Gå til innhold

Hva elsker du mest med kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mye, men kanskje at han overlever alle raritetene mine. At jeg spiser sånn at jeg har mat rundt hele munnen, at jeg sier så mye rart, at jeg generelt snakker veldig mye og uvanene mine. 

Jeg skjønner ikke at han orker, men det gjør han tydeligvis :fnise: 

ps: andre sier de synes jeg er et veldig behagelig menneske selv om jeg ikke har det inntrykket selv, så det er kanskje at jeg ikke prater så mye og sier så mye rart som jeg tror selv.

Anonymkode: 323e8...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hun stoler på meg, og har gode husmoregenskaper.

Må bare gjøre meg ferdig med elskerinnene mine først, så skal jeg nok sette barn på henne, for hun er fantastisk! Skikkelig underdanig og en ekte kvinne. 

Anonymkode: 3e55e...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gir meg trygghet, han er veldig familieorientert, stødig og ordentlig. Vi har like verdier. Vi ler av det samme. Helt fra starten følte vi at vi kunne åpne oss for hverandre.

Det føltes tidlig som at vi har kjent hverandre i mange år.

Anonymkode: d1f4f...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke var redd for å vise følelser fra dag èn, er det jeg elsket først. Det jeg elsker mest er hvordan han tar vare på meg, tror urokkelig på oss og at han sier unnskyld om han tråkker i salaten. Jeg elsker mest hvordan han elsker meg.

Anonymkode: a11aa...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er utrolig omsorgsfull - ikke bare mot meg, men mot de aller fleste rundt seg. Han har et humør av en annen verden, det er svært sjelden jeg ser ham sint eller sur. Han kan roe meg ned nesten uansett hvor stresset jeg er og når han smiler så blir jeg varm inni meg.

Anonymkode: d0f14...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falt for at han var kjekk, tøff og selvsikker. At han "jaget meg" og ville binde meg til et forpliktende forhold ganske raskt når vi var veldig unge. Han var moden for alderen. Elsker han 15 år senere fordi jeg synes han fortsatt er de samme tingene. Spesielt viktig for kjærlighetwn mellom oss er tilliten vi har til hverandre. Jeg er fri til å gjøre som jeg vil. Han blir ikke sjalu og han respekterer meg og ser meg for den jeg er. Det betyr at han aksepterer wn del ting som han kanskje egentlig ikke ville akseptert, fordi han ser forbi seg selv. Så en del av det jeg elsker ved han er innsikten hans og kunnskapen hans om mennesket.

Anonymkode: 537c0...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...