan sees på blodprøver en stund etter.

Så: dra til legevakta nå.

Anonymkode: b2f24...6cd

TS, MÅ ingen ingenting.

Anonymkode: 87cab...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 19.35, Ananas. skrev:

For noen holdninger.. Jeg er så motstander av å trekke opp "ville du sagt dette om det var en kvinne?" i tråder, men her er det virkelig betimelig. Om TS tror han opplevde et seksuelt overgrep, så er lege, politi eller andre han kan snakke med om det rette instans, slik at han kan forsøke å få klarhet i hva som skjedde, og eventuelt anmelde. Å begynne å fundere på hvem som tok initiativ til hva og om han kanskje var for full, er like lite på sin plass her som når kvinner mistenker overgrep. Og kommentarer om å være heldig etc. er rett og slett forkastelige. 

enig

Anonymkode: 87cab...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 29.5.2016 at 14.12, Kittlingur skrev:

Hertegud. Slutt og avhøre stakkars mannen om han drakk for mye og gi ham skylden for dette!!! Helt unødvendig å telle opp alle mulige grunner til at kvinnen kan være uskyldig!!! 

Vi prøver jo å utrydde denne tankagangen for fuck's sake.

TS du må dra til legevakten og få vurdering, deretter politi for så å vurdere om du egentlig vil ha noe med kjæresten å ha. 

Krisesenter kan også gi veiledning.

Lykke til, husk på at voldtek er ikke offeret sin feil

bra,synd at dere ikke kunne komme med disse holdingene i min tråd.

Anonymkode: 87cab...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.5.2016 at 14.23, AnonymBruker skrev:

Om man har vært i en sånn tilstand at man ikke evner å huske at man har hatt sex og ikke kunne gjøre motstand, er det jo per definisjon snakk om ufrivillig sex. Ergo er det voldtekt. Om det du sier stemmer TS, så håper jeg du anmelder henne. Hun er ikke kjæresten din om hun faktisk voldtar deg. du kan dra til legen og sjekk systemet for eventuell dop.

Sørg også for å finn noen å snakke med. Vit at du blir tatt alvorlig. Vedkommende kan hjelpe deg med å finne ut hva du vil og bør gjøre videre.

Anonymkode: ed259...d8f

 

Anonymkode: 87cab...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som er klar for å ha sex selv om de er kjærester. Og de hadde kun vært kjærester en uke (eller de hadde kjent hverandre en uke (litt vanskelig å skjønne hva TS mente)), så han/hun ville gjerne vente litt, og helst bruke kondom også.

Anonymkode: fafcc...07c

Ja, men det blir jo kun spekulasjoner fra din side. Det er ganske alvorlig å anklage noen for voldtekt, og ts er ikke så veldig flink til å skrive utfyllende, så en trenger ikke hogge hodet av de som stiller spørsmål. 

Anonymkode: 96148...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det blir jo kun spekulasjoner fra din side. Det er ganske alvorlig å anklage noen for voldtekt, og ts er ikke så veldig flink til å skrive utfyllende, så en trenger ikke hogge hodet av de som stiller spørsmål. 

Anonymkode: 96148...a5b

Hvorfor har du krav på dine spørsmål og dine spekulasjoner?

Hva med å heller tro på TS og gå utiifra hav den personen sier og ikke bagtalisere opplevesen?

Hvorfor ikke folk anmeldser voldekter er jo pga slike holdninger.

 

Anonymkode: 87cab...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...