Gå til innhold

Snart forlovelse eller tegn på ingen forlovelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo hende han spøkte tilbake siden TS spøkefullt sa noe ala "jeg skal gifte meg. om det blir med deg eller en annen får du bestemme". Det er jo helt naturlig å spøke tilbake "Du får ta denne ringen da :P "

Du overser jo helt at han sa at han ikke vil gifte seg, og at hun sa hun ville det i en spøkete tone. Og vi vet fortsatt ikke hvordan de kom inn på samtalen. Om TS begynte å snakke om ekteskap, er det i hvert fall stor sjanse for at dette ikke var noe planlagt frieri fra hans side.

Anonymkode: 325eb...45b

I hvilket univers er det helt naturlig å slenge rundt seg med arvede gullringer mens man frir uten å mene det?

Jeg overser aldeles ikke at de har snakket om det før, tvert i mot, jeg la godt merke til det! Personlig har jeg aldri hatt noe ønske om å gifte meg, og har ingen sans for alt oppstyret det gjerne er rundt frieri og bryllup. Men kanskje nettopp derfor synes jeg at denne måten var så snedig; han får TS til å fri dersom hun har ombestemt seg, og så står han klar med ringen i tilfelle hun har det.

Er det mangelen på konfetti, syngende og dansende folkemengder, og etpar kameraer i nærheten, som gjør at dere ikke ser at dette er et frieri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...