Gå til innhold

Den store EM tråden.


Gjest Tom/Loki

Anbefalte innlegg

Gjest Tom/Loki
50 minutter siden, Rainstorm skrev:

Nei, la ikke merke til det, tenkte bare på de små folka (hva kalles det, maskotbarn?), og at de stod så troskyldig og venta på at the big guys skulle ta henda deres! :P Han var jo litt kjekk da, når han så på fansen, og smilte lykkelig mot slutten av nasjonalsangen! Og der, holdt det på å bli EM16 sitt tidligste mål. :P 

Haha, han er jo ikke ufyselig vel? Er ikke favoritten min, men fikk litt respekt for ham når han turte å vise følelser (tårer) da de tapte en eller annen -finale i tidligere mesterskap. Synes ikke han er av de verste når det kommer til filming, og uthaling av tid osv., han er arrogant, fordi han er best, ikke fordi han er arrogant ... :P Om du skjønner :P Men HEIA ISLAND! 

Det er Messi som er best. Det er bare noe med Ronaldo som jeg ikke takler, kan ikke sette fingeren på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tom/Loki
52 minutter siden, minister-mio skrev:

Helt klart heia Island, men jeg syntes Ronaldo er ganske sympatisk jeg

Kan ikke fordra fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 11.6.2016 at 20.58, AnonymBruker skrev:

fotball må vel være den mest voldelige sporten som fines? er vel ingen anen sport som fører til opprør og har så mange skader.

Anonymkode: 35eb8...ead

Fotball er ikke voldelig. At det skjer skader på banen er normalt. Det skjer under alt sport og noe spillere må tåle. Jeg har ofte skadet meg i oppveksten. 

Det er supportere som lager kvalme og ikke kan oppføre seg. De tror tydeligvis vold skal få laget sitt til å vinne. Det finnes jo så mange som gir faen i å se kampen også de bare går for å sloss og lage kvalme, og må sloss på gatene. Det er supportere som er voldelige og de som er voldelig bør utestenges fra alle fotballstadioner så de aldri mer kan lage bråk der inne ihvertfall. Dessverre kommer sånne seg inn gang på gang. De er bare idioter!! Ingen vanlige fotballsupportere. Så sporten er ikke voldelig. Fansen er voldelig!

 

HEIA TYSKLAND! MÅ VINNE HELE DRITTEN! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki
2 minutter siden, Aye skrev:

Fotball er ikke voldelig. At det skjer skader på banen er normalt. Det skjer under alt sport og noe spillere må tåle. Jeg har ofte skadet meg i oppveksten. 

Det er supportere som lager kvalme og ikke kan oppføre seg. De tror tydeligvis vold skal få laget sitt til å vinne. Det finnes jo så mange som gir faen i å se kampen også de bare går for å sloss og lage kvalme, og må sloss på gatene. Det er supportere som er voldelige og de som er voldelig bør utestenges fra alle fotballstadioner så de aldri mer kan lage bråk der inne ihvertfall. Dessverre kommer sånne seg inn gang på gang. De er bare idioter!! Ingen vanlige fotballsupportere. Så sporten er ikke voldelig. Fansen er voldelig!

 

HEIA TYSKLAND! MÅ VINNE HELE DRITTEN! :D 

HEIA SPANIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg håper Italia vinner EM

 

Men jeg har ingen tro på at de gjør det.

 

Har størst tro på Tyskland og Frankrike.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tom/Loki skrev:

Bra  Island:bolledeig:

Yippee!! Sitter her og har ikke sumo så må følge med på mbl.is - sikkert like greit, ville nok ikke tålt spenningen live på tv! 😄

-islending 🇮🇸🇮🇸🇮🇸

Anonymkode: 6d895...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Helt ærlig så burde jo Portugal vunnet. Jeg vet at det er jo ingenting annet enn målene som har noe å si, men de dominerte kampen, hadde ballen mye mer enn halvparten av tiden, og skapte 10 ganger så mange sjanser som Island. Men mål er mål, og det er alt som teller! Blir nok litt av en fest hos Islandfansen i kveld, 1-1 mot Portugal! Weee! 

Portugal og Island videre fra gruppe F! :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linaria

Herregud, har stått ute på EM-torget i Reykjavik og skreket i to timer nå. Helt syk stemning her! Skulle trodd de hadde vunnet hele EM!! :bond::bolledeig: hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
46 minutter siden, Linaria skrev:

Herregud, har stått ute på EM-torget i Reykjavik og skreket i to timer nå. Helt syk stemning her! Skulle trodd de hadde vunnet hele EM!! :bond::bolledeig: hahaha

Heldiggris! :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronaldo er ute og sutrer igjen. Istedenfor å klage over islendingenes mentalitet (han synes de jubler for mye over for lite) burde han se litt på sin egen. Gang på gang viser det seg at han ikke tåler at det butter imot; han surner og spiller dårlig. Det eneste som kan blidgjøre ham igjen, er et Ronaldo-mål, men forsøkene hans blir keepermat, og frisparkene går rett i muren. Etterpå skylder han på motstanderen, for det er jo utenkelig at han selv eller laget hans ikke strekker til.

Endret av Pawn Hearts
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...