Gå til innhold

Den store EM tråden.


Gjest Tom/Loki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Jeg vil nok si at Tyskland sammen med Frankrike og Spania er de største favorittene.

Men det er også flere land som er utfordrere. Belgia tror jeg kan gjøre det veldig bra og om de er litt heldige kan de vinne for de vinne siden de har et veldig sterkt lag for tiden. Andre land som også kan utfordre er Italia og Portugal, 

Man har jo også England som har et bra lag for tiden men om historien er noe og vise til så får de det aldri skikkelig til i mesterskap. Men det er jo selvsagt mulig at de endelig kan få noe til i EM. 

Jeg holder nok Tyskland og Frankrike som de to største favorittene. Tyskland siden de alltid gjør det bra i mesterskap med noen få unntak selvsagt. Og Frankrike har hjemmefordel. Spania er gode men de er ikke like sterke som de var for 4 år siden.

Italia kan nå langt om de får alt til å klaffe. Det merkelige med Italia er at de enten gjør det veldig bra eller veldig dårlig i mesterskap. Portugal har et bra lag men kanskje litt for ustabile.

Belgia har nå et så pass sterkt lag at om de unngår f.eks Tyskland, Frankrike eller Spania etter gruppe spillet så kan de nå finalen.  

Selvsagt må de jo gå videre fra gruppespillet men jeg vil bli veldig overrasket om et av de landene jeg har skrevet ryker ut i gruppespillet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endaen

Heier på Tyskland. men syns de har spilt mye dårlig i det siste, tviler på at de klarer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Om man kan litt fotball historie så vet man at Tyskland alltid spiller mye bedre i mesterskap en hva de f.eks gjør i vennskapskamper og i kvalifiseringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan Island vil gjøre det? Kanskje de overasker stort, men de kommer nok ikke videre i gruppe spillet.

tror det står mellom tyskland,frankrike,italia, spania eller belgia.

Anonymkode: 94069...a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Nikee

Dytter denne tråden opp igjen! 

Gratulerer med seieren til Frankrike! Det målet av Payet var rett og slett nydelig :bolledeig:

Holder en knapp på Spania og Tyskland, men holder et lite øye med Frankrike også :jepp: :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Portugal og Frankrike er mine favoritter 🇫🇷🇵🇹 Deilig åpning, tippet riktig resultat :danse: Giroud og Payet ftw! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, for en måned dette skal bli! Veldig fornøyd med at Frankrike vant først kampen, men det var også forventet.

 

England er jo laget jeg virkelig håper på, men jeg tviler på at de stikker av med seieren, for p si det sånn.. Ellers er Frankrike og Italia favoritter. Hadde vært veldig gøy om Frankrike stakk av med seieren på hjemmebane.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper selvsagt at Island gjør det så bra som mulig! Ellers heier jeg vel på England og håper at nye friske bein vil snu den ikke så veldig positive mesterskapstrenden de har hatt. 

Hvordan tror dere forresten at den norske dommeren Svein Oddvar Moen vil gjøre det imorgen, når han skal dømme Wales - Slovakia? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig EM igjen! Heier som alltid på Tyskland! Veldig spent på hvordan Italia kommer til å gjøre det i år, med et par sentrale spillere dessverre ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er spent på Russland-England i kveld altså! England har jo lenge vært ok god, men langt fra imponerende, og Russland kan gjerne vise seg som en ordentlig black horse og dra en seier i kveld?

Anonymkode: e53dc...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win.

Gary Lineker quote :) 

 

 

Anonymkode: faa1b...7fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Island forresten, fantastisk bra jobba å komme seg til EM!

Anonymkode: faa1b...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tom/Loki

England har faktisk aldri vunnet åpnings kampen i EM, men jeg håper den trenden snur mot Russland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go Kane, Rooney, Vardy, Hart og Sterling, HEIA ENGLAND! :duskedame:

Anonymkode: faa1b...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tom/Loki skrev:

England har faktisk aldri vunnet åpnings kampen i EM, men jeg håper den trenden snur mot Russland.

Etter å ha sett bildene fra Marseille, vil jeg nesten stemme for å kaste England på huet ut av mesterskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Pawn Hearts skrev:

Etter å ha sett bildene fra Marseille, vil jeg nesten stemme for å kaste England på huet ut av mesterskapet.

Nei kast ut Russland det var de som begynte.

Anonymkode: c0a53...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...