Gå til innhold

Den store EM tråden.


Gjest Tom/Loki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Irriterende at Irland fikk selvmål på seg.. Og Italia spilte bare skittent. Jaja, satser på islandsk seier i morgen!! :bolledeig::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki
2 minutter siden, Linaria skrev:

Irriterende at Irland fikk selvmål på seg.. Og Italia spilte bare skittent. Jaja, satser på islandsk seier i morgen!! :bolledeig::bolledeig:

Ja, satser på at Island knuser Portugal, det hadde vært noe det:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme barnebursdag som gjør at jeg ikke får med meg det jeg vil. (Og dumme jobb, men det er lettere å tåle ;) )

Italia er klysete, men to fine mål da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Jeg synes Spania kampen var kjedelig i forhold til Sverige - Irland :sjenert: Men åå jeg hadde håpet at Irland kom til å vinne, de spilte utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i fotball, men reagerer på pøblenes oppførsel. I forbindelse med dette vil jeg dele den beste kommentaren jeg har lest nylig. Et kommentarfelt i nettavisen: www.nettavisen.no/sport/fotball/em/russland-straffes-av-uefa/3423234569.html

 

John Calvin for 5 timer siden (redigert)

Når tilhengere av et fotballag bråker så er det, ifølge hele verden, rett og rimelig at laget de tilhører straffes. Når tilhengere av en religion gjør det samme i religionens navn er det tvert imot uakseptabelt å straffe religionen, selv om omfanget er enormt. Man vil ikke engang høre snakk om at religionen har noe som helst med bråket å gjøre ... hurra. 

Anonymkode: 63a8a...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i fotball, men reagerer på pøblenes oppførsel. I forbindelse med dette vil jeg dele den beste kommentaren jeg har lest nylig. Et kommentarfelt i nettavisen: www.nettavisen.no/sport/fotball/em/russland-straffes-av-uefa/3423234569.html

 

John Calvin for 5 timer siden (redigert)

Når tilhengere av et fotballag bråker så er det, ifølge hele verden, rett og rimelig at laget de tilhører straffes. Når tilhengere av en religion gjør det samme i religionens navn er det tvert imot uakseptabelt å straffe religionen, selv om omfanget er enormt. Man vil ikke engang høre snakk om at religionen har noe som helst med bråket å gjøre ... hurra. 

Anonymkode: 63a8a...daa

Du er ikke interessert i fotball, men synes likevel det er på sin plass å poste et innlegg i en tråd om EM i fotball? Skriv det på nytt og post i Aktuelle saker og politikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i fotball, men reagerer på pøblenes oppførsel. I forbindelse med dette vil jeg dele den beste kommentaren jeg har lest nylig. Et kommentarfelt i nettavisen: www.nettavisen.no/sport/fotball/em/russland-straffes-av-uefa/3423234569.html

 

John Calvin for 5 timer siden (redigert)

Når tilhengere av et fotballag bråker så er det, ifølge hele verden, rett og rimelig at laget de tilhører straffes. Når tilhengere av en religion gjør det samme i religionens navn er det tvert imot uakseptabelt å straffe religionen, selv om omfanget er enormt. Man vil ikke engang høre snakk om at religionen har noe som helst med bråket å gjøre ... hurra. 

Anonymkode: 63a8a...daa

Slutt å avspore 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island er den ultimate underdogen. Det hadde vært fantastisk om de vant, men de har kanskje ikke en stor sjanse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallstart for Ungarn. Jeg håper på en ny skrell i samme gruppe senere i dag, men det skal mye til. På den annen side: Vi skal ikke glemme 1992 og 2004. Alt kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
37 minutter siden, minister-mio skrev:

Island er den ultimate underdogen. Det hadde vært fantastisk om de vant, men de har kanskje ikke en stor sjanse

Hoho, men jaggu hadde det vært saker om de gjorde! :fnise: Ser for meg uttrykket til Cristiano Ronaldo allerede! :P 

Gleder meg! Håper det blir en god kamp da, at de ikke blir overkjørt. Er ikke helt oppdatert på hvor gode Island faktisk er, men hadde vært digg ja, om de gjorde det godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hoho, men jaggu hadde det vært saker om de gjorde! :fnise: Ser for meg uttrykket til Cristiano Ronaldo allerede! :P 

Gleder meg! Håper det blir en god kamp da, at de ikke blir overkjørt. Er ikke helt oppdatert på hvor gode Island faktisk er, men hadde vært digg ja, om de gjorde det godt! 

Så du han sto og himlet med øynene før entreen? Han tenker vel at dette blir rene middagshvilen :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki
1 minutt siden, toothfairy skrev:

Så du han sto og himlet med øynene før entreen? Han tenker vel at dette blir rene middagshvilen :dry:

Penaldo, er og har alltid vært en ufyselig fyr. Heia Island:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
4 minutter siden, toothfairy skrev:

Så du han sto og himlet med øynene før entreen? Han tenker vel at dette blir rene middagshvilen :dry:

Nei, la ikke merke til det, tenkte bare på de små folka (hva kalles det, maskotbarn?), og at de stod så troskyldig og venta på at the big guys skulle ta henda deres! :P Han var jo litt kjekk da, når han så på fansen, og smilte lykkelig mot slutten av nasjonalsangen! Og der, holdt det på å bli EM16 sitt tidligste mål. :P 

1 minutt siden, Tom/Loki skrev:

Penaldo, er og har alltid vært en ufyselig fyr. Heia Island:duskedame:

Haha, han er jo ikke ufyselig vel? Er ikke favoritten min, men fikk litt respekt for ham når han turte å vise følelser (tårer) da de tapte en eller annen -finale i tidligere mesterskap. Synes ikke han er av de verste når det kommer til filming, og uthaling av tid osv., han er arrogant, fordi han er best, ikke fordi han er arrogant ... :P Om du skjønner :P Men HEIA ISLAND! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Tom/Loki skrev:

Penaldo, er og har alltid vært en ufyselig fyr. Heia Island:duskedame:

Helt klart heia Island, men jeg syntes Ronaldo er ganske sympatisk jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rainstorm skrev:

Nei, la ikke merke til det, tenkte bare på de små folka (hva kalles det, maskotbarn?), og at de stod så troskyldig og venta på at the big guys skulle ta henda deres! :P Han var jo litt kjekk da, når han så på fansen, og smilte lykkelig mot slutten av nasjonalsangen! Og der, holdt det på å bli EM16 sitt tidligste mål. :P 

Haha, han er jo ikke ufyselig vel? Er ikke favoritten min, men fikk litt respekt for ham når han turte å vise følelser (tårer) da de tapte en eller annen -finale i tidligere mesterskap. Synes ikke han er av de verste når det kommer til filming, og uthaling av tid osv., han er arrogant, fordi han er best, ikke fordi han er arrogant ... :P Om du skjønner :P Men HEIA ISLAND! 

Det pleier han å gjøre, faktisk. Egentlig viser han ganske mye følelser, og det synes jeg er fint. Jeg har aldri skjønt hvorfor han blir sett på som så ufyselig. Han er litt arrogant, men det er jo ikke uvanlig når man er en av verdens beste i det man driver med. Ellers er han jo både følsom, jordnær og veldig knyttet til familien sin. 

Jeg pleier å heie på Portugal (Norge har ikke vært in noe mesterskap i løpet av den tiden jeg har sett på fotball) og hver gang de ryker ut/har tapt finalen, gråter han. Jeg gråter for så vidt også, men det er noe annet :fnise: 

Har funnet frem den gamle Portugal-drakta mi i år igjen, og den passer faktisk fortsatt. Kjøpte den i 2004 :duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
3 minutter siden, Rosaboble15 skrev:

Det pleier han å gjøre, faktisk. Egentlig viser han ganske mye følelser, og det synes jeg er fint. Jeg har aldri skjønt hvorfor han blir sett på som så ufyselig. Han er litt arrogant, men det er jo ikke uvanlig når man er en av verdens beste i det man driver med. Ellers er han jo både følsom, jordnær og veldig knyttet til familien sin. 

Jeg pleier å heie på Portugal (Norge har ikke vært in noe mesterskap i løpet av den tiden jeg har sett på fotball) og hver gang de ryker ut/har tapt finalen, gråter han. Jeg gråter for så vidt også, men det er noe annet :fnise: 

Har funnet frem den gamle Portugal-drakta mi i år igjen, og den passer faktisk fortsatt. Kjøpte den i 2004 :duskedame: 

Haha, ja, man kan på en måte ikke helt klandre han for arrogansen! :P 
Og er fint at han kan være følsom, han brenner jo for det han driver med. Det er ikke bare penger forhåpentligvis. 

Jeg må først finne ut hvilket land jeg virkelig holder med, så kanskje jeg også skaffer meg ei drakt :ohmy::P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rainstorm skrev:

Haha, ja, man kan på en måte ikke helt klandre han for arrogansen! :P 
Og er fint at han kan være følsom, han brenner jo for det han driver med. Det er ikke bare penger forhåpentligvis. 

Jeg må først finne ut hvilket land jeg virkelig holder med, så kanskje jeg også skaffer meg ei drakt :ohmy::P 

Drakt er alltid gøy å ha, men helt sykt dyrt. Kjøper minst èn drakt fra klubben jeg heier på hvert år, så ny landslagsdrakt hver andre år blir det i hvert fall ikke her. Pleier å holde med både Nederland og Portugal, så jeg vurderte å skaffe en Nederland-drakt også. Det slapp jeg i hvert fall denne gangen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...