Gå til innhold

Finnes det egentlig noe argument som kan få kreasjonister til og akseptere evolusjon?


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

3 timer siden, debatant skrev:

Makkverket til Darwin er jo forkasta for lenge siden. Hvilken evolusjonsteori snakker dere om? Hva postulerer den, og hvor er evidensene??????

Hvordan henger det da sammen? Ingen arter har endret sett i det hele tatt i løpet av de siste 5000 år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Gullik skrev:

Hvordan henger det da sammen? Ingen arter har endret sett i det hele tatt i løpet av de siste 5000 år?

Fisken på avataren min har ikke forrandret seg en mm på de siste 400 mill år (evolusjonistisk aldersestimering). Kanskje det er firdi evolusjon ikke skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, debatant skrev:

Fisken på avataren min har ikke forrandret seg en mm på de siste 400 mill år (evolusjonistisk aldersestimering). Kanskje det er firdi evolusjon ikke skjer.

Ok, da har du redegjort for en art. Hva med de resterende 8,7 millioner artene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gullik skrev:

Ok, da har du redegjort for en art. Hva med de resterende 8,7 millioner artene?

Om blåfisken ikke utvikler seg, er det kanskje fordi utvikling ikke skjer. Husk at blåfisken angivelig var den fisken som rusla opp på land i.h.t. evolusjonsteorien... Nok et eksempel på evo. tull.

Hvilken art mener du har utvikla seg?

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.
er akkurat like umulig som å forklare en kristen at biblen bare er tull eller en feminist at kvinner har flere rettigheter enn menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, herremann skrev:

nei.
er akkurat like umulig som å forklare en kristen at biblen bare er tull eller en feminist at kvinner har flere rettigheter enn menn.

hva har kristendom eller feminisme med evolusjon å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Eller er de rett og slett for trangsynte til og akseptere at evolusjon er fakta?

 

5 minutter siden, debatant skrev:

hva har kristendom eller feminisme med evolusjon å gjøre?

VIsse grupper tror så blindt på det dem tror på at det er nyttesløst å prøve å overbevise dem, uansett hvor godt du argumenterer for saken. De er "trangsynte".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at noen av dere i det hele tatt prøver å prate med Debatant om dette, det er nesten så jeg kan høre hvor mye han sitter og godter seg når han får slike som dere til å gå fem på hver gang, og dere bli provosert av "hvorfor det" faktene hans. Han kommer selvsagt til å nekte for dette, fordi da sprekker jo imaget hans og han kan ikke fortsette å holde dere for narr, men det er jo helt tydelig at han bare koser seg med å se hvor irritert dere blir og at det er eneste grunnen til at han holder på :fnise:

Anonymkode: 4bad2...211

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at noen av dere i det hele tatt prøver å prate med Debatant om dette, det er nesten så jeg kan høre hvor mye han sitter og godter seg når han får slike som dere til å gå fem på hver gang, og dere bli provosert av "hvorfor det" faktene hans. Han kommer selvsagt til å nekte for dette, fordi da sprekker jo imaget hans og han kan ikke fortsette å holde dere for narr, men det er jo helt tydelig at han bare koser seg med å se hvor irritert dere blir og at det er eneste grunnen til at han holder på :fnise:

Anonymkode: 4bad2...211

Jeg er veldig spent på hva evolusjon er, som angivelig er fakta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
8 minutter siden, herremann skrev:

nei.
er akkurat like umulig som å forklare en kristen at biblen bare er tull eller en feminist at kvinner har flere rettigheter enn menn.

Nå skal det sies at det ikke er alle kristne som tror på bibelen bokstavelig og mange mener at det har en symbolsk betydning og ikke noe man skal ta bokstavelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Nå skal det sies at det ikke er alle kristne som tror på bibelen bokstavelig og mange mener at det har en symbolsk betydning og ikke noe man skal ta bokstavelig.

Hva du sier gir kanskje mening om en tolker det allegorisk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

Hva du sier gir kanskje mening om en tolker det allegorisk, hehe.

Så du tar alt som står i bibelen bokstavelig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Så du tar alt som står i bibelen bokstavelig ?

Hva har det med at du kaller et begrep du ikke vet hva er, fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

Hva har det med at du kaller et begrep du ikke vet hva er, fakta?

For et sjokk du lot vare og svare på et spørsmål

Men det er kanskje fordi du vet innerst inne hvor idiotisk bibelen faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

For et sjokk du lot vare og svare på et spørsmål

Men det er kanskje fordi du vet innerst inne hvor idiotisk bibelen faktisk er.

Nå er det DU som ikke sier hva evolusjon er, som du mener er fakta????????????

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
10 minutter siden, debatant skrev:

Nå er det DU som ikke sier hva evolusjon er, som du mener er fakta????????????

Disse videoene er svaret mitt. Er du i stand til og akseptere at det er svaret mitt ? Og er du i stand til og svare på våre spørsmål. Eller skal du forsette med dette tøvet at vi aldri svarer deg. Selv om vi i flere forskjellige tråder har gitt deg svar på alt du har spurt om. Du får rett og slett begynne og akseptere de svar du får.

 

Ja jeg vet du kommer ikke til og se på noen av videoene og ignorere det og forsette med det

tøvet at vi ikke svarer deg

 

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Disse videoene er svaret mitt. Er du i stand til og akseptere at det er svaret mitt ? Og er du i stand til og svare på våre spørsmål. Eller skal du forsette med dette tøvet at vi aldri svarer deg. Selv om vi i flere forskjellige tråder har gitt deg svar på alt du har spurt om. Du får rett og slett begynne og akseptere de svar du får.

 

Ja jeg vet du kommer ikke til og se på noen av videoene og ignorere det og forsette med det tøvet at vi ikke svarer deg

 

Og poenget ditt er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, debatant skrev:

fortell.... Tomme ord "beviser" heller ikke evolusjon....

wow, tror aldri jeg har møtt en som deg før.. 

Anonymkode: ff56d...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

im+giving+up+on+you+not+because+i+dont+c

er du sinnsyk, slik som Edgar Poe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...