Gå til innhold

Jente på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var 20 var 30 åringer gamle. Men det var jo noen som var veldig moden for alderen. Ingen regel uten unntak.

Anonymkode: 36ebc...141

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts: 

Hvor i landet befinner du deg? Jeg kunne vært den jenta, er i samme situasjon. Men jeg liker denne fyren, så hadde vært rimelig spesielt hvis det faktisk var deg som var den ansatte på min arbeidsplass hvor jeg er ringevikar 😅 som å beskrive meg og den andre parten, så hadde vært litt morsomt hvis dette var deg.. 

Anonymkode: 4ca7f...38e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 18.25, Kvinne87Rogaland skrev:

Her må du trå varsomt siden dere jobber sammen. Det kan fort bli skikkelig kleint hvis du ber henne på date, og hun avslår. Du må jo likevel møte henne regelmessig på jobb. Synes også det er ganske spesielt å komme med gaver, da blir du fort stemplet som han creepy fyren på jobb. Spesielt hvis hun har kjæreste. 

Sånn i første omgang må dere bare bli bedre kjent.  Det er ingen hastverk, bare fortsett å prate med henne på jobb. Prøv å finn ut om hun er singel (sjekk status på Facebook)? Etter hvert kan du spør om dere skal ta en kaffe/lønningspils, hvis det passer seg. 

Ja, har ingen planer om å kommed med gaver. Syns det hørtes spesielt ut, og høres ut som noe man gjør når man dater eller er kommet lengre.

Anonymkode: ef45b...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 19.16, AnonymBruker skrev:

Ts: 

Hvor i landet befinner du deg? Jeg kunne vært den jenta, er i samme situasjon. Men jeg liker denne fyren, så hadde vært rimelig spesielt hvis det faktisk var deg som var den ansatte på min arbeidsplass hvor jeg er ringevikar 😅 som å beskrive meg og den andre parten, så hadde vært litt morsomt hvis dette var deg.. 

Anonymkode: 4ca7f...38e

Hadde vært desto jævligere hvis det var samme arbeidsplass, men at du likte en annen av de som jobber der! Jeg er fra Aust agder..

Anonymkode: ef45b...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet ut følgende; jenta er sammen med en høy, mørk kjekkas (facebook er vår venn). Ikke overraskende. En som jeg har sett mange ganger på hans arbeidsplass, og faktisk missunnt utseendet på..

Det var vel bare som forventet, og bekrefter bare det jeg tenker om hva jenter ser etter, faktisk stemmer. Og samtidig, hvor lite tilstrekkelig jeg faktisk er.

Merker bare hvor mye slike oppdagelser kan minske troen på at kjærligheten finnes for alle. Som sagt, så tiltrekkes jeg bare av fine jenter (ikke noe jeg kan styre), og det fører til at jeg blir singel livet ut (håper bare det tar slutt snart).

Anonymkode: ef45b...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg funnet ut følgende; jenta er sammen med en høy, mørk kjekkas (facebook er vår venn). Ikke overraskende. En som jeg har sett mange ganger på hans arbeidsplass, og faktisk missunnt utseendet på..

Det var vel bare som forventet, og bekrefter bare det jeg tenker om hva jenter ser etter, faktisk stemmer. Og samtidig, hvor lite tilstrekkelig jeg faktisk er.

Merker bare hvor mye slike oppdagelser kan minske troen på at kjærligheten finnes for alle. Som sagt, så tiltrekkes jeg bare av fine jenter (ikke noe jeg kan styre), og det fører til at jeg blir singel livet ut (håper bare det tar slutt snart).

Anonymkode: ef45b...295

Det tar slutt når du blir mer moden, og mindre overfladisk og mindre selvmedlidende.

Fokuser på å få orden på livet ditt først, mht økonomi og tro på deg selv++.

Anonymkode: a0d63...6d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du møte deg sjøl i døra? Alle kjinne alle her. Gjør du detta i mot a Line på 20 år, så fall det bare tilbake på det sjæl. Sånn er det her i bygda. 

Anonymkode: 32a0b...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg funnet ut følgende; jenta er sammen med en høy, mørk kjekkas (facebook er vår venn). Ikke overraskende. En som jeg har sett mange ganger på hans arbeidsplass, og faktisk missunnt utseendet på..

Det var vel bare som forventet, og bekrefter bare det jeg tenker om hva jenter ser etter, faktisk stemmer. Og samtidig, hvor lite tilstrekkelig jeg faktisk er.

Merker bare hvor mye slike oppdagelser kan minske troen på at kjærligheten finnes for alle. Som sagt, så tiltrekkes jeg bare av fine jenter (ikke noe jeg kan styre), og det fører til at jeg blir singel livet ut (håper bare det tar slutt snart).

Anonymkode: ef45b...295

Høres ut som du har fryktelig dårlig selvtillit. Er ikke sikkert det er så gale som du selv skal ha det til. Men ikke alle kan være sammen med den superpene jenta, er det kun utseende som gjør at du blir tiltrukket av noen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oppgitt av at så mange henger seg opp i "gaver", som om det var gaver jeg mente å foreslå i mitt første innlegg. Det var det ikke. Det jeg mente var at han ikke skal behandle henne som en generisk jente og ta henne med ut på standardkaffe slik alle gutter gjør med alle jenter. Og det mener jeg fremdeles. Enhver jente er unik. Bli kjent med henne som den unike personen hun er. Få henne til å åpne opp.

(Selvfølgelig, det er mange av dere som aldri kommer til å forstå dette, men jeg trodde kanskje ts kom til å forstå.)

Men ts, du fortjener ingen jente. Du har en så lang vei å gå med din egen selvfølelse og bitterhet, at jeg er glad du ikke fikk sjansen til å prøve deg på henne. Når du lar deg vippe av pinnen av at hun har kjæreste, så høres det nesten ut som du er deprimert, eller i alle fall har sykt dårlig selvfølelse. Ta deg en tur til psykolog, eller lag en tråd her inne om hvordan du får bedre selvfølelse.

Anonymkode: 255db...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg funnet ut følgende; jenta er sammen med en høy, mørk kjekkas (facebook er vår venn). Ikke overraskende. En som jeg har sett mange ganger på hans arbeidsplass, og faktisk missunnt utseendet på..

Det var vel bare som forventet, og bekrefter bare det jeg tenker om hva jenter ser etter, faktisk stemmer. Og samtidig, hvor lite tilstrekkelig jeg faktisk er.

Merker bare hvor mye slike oppdagelser kan minske troen på at kjærligheten finnes for alle. Som sagt, så tiltrekkes jeg bare av fine jenter (ikke noe jeg kan styre), og det fører til at jeg blir singel livet ut (håper bare det tar slutt snart).

Anonymkode: ef45b...295

:hug: Selv om mange av oss stifter familie/slår seg til ro med kjærester i 20-30-årene, betyr ikke det at det er noe hastverk med det likevel. Mye bedre å ta tida "man trenger" for å finne en som det er ekte, gjensidige følelser med.Hastverk er lastverk,vet du. ;) Bare å "holde ut". Kan godt hende du bør bruke singeltilværelsen på å bli den beste utgaven av deg selv. Øve deg på å bli sterkere i de sidene ved deg der du føler deg svak personlighetsmessig og så videre. Man skal ikke gå på akkord med seg selv, men det er ikke så dumt å utfordre seg selv litt sosialt sett heller en del ganger. :)

Anonymkode: c99dd...52d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hug: Selv om mange av oss stifter familie/slår seg til ro med kjærester i 20-30-årene, betyr ikke det at det er noe hastverk med det likevel. Mye bedre å ta tida "man trenger" for å finne en som det er ekte, gjensidige følelser med.Hastverk er lastverk,vet du. ;) Bare å "holde ut". Kan godt hende du bør bruke singeltilværelsen på å bli den beste utgaven av deg selv. Øve deg på å bli sterkere i de sidene ved deg der du føler deg svak personlighetsmessig og så videre. Man skal ikke gå på akkord med seg selv, men det er ikke så dumt å utfordre seg selv litt sosialt sett heller en del ganger. :)

Anonymkode: c99dd...52d

Ja, du har helt rett :) hør på det som blir sagt her, ts.

Anonymkode: 255db...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, venus_ skrev:

Høres ut som du har fryktelig dårlig selvtillit. Er ikke sikkert det er så gale som du selv skal ha det til. Men ikke alle kan være sammen med den superpene jenta, er det kun utseende som gjør at du blir tiltrukket av noen?

Jeg har nok det.

Vel, denne jenta er attraktiv, men langt fra den peneste jeg vet om. Jeg tror faktisk denne gutten er over henne hva gjelder utseende.. Men hun er blid og sjarmerer veldig lett, noe jeg også tiltrekkes av.

Anonymkode: ef45b...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tar slutt når du blir mer moden, og mindre overfladisk og mindre selvmedlidende.

Fokuser på å få orden på livet ditt først, mht økonomi og tro på deg selv++.

Anonymkode: a0d63...6d1

Tror nok du misforsto her.

Anonymkode: ef45b...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nok det.

Vel, denne jenta er attraktiv, men langt fra den peneste jeg vet om. Jeg tror faktisk denne gutten er over henne hva gjelder utseende.. Men hun er blid og sjarmerer veldig lett, noe jeg også tiltrekkes av.

Anonymkode: ef45b...295

svært vurderende du var da.. du er 30? haha

Anonymkode: 8da3d...cb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

svært vurderende du var da.. du er 30? haha

Anonymkode: 8da3d...cb6

Vel, jeg er som jeg er..

Anonymkode: ef45b...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.5.2016 at 14.33, AnonymBruker skrev:

Jeg blir oppgitt av at så mange henger seg opp i "gaver", som om det var gaver jeg mente å foreslå i mitt første innlegg. Det var det ikke. Det jeg mente var at han ikke skal behandle henne som en generisk jente og ta henne med ut på standardkaffe slik alle gutter gjør med alle jenter. Og det mener jeg fremdeles. Enhver jente er unik. Bli kjent med henne som den unike personen hun er. Få henne til å åpne opp.

(Selvfølgelig, det er mange av dere som aldri kommer til å forstå dette, men jeg trodde kanskje ts kom til å forstå.)

Men ts, du fortjener ingen jente. Du har en så lang vei å gå med din egen selvfølelse og bitterhet, at jeg er glad du ikke fikk sjansen til å prøve deg på henne. Når du lar deg vippe av pinnen av at hun har kjæreste, så høres det nesten ut som du er deprimert, eller i alle fall har sykt dårlig selvfølelse. Ta deg en tur til psykolog, eller lag en tråd her inne om hvordan du får bedre selvfølelse.

Anonymkode: 255db...ffa

Jeg er helt enig. Jeg ville heller aldri virkelig ha prøvd meg på denne jenta; det var for mye som talte imot. Jeg er realist..

Anonymkode: ef45b...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig. Jeg ville heller aldri virkelig ha prøvd meg på denne jenta; det var for mye som talte imot. Jeg er realist..

Anonymkode: ef45b...295

Det er du ikke, det. Du er en pessimist. Du er deprimert. Kom deg til psykolog, oppsøk hjelp nå. Det fortjener du! :)

Anonymkode: 255db...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/29/2016 at 4.33, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg funnet ut følgende; jenta er sammen med en høy, mørk kjekkas (facebook er vår venn). Ikke overraskende. En som jeg har sett mange ganger på hans arbeidsplass, og faktisk missunnt utseendet på..

Det var vel bare som forventet, og bekrefter bare det jeg tenker om hva jenter ser etter, faktisk stemmer. Og samtidig, hvor lite tilstrekkelig jeg faktisk er.

Anonymkode: ef45b...295

Jeg var sammen med en høy, mørk kjekkas. Mistet følelser for han fordi han hadde litt for mange problemer. Jeg forelsket meg i det stikk motsatte etterpå. Da snakker vi Heath Ledger til Harald Eia med briller. Har aldri vært så forelsket <3

Anonymkode: 36ebc...141

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med en høy, mørk kjekkas. Mistet følelser for han fordi han hadde litt for mange problemer. Jeg forelsket meg i det stikk motsatte etterpå. Da snakker vi Heath Ledger til Harald Eia med briller. Har aldri vært så forelsket <3

Anonymkode: 36ebc...141

Ja, det er noe stort tull å begynne å dra inn utseendet, det blir så feil som det kan bli. Men men. Er jo det samme jentene holder på. Hun han er forelsket i har større pupper enn meg = gutter er bare opptatt av store pupper! En narresmokk man kan holde fast ved når man ikke får det som man ønsker seg...

Anonymkode: 255db...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.5.2016 at 4.33, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg funnet ut følgende; jenta er sammen med en høy, mørk kjekkas (facebook er vår venn). Ikke overraskende. En som jeg har sett mange ganger på hans arbeidsplass, og faktisk missunnt utseendet på..

Det var vel bare som forventet, og bekrefter bare det jeg tenker om hva jenter ser etter, faktisk stemmer. Og samtidig, hvor lite tilstrekkelig jeg faktisk er.

Merker bare hvor mye slike oppdagelser kan minske troen på at kjærligheten finnes for alle. Som sagt, så tiltrekkes jeg bare av fine jenter (ikke noe jeg kan styre), og det fører til at jeg blir singel livet ut (håper bare det tar slutt snart).

Anonymkode: ef45b...295

Hvorfor mener du det?

Anonymkode: aaa16...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...